Орта мерзімді жоспарлау

62

Орта мерзімді  жоспарлау

 

Мерзімі

 

Сабақ тақырыбы, мақсаты

 

Әдіс-тәсілдер

 

Модульдердің кіріктірілуі

 

Оқып-үйренудің нәтижесі

 

Оқыту үшін бағалау

 

Дерек көздері, жабдықтар

1 Сөздердің байланысу түрлері оқушыларға  сөздердің байланысу түрлері туралы түсінік беру,теориялық білімдерін практикамен ұштастыру,оқушы білімін есепке алу.Әдеби жанрлардың түрлерінен мысалдар келтіру арқылы пәнге  деген қызығушылығын дамыту. Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия, Джиксо әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану,СТО

 

Сөздердің байланысу түрлерін түсінеді. Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады. Смайликтер мен бағалаймын

Өзін-өзі бағалау

 

Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Түрлі-тісті қалам.интерактивті тақта

2 Сөз тіркесі  және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер

оқушыларға  сөз тіркесі туралы түсінік беру,теориялық білімдерін практикамен ұштастыру,оқушы білімін есепке алу.Ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу,тіл байлығын жетілдру.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    венн диаграммасы рефлексия,джиксо әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО ны үйрету .

 

Сөз тіркестерін бір-бірінен ажырата алады. Сұрақ қоя алады.Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді. Смайликтер мен бағалаймын

Топ басшысының бағалауы

 

Кітаптар,интерак

тивті тақта,плакат,маркер

диск,доп

3 Диктант   Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру.  Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге  б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу. Жеке жұмыс Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Сынақхаттар жинағы

 

4 Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастары

Анықтауыштық қатынас         

Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды  және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру

ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге тәрбиелеу.

 

Жеке,топпен жұмыс, диалог,    рефлексия, Джиксо әдісі, аквариум әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастарын түсінеді, сыни ойлауға үйренеді, топпен жұмыс істеу арқылы бір-бірін сыйлауды үйренеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,суреттер плакат,маркер,

 

5 Толықтауыштық қатынас

Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды  және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру, топпен жұмыс жасау

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Толықтауыштық қатынастың сұрақтарын үйренеді. Сөз тіркесін талдай біледі. Топпен жұмыс жасау арқылы өзара үйренуге дағдыланады. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

6 Пысықтауыштық қатынас

Пысықтауыштық қатынас туралы түсінікті талдау жұмыстары арқылы беру. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын топтық жұмыстар арқылы арттыру;

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Пысықтауыштық қатынас туралы түсінеді. Сұрақ қою арқылы сөз тіркесін талдай біледі. Өзін-өзі әділ бағалауды үйренеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

7 Синтаксисті қайталауға арналған жаттығулар Түрлі тапсырмалар арқылы синтаксис тарауын қайталау. Баланың тіл байлығы мен сөйлеу мәнерін арттыру. Жеке, топпен жұмыс, диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Талдау жұмыстарын жасап үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы проблеманы шешеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

8 Диктант   Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру.  Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге  б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу. Жеке жұмыс Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

9 Жаттығу жұмыстары Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру.

 

Жеке жұмыс, топпен жұмыс, диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді.  Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді. Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық, кітаптар, сурет

тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

10 Диалог  оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру, Диалог құра білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО

 

Диалог жасап үйренеді. Ойын арқылы сұрақ қоюға дағдыланады Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

11 Монолог  Диалогтан монологтың айырмашылығын түсіндіру, өз ойын айтуға дағдыландыру, өз ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге үйрету Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия,ЖИКСОВенн диаграммасы Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Жеке жұмыс жасайды. Монолог арқылы өз ойын айту мен жазуға үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы өзгені сыйлауды үйренеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

12 Шығармашылық жұмыстар, хат

Оқушыны хат жазудың ережесімен таныстыру, сөздік қорын молайту, тапқырлыққа баулу, адамгершілік, эстетикалық тәрбие беру;

 

Жеке, топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Хат жазу ережесін біледі. Хат жазу арқылы сөздік қоры , тіл байлығы молаяды. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар,

тірек-сызба

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

13 Мақала     оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру; мақала жазу ережесін түсіндіру

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Мақала жазу арқылы ойлау қабілеті мен сөздік қоры кеңейеді. Топпен жұмыс жасау арқылы сабаққа деген қызығушылығы артады. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

14 Сынақхат  Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру.

 

Жеке жұмыс Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

15 Көркем шығарма

Көркем шығарма, оның кейіпкерлері мен жазылу стильі туралы түсінік беру, оны талдау жұмыстарын үйрету

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

Көркем шығармаға талдау жұмыстарын жүргізіп үйренеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

16 Портрет, мінездеме, суреттеу

Әдебиет терминдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы пәнге қызығушылығын арттыру

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Әдеби терминдер туралы түсінеді.  Топпен жұмыс жасау арқылы пәнге деген қызығушылығы артады. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

17 Пікір  Пікір қай жағдайда жазылады және оның жазылу стильі туралы түсінік беру. Оқушылардың тіл байлығын арттыру. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

Пікір туралы түсініктері қалыптасады. Топпен жұмыс жасау арқылы пәнге деген қызығушылығы артады. Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

18 Іс қағаздар стильі

Стиль түрлері туралы түсіндіру олардың жазылу ережесін сақтауға үйрету.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Іс-қағаздар стильі туралы түсінеді.  Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

19 Тіл ұстарту Оқушылардың тіл байлығын көбейту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Жаттығу, талдау жұмыстары арқылы тіл байлығы көбейеді. Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

20 Жылдық қайталау өткенді қайталау, жаттығу, талдау жұмыстары арқылы теориялық білімдерін жетілдіру, кеңейту Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

Өткенді қайталау, жаттығу, талдау жұмыстары арқылы теориялық білімдері артады. Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба