Лепті сөйлем

112
Тақырыбы: Лепті сөйлем
Мақсаты: Лепті  сөйлемнің жасалу жолдарын, түрлерін түсіндіру. интонациялық ерекшелігін ұғындыру, ынтымақтастықта баулу.

 

Күтілетін нәтиже/табыс көрсеткіші: Лепті сөйлемнің түрлерін, жасалу жолдарын біледі, сөйлемнің түрлерін ажырата алады, ынтымақтастықта жұмыс атқарады
Жұмыс түрі: Топтық Модуль:СТО, ДО,Қалай оқу керектігін үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,
Мұғалімнің жазбалары:                                                                        Әдісі: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, топтастыру т.б

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Ресурстар
1 Ұйымдастыру Трениинг

«Мен басқаның көзімен…»

Топтарға бағалау парағының түсі бойынша бөлемін.

Топ ережесін сақтап отыруларын ескерту.

Бір-біріне мақтау сөздер айтады

 

Топтарға бөлінеді,

Бағалау парақшасымен танысады

Көңілдері көтеріледі

 

 

Сабақ кезеңдерімен танысады

Топ ережесі
2 «Миға шабуыл»

Үй тапсырмасын тексеру

Төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар қою.

1.Сөйлем дегеніміз не? Оның түрлері.2. Хабарлы сөйлем дегеніміз не? Оның тәсілдерімен түрлері.3. Сұраулы сөйлемнің түрлері, жасалу жолдары қандай?

Өткен тақырыпты естеріне түсіреді, сұрақтарға жауап береді, мысалдар келтіреді, бірін-бірі толықтырып отырады Өз ойларын айтады. Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін біледі. Бағалау парағы
3 Қызығушылық ояту Мысалдарды тақтадан оқимын.1. Тұр орныңнан! 2. Алақай, әжем келе жатыр. 3.Қазақстанның Тәуелсіздігі жасасын! 4.Әттеген-ай!-деді Айша. 5.Шіркін, кең жайлауда болсам ғой. 6. Түу, сіз қызық адам екенсіз!7.Құдай-ау! Ол бүгін келмеді-ау! Мылдарды оқып, қандай мағынаны білдіріп тұрғанын айтады, Лепті сөйлемнің ережесін мысалдарды талдай отырып, шығарады. Интербелсенді тақта
4 Жаттығулармен жұмыс І топ: 38-жаттығу

Мақсатын түсіндіремін

 

 

 

 

 

 

 

ІІ топ: 39-жаттығу

 

Айтылу мақсатына қарай сөйлем түрлерін анықтап, қай шаққа тән екенін айтады,лепті сөйлемдер қандай көңіл-күйлерді танытып тұрғанын айтады

 

Мәтінді оқып,лепті сөйлем түрлеріне  мысалдар жазады

Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерінианықтайды,

лепті сөйлемнің түрлерін біледі, шақ категорияларын естеріне түсіредібірлесе жұмыс атқарады

 

«Ата даңқы-ұрпаққа үлгі» тақырыбында пікір алмасады.

Оқулық

 

Бағалау парақша-лары

5 Постер қорғау Лепті сөйлемнің мағыналық түрлері 2 топ та берілген тақырып бойынша топпен жұмыс жасайды. Әр топ өз постерлерін қорғайды, 2жұлдыз ,1 тілек айтады Маркер

Постер

Бағалау парақша-лары

6 ВЕНН диаграммасы І топ: Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлем

ІІ топ: Сұраулы сөйлем мен лепті сөйлем

Салыстырып, ұқсастықтарын, ерекшеліктерін постерге түсіреді Топпен жұмыс жасайды, тақтаға шығып қорғайды және әр топ бірін-бірі толықтырады. Маркер

П Бағалау парақша-лары остер

7 Сабақты қорытындылау

Тест тапсырмасы

2 топқа 5 тест сұрағын белгілеуге  беремін.

5- «5»,4-«4»,3- «3»

Жауаптарын бірлесе отырып белгілейді Шкалаға сүйене отырып бағалайды Тест парақша-лары Бағалау парақша-лары

 

8 Үй тапсырмасы Мақсатын түсіндіремін 41-жаттығу оқулық
9 Бағалау Бағалау парақшасындағы кезеңдер бойынша  топтар өздерін бағалап отырады және қорытынды баға шығарады Топ басшылары және мұғалім бағалайды Бағалау парақша-лары
10 Рефлексия Толыру үлгісін айту +  —  қызықты (әр торға 1-1 сөзден жазады)