Жемістер мен көкөністер. Сілтеу есмідігі.

114
Пәні Қазақ тілі Сынып 3 г
Тақырыбы: Жемістер мен көкөністер. Сілтеу есмідігі.
Мақсаты: Жемістер мен көкөністер туралы білімдерін кеңейтіп, оларды айыра білуге уйрету. Сілтеу есімдігі сөздерін қайталату.
Күтілетін нәтиже: А. Жемістер мен көкөністер туралы айта алады. В. Сілтеу есімдігі сөздерін сөйлемдерге қолдана алады.

С. Алынған білімді өмірмен байланыстырады.

Сабақ түрі Топтық жұмыс, тренинг, сұрақ-жауап, АКТ

Сабақтың өту барысы

Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті

(жұмыс түрі,орындалуы,уақыты)

Тапсырма мазмұны Оқушы әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Амандасу, түгелдеу

-Назарларын сабаққа аудару.

-Тренинг: шаттық шеңбері, топқа бөлу. Жемістер, жидектер, көкөністер бойынша 3 топқа бөлінеді.

 

Үй тапсырмасын тексеру

Әдісі: 63 бет. 4-тапс.

Жұмыстың орындалуы:

Әр топтан 1,2 оқушыдан жауап береді.

 

Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4 оқушыдан.Әр топ топтық ереже бойынша өздерін реттеп отырады.

 

Үй тапсырмасында 4-тапс. жатқа айтады.

 

Қолпаштау

Смайлик

Бағдаршам

 

Алақанды ашайық,                                                Жылулықты шашайық                                                                     Сәттілік  тілеп достарға                                                    Біз сабақты бастайық

 

Тұсаукесер

 

 

 

I білу:

1.Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?

2. Жемістер мен көкөністер. Сілтеу есмідігі.

Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

1. Алма, алмұрт, шие бұлар нелер?

2. Картоп, сәбіз, қызанақ бұлар нелер?

 

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын айтады.

 

 

Негізгі

бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдісі: Топтық, жеке жұмыс.

 

 

Әдісі:  оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс

Жұмыстың орындалуы:

Оқулықта берілген тапсырмаларды оқу, өмірмен байланыстыру.

 

Топтық жұмыс.

3-топқа: 1-тапс. Оқу, түсіндіру.

1-топ: Жемістер

2-топ: Жидектер

3-топ: Көкөністер

3-топқа: 3-тапс. Мәтінді түсініп оқу, топта талқылау, аудару, бір оқушы түсіндіру.

Жұптық жұмыс:

-Диалог жазып, оқу.

Сергіту сәті: «Қос қарлығаш»

Жеке жұмыс.

2-тапс. Суретке қарап, сөйлем құрап жазу.

3-тапс. 1-топ: Фонетикалық талдау. Алмұрт, өрік

2-топ: Тәуелдеу: өрік, сәбіз

3-топ: Жіктеу: бағбан, егінші

 

 

Тапсырмаларды топта талқылап, өздері түсініп, келесі топтарға түсіндіреді.

 

 

 

 

Диалог құрап оқиды.

 

 

 

 

 

 

Жеке дәптерлеріне жазып, оқиды.

 

Тапсырмалардың дұрыстығы,қатесіз, таза, орындаулары, жазулары.

 

Смайлик

 

 

 

 

 

 

 

2 сынып, қазақ тілі

 

 

оқулықпен, жұмыс.

 

 

Дәптермен жұмыс

 

Қорытынды

 

 

 

Әдісі: жеке жұмыс

1.      «Бес жол өлең» әдісі

Қызанақ-томат

2.      Семантикалық кесте

Жемістер жидектер көкөністер

 

Жеке орындап жазады.

 

Қолпаштау

Үй тапсырмасы  

Орындалуы: 1. 64 бет. 1-тапс.

2. 65 бет, 4-тапс. Жаттау

 

 

Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіру.

 

Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.

 

күнделік

Бағалау

 

 

Әдісі: кері байланыс

Қызыл-ештене түсінбедім. Сары-әлі де сұрақтарым бар. Жасыл-барлығы түсінікті.

 

Үш түрлі түстің ішінен біреуін көтереді Бағдаршам Бағдаршам суреті