Орта мерзімді жұмыс жоспары 10 сынып

122

Орта мерзімді жұмыс жоспары 10 сынып

Әлеуметтікмәдени ая

І-модуль

«Техника ғылымы саласындағы белгілі тұлғалар»

Сабақтың тақырыбы Мақсаты Түйінді идеялар Міндеті Модуль Әдістәсілдер Ресурстар Нәтиже
1 Техника саласының белгілі ғалымдар (Қазақ халқының ғалымдары) Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшіліктері туралы білімдерін нақтылай отырып, «Ғалымдар» тақырыбы бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни ойлауды дамыту. Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу. Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшкліктерін түсіндіру, диалогтық әдісті қолдануды, дұрыс шешім қабылдауды үйрету, топтық, жұптық жұмысты жандандыру, ортада сенімді қарым-қатынас орнату. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту мен оқуда ақпараттық – комунникациялық технология» «Блиц — кездесу» әдісі, диалогтық әңгіме,, рефлексия Сызба негізінде жалғаулардың түрлері, көрнекті, көркем суреттер.    Power Point таныстырылымы Көңіл күйлері жақсарады.  Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі реттей алады, өздігінен білім алуды үйретеді, өзін және өзгені бағалай алады.
2 Әлихан Бөкейханов Ә.Бөкейханов туралы білімдерін нақтылай отырып, өтетін тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни тұрғыдан  ойлауына жағдай туғызу. Өз бетімен шешім таба білуге үйрету, мотивация және моралды жауапкершілік туғызу, өз көзқарасын     білдіріп, сыни пікір айта алу және жазу арқылы қиял дағдысын дамыту. Бір —  бірімен пікірлесу барысында, өзара тұлғалық дағдысын дамыту, ортақ қорытынды шығаруға, өзгенің пікірімен санасуға, бағалай білуге үйрету, эстетикалық  талғамын арттыру. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды баларды оқыту. Оқытуда АКТ пайдалану. Оқыту үшін бағалай және оқуды бағалау. «Миға шабуыл», «Топтастыру» Көрнекті, көркем суреттер.    Power Point таныстырылымы Еркіндік атмосферасы негізінде топтық жұмысқа қалыптаса бастайды. Өзіндік баға беруге талпыныс жасайды.
3 Тұңғыш ғалым- Қаныш Сәтбаев Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, тәуелдік жалғау туралы түсінікті кеңейту. Тапсырмаларды бірлесе құру, мақсаттарын айқындау арқылы серіктестерімен әңгімелесу, бірлесе жұмыс істеу. Жаңа сөздермен танысу, тәуелдік жалғауларын дұрыс жазып, айта білуге үйрету. Топтық жұмыста іс-әрекет жасауға тәрбиелеу. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін бағалау және оұуды бағалау. «Миға шабуыл», «Бір айналым сөйлесу», «Авторға сұрақ қою» Флипчарт, маркер, суреттер, смайлик, бағалау парағы. — сөйлемнен тәуелдік жалғауларды табуды үйренеді;         — диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін  еркін жеткізе алады;               — топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
4 Мазмұндама «Алғашқы ғалымдар» Мазмұндама бірнеше рет оқылады, оқушылармен бірге жоспар құрылып, тақтаға жазылады.
5 Әлкей Марғұлан Әлкей Марғұлан туралы мәлімет беру. Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, жіктік жалғау туралы түсінікті кеңейту. Оқушыда когнитивтік ойлауын дамыту. Дербес оқудың мәнін түсініп, бірлесе оқуды қалыптастыру Әр түрлі дәрежелі сұрақтар арқылы үдеріс сипатына сыни көзқарас қалыптасуына ықпал ету, деңгейлік тапсырмалар орындай отыра өз мақсатын анықтауға жетелеу. Ой шақыру стратегиясы; формативті бағалау, бір-бірін бағалау; жеке жұмыс, топтық жұмыс; АКТ; диалогты оқыту. Топқа бөлу «туған күн айларының ретімен», «пікір алмасу»,  «сұрақ-жауап» Деңгейлік тапсырмалар  көрнекіліктер, кестелер, оқулық. Қосымша ақпараттардың көмегінің арқасында оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артып танымдық қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмысқа белсенділіктері жоғарлайды.

 

 

 

ІІ-модуль

«Қазақстан мемлекеті, оның құрылымы»

Сабақтың тақырыбы Мақсаты Түйінді идеялар Міндеті Модуль Әдістәсілдер Ресурстар Нәтиже
1 Қазақстан – тәуелсіз ел Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшіліктері туралы білімдерін нақтылай отырып, «Ғалымдар» тақырыбы бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни ойлауды дамыту. Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу. Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшкліктерін түсіндіру, диалогтық әдісті қолдануды, дұрыс шешім қабылдауды үйрету, топтық, жұптық жұмысты жандандыру, ортада сенімді қарым-қатынас орнату. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту мен оқуда ақпараттық – комунникациялық технология» «Блиц — кездесу» әдісі, диалогтық әңгіме,, рефлексия Сызба негізінде жалғаулардың түрлері, көрнекті, көркем суреттер.    Power Point таныстырылымы Көңіл күйлері жақсарады.  Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі реттей алады, өздігінен білім алуды үйретеді, өзін және өзгені бағалай алады.
2 Мемлекеттік рәміздер Ә.Бөкейханов туралы білімдерін нақтылай отырып, өтетін тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни тұрғыдан  ойлауына жағдай туғызу. Өз бетімен шешім таба білуге үйрету, мотивация және моралды жауапкершілік туғызу, өз көзқарасын     білдіріп, сыни пікір айта алу және жазу арқылы қиял дағдысын дамыту. Бір —  бірімен пікірлесу барысында, өзара тұлғалық дағдысын дамыту, ортақ қорытынды шығаруға, өзгенің пікірімен санасуға, бағалай білуге үйрету, эстетикалық  талғамын арттыру. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды баларды оқыту. Оқытуда АКТ пайдалану. Оқыту үшін бағалай және оқуды бағалау. «Миға шабуыл», «Топтастыру» Көрнекті, көркем суреттер.    Power Point таныстырылымы Еркіндік атмосферасы негізінде топтық жұмысқа қалыптаса бастайды. Өзіндік баға беруге талпыныс жасайды.
3 Елбасы Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, тәуелдік жалғау туралы түсінікті кеңейту. Тапсырмаларды бірлесе құру, мақсаттарын айқындау арқылы серіктестерімен әңгімелесу, бірлесе жұмыс істеу. Жаңа сөздермен танысу, тәуелдік жалғауларын дұрыс жазып, айта білуге үйрету. Топтық жұмыста іс-әрекет жасауға тәрбиелеу. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін бағалау және оұуды бағалау. «Миға шабуыл», «Бір айналым сөйлесу», «Авторға сұрақ қою» Флипчарт, маркер, суреттер, смайлик, бағалау парағы. — сөйлемнен тәуелдік жалғауларды табуды үйренеді;         — диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін  еркін жеткізе алады;               — топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
4 Қазақстанның облыстары Оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, Қазақстан облыстары туралы оқушылардың өздерінің меңгеруін ұйымдастыру, оқушыларды өз бетімен ой қорытындыларын жасауға жетелеу. Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, дербес ізденуге машықтандыру, топтық жұмыста өзара сыйластық қарым қатынасын қалыптастыра отырып, іздемпаздық қабілеттерін арттыру. Білім беру мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан ойлау; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; АКТ қолдану; оқытудағы басқару және көшбасшылық. Диалогты оқыту (сұрақ қою, топтық әңгіме), сыни ойлау (миға шабуыл, ой жинақтау), INSERT картасы, қалай оқу керектігін үйрену. Сурет қиындылары, талдау парағы, бағалау парақтары, интерактивті тақта, Power Point таныстырылымы, фломастерлер, желім, стикерлер. Білімді өзі алуға ұмтылады. Не болғанын білуге қызығады. Өз жауабымен салыстырады. Өз жұмысына түзету енгізеді.
5 Қазақстанның экономикалық байланыстары Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, жіктік жалғау туралы түсінікті кеңейту. Оқушыда когнитивтік ойлауын дамыту. Дербес оқудың мәнін түсініп, бірлесе оқуды қалыптастыру Оқыту  әдістері арқылы тапсырмаларды орындата отырып, талдау, жинақтау, салыстыру бойынша логикалық ойларын дамыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды баларды оқыту. Топтық жұмысты ұйымдастыру, ынтымақтас -тық  атмосфераны қалыптастыру әңгіме-дебат арқылы диалогтық оқыту. Құрал -жабдықтар, көрнекіліктер, бағалау парақтары,

Power Point таныстырылымы

Топтық жұмысты ұйымдастыра алады; оқу техникасын қолдана отырып, жаңа білімді меңгереді, қажетті ақпаратты өзектей алады.Нені оқу керектігін түсіне алады.
6 Диктант