Талантты және дарынды балаларды оқыту

 

Коучинг жүргізгенАбенов К.Қ.   №1 Бестөбе орта мектебі
ТақырыбыТалантты және дарынды балаларды оқыту
СілтемеМұғалімдерге арналған нұсқаулық 5о бет
МақсатыТалантты және дарынды балаларды анықтау ,мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
Оқу нәтижелеріОқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтау.

Сабақ беру әдісі өзгереді.

Оқушылар үнемі ізденіс үстінде болады

Сергіту сәті «Кім жылдам»
Түйінді идеяларОқушылардың оқуға деген ынтасы артады

Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру

ЖаттығуларТоптар «талантты» және «дарынды» балаларға постер қорғайды
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсілПостер қорғау, сұрақтарға жауап беру.
ДереккөздерМұғалімге арналған оқулық
Сабақта қолданылған материалдарФлипчарт,пламастерлер,бейнежазба
БағалауТоптағы мұғалімдер жеке-жеке таратылған бағалау парақтарын толтырады.

   Сабақтың барысы: Ұлы ойшыл, Конфуцийдің сөзі мен ережені тақтаға іліп қоямын да мұғалімдермен жылы сәлемдесіп, мұғалімдерді /қаламсаптарын  жинап алып топқа бөлемін\ (3минут)

Өзімнің қызмет істеп жүрген мектебімнің  талантты және дарынды балалар туралы слайд көрсетемін де төмендегідей сұрақтар қоямын: 1)Біздер не көрдік? 2)Нені байқадық?

Қойылған сұрақтарға мұғалімдер бірлесе отырып жауап берді. (5 минут)

Екі топтан бір-бірден екі мұғалімді ортаға шығарып, кемеңгер ақын Абайдың бір шумақ өлеңін үш түрде оқуларын өтіндім \мәнерлеп,әнімен,опера\ Өлең шумуғы төмендегідей:

Қараңғы түнде тау қалғып,

Ұйқыға кетер балбырап

Даланы жым-жырт, дел-сал қып,

Түн басады салбырап. (5 минут)

Мұғалімдерге тақырыпқа сай қысқаша шолу жасаймын. (7 минут)

Құрметті әріптестер, тарихқа шолу жасасақ, соңғы 2о жылда дарынды және талантты деген ұғымдар басқаша түсініліп жүр. Бұл өзгерістерге 1972 жылы Құрама Штаттардың Білім басқармаларында ұсынылған Марланд есебі түрткі болды. Есеп дарынды және талантты балалардың жоғала бастағанын көрсетіп, тіпті дарынды және талантты балаларды мүмкіндігі шектеулі балалармен қатар қойып теңестірілді.Алайда ғалымдардың есебі бойынша бұл қауіпті жоюдың бірнеше амалдары бар екендігі анықталды.Ең негізгісі- оқу қарқынын бейімделген әрі келісілген білім ортасы қажет болды.

Слайд көрсетіледі:Мұғалімдер талантты және дарынды балаларды қалай анықтайды? (7 минут)

Постер қорғау 1 топ. «дарынды» балалар қандай болуы керек? (2о минут)

2топ. «талантты» балалар қандай болуы керек ?

Топтар бірлесіп жасаған жұмыстарын қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап береді,

Сергіту сәті: «Кім жылдам?» (3 минут)

Слайд көрсетіледі «Көбелек сабағы» (2 минут)

Бағалау. Таратылған бағалау парақтарындағы сұрақтарға жауап береді. (5 минут)

Стикер жазу. «екі жұлдыз,бір тілек». (3 минут)

Сабақтың соңы.  «14 тілек әнменен».слайд көрсетіледі де игі тілектер    ай  тылыды. (7 минут)