Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі

113
  Қазақ тілі

 

Сыныбы:9   
Сабақ тақырыбы: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Жалпы мақсат: Тілдің  қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін  аяққа баспай   қашанда биік  ұстауға   үйрету;Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру;АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме: 1.      Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.

2.      Қазақ тілін оқыту әдістемесі

3.      9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет

4.      Портал материалдары

Оқу нәтижесі:  Тілдің қоғамдағы мәнін білуі.АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар: Тілдің қоғамдағы рөлін ұғындыру
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

 

Түртіп алу,екі жақты күнделік,

Дерек көздері:  Тіл тақырыбына арналған материалдар:

1.         Шешендік сөздер

2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет

3.         Википедия ашық энциклопедиясы

Тапсырмалар:  сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

 

     Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин ) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық  дәрежесін білу Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин)  8.38-8.48 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

«Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі»

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Тіл дегеніміз не?

Тіл ұлттық келбет дегенді қалай түсінеміз?

Тіл — қоғамдық құбылыс

Тіл — қатынас құралы

Тіл — тарихи құбылыс

«Аң,үй хайуанаттары,құстар» деп жазылған парақшаларды таратып,топқа бөлу.

«МЕН-ТІЛ-ҚОҒАМ» тақырыбында постер жасату

Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату

Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру

 

 

 

 

Топқа бөліну

 

Постерлерін қорғау

Оқулықтағы  жаттығуды орындау

IV.Қорытындылау     (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырма беру  (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Тілім,тірегім,соғып тұрған жүрегім!» тақырыбына шығарма жазып келу. Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Формативті  бағалау   Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 м Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Екі жақты күнделік жүргізу Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік  арқылы жеткізу