Кімге не сыйлау керек? Жекіру одағай

79
Пәні Қазақ тілі Сынып  7  в  
Тақырыбы: Кімге не сыйлау керек? Жекіру одағай
Мақсаты: Оқушылардың кімге не сыйлау керектігі туралы өз ойларын айтқызу. Жекіру одағай ережесін түсіндіру. Ой-өрістерін, ауызекі тілдерін дамыту. Сөздік қорларын молайту.
Күтілетін нәтиже: Сыйлық түрлерін, кімге қандай сыйлық беру керектігі туралы айта алады. Жекіру одағай сөздерін меңгеріп, сөйлем ішінен таба алады. Сөз құрамына талдай алады.
Сабақ түрі Топтық жұмыс, тренинг, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың өту барысы

Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті

(жұмыс түрі,орындалуы,уақыты)

Тапсырма мазмұны Оқушы әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Амандасу, түгелдеу

-Назарларын сабаққа аудару.

-Тренинг: шаттық шеңбері, топқа бөлу. Сыйлық түрлері

бойынша 3 топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру

Әдісі: 1. 31-бет, мазм.

2. Көңіл-күй одағай ережесін жаттау.

Жұмыстың орындалуы:

Әр топтан 1,2 оқушыдан жауап береді.

 

Сұрақтар:

 

1. Фонетика саласы туралы.

2. Лексика саласы туралы.

3. Сөз таптары

4. Үстеу түрлері.

5.Одағай түрлері.

 

 

Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4-3 оқушыдан.Әр топ топтық ереже бойынша өздерін реттеп отырады. Топ басшысы бағалау парағына өзінің тобындағы оқушылардың аты-жөнін жазады. Сабақ бойы бағалап отырады.  

Бағалау парақтарын тарату.

 

№ ФИО үй тапс:

 

 

 

Бағалау парақтары.

 

1-т 2-т 3-т 4-т

 

Тұсаукесер

 

 

 

 

 

I білу:

1.Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?

2. Кімге не сыйлау керек?

3. Жекіру одағай

 Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Сұрақтарға жауап беру.

1.Сыйлықтың  түрлері?

2.Сыйлықты кімдерге сыйлаймыз?

3.Қандай мерекеде қандай сыйлықтар сыйлаймыз?

4. Тәйт! Жетер! Жә! сөздері қандай мағынаны білдіреді?

 

Үй тапсырмасында әңгіменің мазмұнын айтады және көңіл-күй одағай ережесін жатқа айтады.

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

Тақтамен жұмыс

Негізгі

бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдісі: Топтық жұмыс. Ережемен жұмыс. Мәтіндермен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

Әдісі: Деңгейлік тапсырмалар

 

Сөйлем ішінен жекіру одағайды таптыртып, ережесін жаздыртамын.

1-топ. 35-бет, 2-тапс. Түсініп оқып, 2-3 топқа түсіндіру.

2-топ. 39-бет, 3-тапс. Түсініп оқып, 1-3 топқа түсіндіру.

3-топ. 43-бет, 4-тапс. Түсініп оқып, 1-2 топқа түсіндіру.

1-топ. 35-бет, 3,2,1 деңгей, бір тапсырмадан.

2-топ. 40-бет, 3,2 деңгей, бір тапсырмадан.

3-топ. Диалог жазу, 1 деңгей.

 

Ережені ереже дәптерлеріне жазып алады.

Мәтінді оқып, түсінгендерін басқа топтардың алдында түсіндіреді.. Топтың басшысы бағалау парағы бойынша өз тобының оқушысын бағалап отырады.

Тапсырмаларды топта оқулықтарынан дәптерлеріне орындап, талдап, оқып береді. Тапсырмалар ішінен одағай түрлерін тауып, талдайды.

 

 

 

Тапсырмалардың дұрыстығы,қатесіз, таза, орындаулары, жазулары.

 

 

Қолпаштау

 

 

«2 жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

 

7 сынып, қазақ тілі

 

 

 

Дәптермен, оқулықпен, тақтамен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

Әдісі: өзара бағалау  .

Орындалуы: бағалау парағы  арқылы бір-бірін бағалайды

 

Қорытынды баға қояды.

Топ басшысы өзінің тобындағы бағалаған оқушылардың бағаларын айтады. бағалау парақтарын жинап алу.

 

 

Үй тапсырмасы

Орындалуы: 1. 35,39,43-беттер, мазм.

2. Жекіру одағай ережесін жаттау.

Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіру.
Қорытынды Әдісі:

смайликтер арқылы

 

 

Үш түрлі смайликтер таратады.

 

Үш түрлі смайликтердің ішінен біреуін көрсетеді

Смайликтер суреттері