Орта мерзімді жоспарлау

Орта мерзімді  жоспарлау

 

Мерзімі

 

Сабақ тақырыбы, мақсаты

 

Әдіс-тәсілдер

 

Модульдердің кіріктірілуі

 

Оқып-үйренудің нәтижесі

 

Оқыту үшін бағалау

 

Дерек көздері, жабдықтар

1Сөздердің байланысу түрлері оқушыларға  сөздердің байланысу түрлері туралы түсінік беру,теориялық білімдерін практикамен ұштастыру,оқушы білімін есепке алу.Әдеби жанрлардың түрлерінен мысалдар келтіру арқылы пәнге  деген қызығушылығын дамыту.Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия, Джиксо әдісіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану,СТО

 

Сөздердің байланысу түрлерін түсінеді. Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады.Смайликтер мен бағалаймын

Өзін-өзі бағалау

 

Қазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Түрлі-тісті қалам.интерактивті тақта

2Сөз тіркесі  және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер

оқушыларға  сөз тіркесі туралы түсінік беру,теориялық білімдерін практикамен ұштастыру,оқушы білімін есепке алу.Ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу,тіл байлығын жетілдру.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    венн диаграммасы рефлексия,джиксо әдісіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО ны үйрету .

 

Сөз тіркестерін бір-бірінен ажырата алады. Сұрақ қоя алады.Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді.Смайликтер мен бағалаймын

Топ басшысының бағалауы

 

Кітаптар,интерак

тивті тақта,плакат,маркер

диск,доп

3Диктант   Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру.  Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге  б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу.Жеке жұмысОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Сынақхаттар жинағы

 

4Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастары

Анықтауыштық қатынас         

Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды  және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру

ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге тәрбиелеу.

 

Жеке,топпен жұмыс, диалог,    рефлексия, Джиксо әдісі, аквариум әдісіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастарын түсінеді, сыни ойлауға үйренеді, топпен жұмыс істеу арқылы бір-бірін сыйлауды үйренеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,суреттер плакат,маркер,

 

5Толықтауыштық қатынас

Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды  және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру, топпен жұмыс жасау

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Толықтауыштық қатынастың сұрақтарын үйренеді. Сөз тіркесін талдай біледі. Топпен жұмыс жасау арқылы өзара үйренуге дағдыланады.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

6Пысықтауыштық қатынас

Пысықтауыштық қатынас туралы түсінікті талдау жұмыстары арқылы беру. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын топтық жұмыстар арқылы арттыру;

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Пысықтауыштық қатынас туралы түсінеді. Сұрақ қою арқылы сөз тіркесін талдай біледі. Өзін-өзі әділ бағалауды үйренеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

7Синтаксисті қайталауға арналған жаттығулар Түрлі тапсырмалар арқылы синтаксис тарауын қайталау. Баланың тіл байлығы мен сөйлеу мәнерін арттыру.Жеке, топпен жұмыс, диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Талдау жұмыстарын жасап үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы проблеманы шешеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

8Диктант   Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру.  Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге  б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу.Жеке жұмысОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

9Жаттығу жұмыстары Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру.

 

Жеке жұмыс, топпен жұмыс, диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді.  Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді.Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық, кітаптар, сурет

тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

10Диалог  оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру, Диалог құра білуге, сұрақ қоюға дағдыландыруЖеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО

 

Диалог жасап үйренеді. Ойын арқылы сұрақ қоюға дағдыланадыӨзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

11Монолог  Диалогтан монологтың айырмашылығын түсіндіру, өз ойын айтуға дағдыландыру, өз ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге үйретуЖеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексия,ЖИКСОВенн диаграммасыОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Жеке жұмыс жасайды. Монолог арқылы өз ойын айту мен жазуға үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы өзгені сыйлауды үйренеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

12Шығармашылық жұмыстар, хат

Оқушыны хат жазудың ережесімен таныстыру, сөздік қорын молайту, тапқырлыққа баулу, адамгершілік, эстетикалық тәрбие беру;

 

Жеке, топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Хат жазу ережесін біледі. Хат жазу арқылы сөздік қоры , тіл байлығы молаяды.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар,

тірек-сызба

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

13Мақала     оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру; мақала жазу ережесін түсіндіру

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Мақала жазу арқылы ойлау қабілеті мен сөздік қоры кеңейеді. Топпен жұмыс жасау арқылы сабаққа деген қызығушылығы артады.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

14Сынақхат  Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру.

 

Жеке жұмысОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

15Көркем шығарма

Көркем шығарма, оның кейіпкерлері мен жазылу стильі туралы түсінік беру, оны талдау жұмыстарын үйрету

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

Көркем шығармаға талдау жұмыстарын жүргізіп үйренеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

16Портрет, мінездеме, суреттеу

Әдебиет терминдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы пәнге қызығушылығын арттыру

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Әдеби терминдер туралы түсінеді.  Топпен жұмыс жасау арқылы пәнге деген қызығушылығы артады.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

17Пікір  Пікір қай жағдайда жазылады және оның жазылу стильі туралы түсінік беру. Оқушылардың тіл байлығын арттыру. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

Пікір туралы түсініктері қалыптасады. Топпен жұмыс жасау арқылы пәнге деген қызығушылығы артады. Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыЭлектронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

18Іс қағаздар стильі

Стиль түрлері туралы түсіндіру олардың жазылу ережесін сақтауға үйрету.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Іс-қағаздар стильі туралы түсінеді.  Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

19Тіл ұстарту Оқушылардың тіл байлығын көбейту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

 

Жеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау

 

 

Жаттығу, талдау жұмыстары арқылы тіл байлығы көбейеді. Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба

 

20Жылдық қайталау өткенді қайталау, жаттығу, талдау жұмыстары арқылы теориялық білімдерін жетілдіру, кеңейтуЖеке,топпен жұмыс,диалог,    рефлексияОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО

 

Өткенді қайталау, жаттығу, талдау жұмыстары арқылы теориялық білімдері артады.Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауыҚазақ тілі 7- сынып.

Г. Тұрсынова

Электронды оқулық,кітаптар,сурет

тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба