ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 – СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 

ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 – СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 

 

 

 

Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Сарғожаева Асылхан Алымқызы

 

 

 

 

 

 

2014-2015 оқу жылы

 

 

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ

(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (1)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саныМерзімі 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданыла-тын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тартуБағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалауНегізгі дерек көздер
1234567891011
І тоқсан 
1Ана тілінің қызметі102/09/14жАна тілінің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыруАна тілінің қызметі туралы ұғымдар қалыптасадыЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,

 

1.Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3.Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.

 

Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.

2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға,білім алуға жағдай жасау.

1. Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

Топтардың бірін-бірі бағалауы;

Формативті

бағалау

Г.Қосымова.

Ж.Дәулетбекова «Қазақ тілі» ,

5- сынып

Әдеби тіл туралы түсінік
2Ауызша және жазбаша тіл205,08/09/14жӘдеби тілдің ауызша және жазбаша түрін түсіндіруӘдеби тілдің ауызша және жазбаша түрінтуралы білімді меңгередіББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1.Сыныпта жылы атмосфера орнады;

2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді

Топпен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалауСабақ жоспары

Білім стандарты

3Мәтін туралы түсінік110/09/14жМәтін және оның түрлері туралы білімдерін кеңейтуМәтін және оның түрлері туралы кеңінен білім алады.ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топпен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалауСабақ жоспары

Білім стандарты Г.Қосымова.

Ж.Дәулетбекова «Қазақ тілі» ,

5- сынып

4Жазбаша мәтіндер112/09/14жМәтіннің құрылысы туралы түсінік беруМәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала аладыББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісіСыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топтық, жұптық жұмыс, диалогӨзін –өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор  беттері
5Мәтін туралы қосымша түсінік115/09/14жОйдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыруМәтіндегі,

сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады

Карусель әдісіСыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топтық, жұптық жұмыс, диалогӨзін –өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор  беттері
6Абзац. Сөйлемдердің байланысы117/09/14жАбзац деген не,сөйлемдредің байланысы туралы түсінік беруАбзац деген не,сөйлемдердің байланысы туралы түсініктері қалыптасады.ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісіСыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топтық, жұптық жұмыс, диалогӨзін –өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор  беттері
7Диктант119/09/14жЖазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгертуЖазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Метатану үрдісіЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік  бағалауДиктанттар жинағы
8Қорытынды қайталау (тест)122/09/14жАлған білімдерін жинақтайдыПысықтайды, талдайдыМетатану үрдісіЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік  бағалауТест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бекітемін»                                                                                                    «Келісемін»

                    №4 мектеп  директоры                                                                                 Оқу ісі бойынша директор орынбасары

                    _________Е.Ж. Таңатаров                                                                             __________ Е.Л.Дайнашов                                                                                                                            

                    «_____»  _________ 2014ж                                                                             «_____»  __________ 2014ж

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ 

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (2)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саныМерзімі 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тартуБағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалауНегізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1Лексика туралы түсінік124/09/14жҰлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып,шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным – түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйретуЛексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгередіОқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.

.

 

Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)Формативті бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.

Қазақ тілін  оқыту әдістемесі
2Сөз және оның мағынасы226,29/09/14жСөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып,  сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру,  ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге  үйрету.Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері өседі.

Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі

Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.

Сұрақ- жауап, диалог, СТООрындалған тапсырмаларды салыстыруТоптық, жұптық жұмыс, диалог.Формативті

бағалау

 

Методикалық нұсқаулық

 

 

3Тура және ауыспалы мағына201,03/10/141жТура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталуСөздің тура және ауыспалы мағынасы туралы түсініктері қалыптасадыОқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Сұрақ- жауап, диалог, СТО

 

Өзіндік ой- пікірін жүйелі жеткізу. Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу.Ынталандыру,

жұптық,топтық

диалогтік

Формативті

бағалау,

бағдаршам арқылы бағалау

Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ)

Методикалық басылымдар
4Көп мағыналы сөздер106/10/14жКөп мағыналы сөздер туралы мағлұматтарын кеңейтуКөп мағыналы сөздер туралы кеңінен түсінік алады.ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді;

оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды.

Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі.

Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру)

 

Формативті

бағалау

Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

 

Әдістемелік нұсқаулық –

тар

5Қорытынды қайталау (тест)108/10/14жАлған білімдерін жинақтайдыПысықтайды, талдайдыМетатану үрдісіЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік  бағалауТест сұрақтары

 

6Бақылау диктанты2 10,13/10/14жЖазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгертуЖазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталадыОйын жүйелі, сауатты жазуЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік

бағалау

Диктанттар жинағы

 

 

«Бекітемін»                                                                                                    «Келісемін»

                    №4 мектеп  директоры                                                                                 Оқу ісі бойынша директор орынбасары

                    _________Е.Ж. Таңатаров                                                                             __________ Е.Л.Дайнашов                                                                                                                           

                    «_____»  _________ 2014ж                                                                             «_____»  __________ 2014ж

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ 

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (3)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саныМерзімі 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тартуБағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалауНегізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1Омонимдер215,17/10/14жОмонимдер туралы түсінік беріп, өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой — өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.Омоним сөздер туралы түсініктері қалыптасады.

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері өседі.

Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Сұрақ- жауап, диалог, Венн диаграммасы

 

Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.

.

 

Ынталандыру,

топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)

Формативті

бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2Синонимдер120/10/14жСиноним сөздер туралы мағлұмат беру, сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге  үйретуСиноним,синонимдік қатар туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгередіББҮ әдісі, Жигсо әдісіОрындалған тапсырмаларды салыстыруТоптық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасауФормативті

бағалау

Критериалды бағалау

(Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлерін және дескриптор

ларын дайындау)

 

Методикалық нұсқаулық

 

 

3Синонимдік қатар.222,24/10/14жОқушыларды сөз мағынасына мән беруге, сөздерді лексикалық жолмен талдай білуге үйрету, ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу.Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағлұматты өз беттерінше оқу арқылы меңгередіВенн диаграммасы,  Топтастыру стратегиясыОрындалған тапсырмаларды салыстыруТоптық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасауФормативті

бағалау

 

Методикалық нұсқаулық

 

 

4Антонимдер127/10/14жАнтоним сөздер туралы мәлімет беру, білім деңгейін көтеру, тереңдету. Сөйлемдегі қолданысын, ойлау, іздену, табу, қиялдау, елестету, ой қорыту дағдыларын шыңдау және бір — біріне қарама қарсы мәнде айтылған сөздердің айырмашылығын анықтауға үйретуАнтоним сөздер туралы жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгередіҚызығушы

лықты ояту, топтастыру стратегиясы.

Ой қорыту, пікір білдіруЫнталандыру,

жұптық,топтық

диалогтік

Формативті

бағалау

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
5Қорытынды қайталау (тест)129/10/14жАлған білімдерін жинақтайдыПысықтайды, талдайдыМетатану үрдісіЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік  бағалауТест сұрақтары

 

6Бақылау диктанты2 31,03/11/14жЖазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгертуЖазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталадыОйын жүйелі, сауатты жазуЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік

бағалау

Диктанттар жинағы

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ 

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (4)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саныМерзімі 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тартуБағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалауНегізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1Табу

 

 

1

12/11/14жТабу сөздердің ерекшелігін ұғындыру, оқушыларға  табу  туралы  және оның мағыналық, құрамдық түрлері жайында лингвистикалық білім беру.1. Оқушылар табу арқылы тыйым сөздердің мағынасын түсінеді.

2. Табу сөзінің мағынасы жайлы өз ойларын айтады.

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқытуОй қорыту, пікір білдіруЫнталандыру,

жұптық,топтық

диалогтік

Формативті

бағалау

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2Эвфемизм  . Дисфемизм214,17/11/14жЭвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағлұматтарын кеңейтуЭвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағұлмат алып, екеуінің ара жігін ажырата білуге үйренедіСын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқытуОрындалған тапсырмаларды салыстыруТоптық, жұптық жұмыс, диалогФормативті

бағалау

Методикалық нұсқаулық

Қазақ әдебиеті және мемлекеттік тіл №4/2012ж

3Тұрақты сөз тіркестері119/11/14жТұрақты тіркестер, оның ерекшелігі туралы түсінік беруТұрақты тіркестер туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала аладыЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,Ой қорыту, пікір білдіруЫнталандыру,

жұптық,топтық,

диалогтік

Формативті

бағалау

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
4Қорытынды қайталау (тест)121/11/14жАлған білімдерін жинақтайдыПысықтайды, талдайдыМетатану үрдісіЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік  бағалауТест сұрақтары

 

5Бақылау диктанты2 24,26/11/14жЖазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгертуЖазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталадыОйын жүйелі, сауатты жазуЖеке жұмысЖеке жұмысСуммативтік

бағалау

Диктанттар жинағы