Етістіктен өткенді қайталау.Ұлттық тағамдар»

41

 

Етістіктен өткенді қайталау.Ұлттық тағамдар»

 Сабақтың әдістемелік құралы

 

Пәні: Қазақ тілі
Тобы: 1ТМ-5
Оқулықтар: Қазақ тілі: 10 сынып. АдамбаеваЖ,Оразбаева Ф.Мектеп 2006ж,Бектуров Ш.К.,Бектурова А.Ш. «Казахский для всех»Алматы  «Атамура»2004ж.
Тақырып: «Етістікті қайталау. Ұлттық тағамдар».
Түрі:      Қайталау

Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, орыс тілі, тарих

Мақсаты:

 

 

Білімділік:етістіктің мағыналық,тұлғалық ерекшеліктерін еске түсіру. Алған білімдерін тексеру,өз      ойларын тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру.

Дамытушылық: оқушыларды  тапқырлыққа,ізденімпаздық  қасиеттерге  баулу. Қазақтың асыл мурасына  жататын  ұлттық тағамдармен  терендете  таныстыру.Әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушылардың елтану туралы білімдерін кеңейту,қазақ ұлтының  тұрмыстық  мәдениетінің      ізгілікті  рухын  сезіндіру.              .

 

 
Көрнеклігі:                                    Компьютер,интерактивті тақта,үлестірмелі қағаздар,ұлттық тағамдар,ҚР әнұраның айту.
 
 

 

 

 

                                                                                     Сабақтың ұйымдастыру кезеңі

Сағат Қызметтiң мазмұны         Мақсат Мұғалімнің

қызметі

 

Ұйымдастыру формалары Оқушының

қызметі

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Топты екі ауылға бөліп  отырғызу.

Бірінші топ: Еркебуланның ауылы;

Екінші  топ:Александрдың ауылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды сабаққа қатыстыру

 

 

 

 

 

 

Білімділік:етістіктің мағыналық,тұлғалық ерекшеліктерін еске түсіру. Алған білімдерін тексеру,өз      ойларын тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру.

Дамытушылық: оқушыларды  тапқырлыққа,ізденімпаздық  қасиеттерге  баулу. Қазақтың асыл мурасына  жататын ұлттық тағамдармен  терендете  таныстыру.Әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиелік: Оқушылардың елтану туралы білімдерін кеңейту,қазақ ұлтының  тұрмыстық  мәдениетінің      ізгілікті  рухын  сезіндіру.              .

 

1. Сәлемдесу.

Әнұранды айту.

 

 

 

I.Кіріспе-жолашар : «Бәсекеге қабілетті елге-бәсекеге қабілетті жастар»

Оқушылармен сұхбат:

Тәуелсіздік алғанына неше жыл болды?

Біз қандай елде тұрамыз?

Биыл үшінші сәуірде

Қазақстандықтар неге қатысады?

Біздің колледж нені тойламақ?

 

 

 

 

Оқытушының сөзі:

Халықтың ғасырлар бойы жинаған бай тәжірибесі салт-дәстүрі,таным-білімі

Үлкенге де,кішіге де,үлгі,өнеге.Қазақ халқының ырымдары, тиым сөздері өте көп.Сонын ішінен мына сөйлемдерге қарап,етістіктің түрлерін ажыратыңдар

Грамматикалық тапсырмалар

3-ші слайд бойынша жұмыс

4-ші слайд бойынша

5-ші  слайд бойынша жұмыс;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс

 

 

 

 

 

Ауылдармен жұмыс

 

Оқушылар әнұранды айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауаптарын беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етістіктердің түрін белгілеу.

 

 

 

Мағыналарын түсіндіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді аудару,сөздіктермен жұмыс жасау.

Мазмұнын айту

 

 

 

 

Қазақ халқының басты асы-нан,сондықтан алдымен дастарға нанды қояды,нансыз өмір жоқ.Нан туралы мақал-мәтелдер,тиым сөздер білездер ме?

 

 

 

 

 

 

Сабақтың II-ші кезенін

түсіндіру.

Екі топқа әртүрлі мәтіндер беріледі

«Ақ дастарқан» 

«Қымыз жасау жолдары»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

Екі топ

Мақал-мәтелдермен сайысады

 

Тиым сөздер айтады

 

 

 

 

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.Сөздіктермен аударады.

Мәтіннің ең негізгі бөліктерді белгілеп, мазмұның айтады.

 

 

 

 

7,8, 9, 10,11,12слайд бойынша жұмыс
Жасаған жұмыстарды талдау Мәтін бойынша сұрақтар қою Әр ауылмен жұмыс

 

Мәтінннің мазмұның айтады. Жаңа сөздерді айтады.
3 Сұт тағамдары

№7,8,9-ші слайдтарды көрсету.

 

Қазақ халқының ұлттық тағамдарымен таныстыру

 

11,12,13,14,15.16,17,18-ші слайдтарды көрсету.

Сұрақтар қою:

Қуырдақты неден жасайды?

Қөже неден жасалады?

Құрт қалай жасалады?

 

Жеке жұмыс. Үйге берілген ұлттық тағамдардын жасалу жолдарын түсіндіру. Әр ауылдан бір оқушыдан шығып өздері жасап келген тағамдарын көрсетіп, түсіндіреді: Еркебулан кымыз туралы,Нурсултан шелпек туралы,
10 Пәнаралық байланыс  Ойлау,сөйлеу,әнгімелеу қабілеттерін дағдыландыру Венн диаграммасын толтыру .Қазақ халқының ұлттық тағамдарын және орыс халқының тағамдарын жазып көрсету.

 

Жеке жұмыс.

Топпен жұмыс.

 

Әр топтан шығып венн  диаграммасын толтырады.Еркебулан тобы орыс халқының тағамдарын жазады, ал Александрдың ауылы қазақ халқының тағамдарын жазады.
Келе жатқан Наурыз мейрамы туралы әнгімелеу.

 

 

 

Коммуникативтық қабілеттерін дамыту

Слайд№21,22

Оқытушы Наурыз туралы сұрақтар қояды.

Қандай баталар айтылады? Қандай ұлттық тағамдар дайындалады?

 

 

 

Топпен жұмыс

Жеке жұмыс

Қалған оқушылар ортақ тағамдарды дәптерлеріне көшіреді

20-ші слайд бойынша тапсырмаларын тексереді

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық қабілеттерін дамыту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты талдау.

Нені білдім? Нені үйрендім?

 

«Смак»телехабарына қонаққа бару

Қазақша ет дайындау

Мұғалім

Әр топқа бешбармақ пісіру үшін, сөз тіркестерін береді,оларды дұрыс қою  керек. Оқушылар сөз тіркестерін дұрыс құрастырып бешбармақ дайын екенін айтады.

Сөз тіркестер:

Етті жуу керек,қамырды даярлау керек,қамыр илеу керек т.б.

№24-ші слайд бойынша тапсырмаларын тексереді

 

 

 

 

Сабақтың қортындысы слайд№25,26

 

Үйге тапсырма: «Менің үйіме қонақ келді»

Сұхбат құрастыру.

Ауылдармен жұмыс Оқушылар сөйлемдердің дұрыс қою ретін іздейді.

Орындағаннан кейін

 

№24-ші слайд бойынша тапсырмаларын тексереді

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр ауыл  өз жұмыстарын тексереді

 

 

Оқушылар өздерін бағалайды.

 

 

 

 

 

Үй –тапсырмасын

жазады

2 Сабақтың соңы.

Бәсекеге қабілетті жастарды белгілеу.

Оқушылармен қоштасу.

 

. .