ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 – СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

347

 

 

ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 – СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 

 

 

 

Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Сарғожаева Асылхан Алымқызы

 

 

 

 

 

 

2014-2015 оқу жылы

 

 

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ

(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (1)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саны Мерзімі  

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданыла-тын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Негізгі дерек көздер
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
І тоқсан 
1 Ана тілінің қызметі 1 02/09/14ж Ана тілінің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру Ана тілінің қызметі туралы ұғымдар қалыптасады ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,

 

1.Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3.Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.

 

Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.

2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға,білім алуға жағдай жасау.

1. Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

Топтардың бірін-бірі бағалауы;

Формативті

бағалау

Г.Қосымова.

Ж.Дәулетбекова «Қазақ тілі» ,

5- сынып

Әдеби тіл туралы түсінік
2 Ауызша және жазбаша тіл 2 05,08/09/14ж Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрін түсіндіру Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрінтуралы білімді меңгереді ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі 1.Сыныпта жылы атмосфера орнады;

2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді

Топпен, жұппен Формативті, өзін- өзі бағалау Сабақ жоспары

Білім стандарты

3 Мәтін туралы түсінік 1 10/09/14ж Мәтін және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту Мәтін және оның түрлері туралы кеңінен білім алады. ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі . Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топпен, жұппен Формативті, өзін- өзі бағалау Сабақ жоспары

Білім стандарты Г.Қосымова.

Ж.Дәулетбекова «Қазақ тілі» ,

5- сынып

4 Жазбаша мәтіндер 1 12/09/14ж Мәтіннің құрылысы туралы түсінік беру Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топтық, жұптық жұмыс, диалог Өзін –өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор  беттері
5 Мәтін туралы қосымша түсінік 1 15/09/14ж Ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыру Мәтіндегі,

сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады

Карусель әдісі Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топтық, жұптық жұмыс, диалог Өзін –өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор  беттері
6 Абзац. Сөйлемдердің байланысы 1 17/09/14ж Абзац деген не,сөйлемдредің байланысы туралы түсінік беру Абзац деген не,сөйлемдердің байланысы туралы түсініктері қалыптасады. ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Топтық, жұптық жұмыс, диалог Өзін –өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор  беттері
7 Диктант 1 19/09/14ж Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Метатану үрдісі Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік  бағалау Диктанттар жинағы
8 Қорытынды қайталау (тест) 1 22/09/14ж Алған білімдерін жинақтайды Пысықтайды, талдайды Метатану үрдісі Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік  бағалау Тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бекітемін»                                                                                                    «Келісемін»

                    №4 мектеп  директоры                                                                                 Оқу ісі бойынша директор орынбасары

                    _________Е.Ж. Таңатаров                                                                             __________ Е.Л.Дайнашов                                                                                                                            

                    «_____»  _________ 2014ж                                                                             «_____»  __________ 2014ж

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ 

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (2)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саны Мерзімі  

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1 Лексика туралы түсінік 1 24/09/14ж Ұлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып,шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным – түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйрету Лексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгереді Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.

.

 

Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру) Формативті бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.

Қазақ тілін  оқыту әдістемесі
2 Сөз және оның мағынасы 2 26,29/09/14ж Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып,  сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру,  ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге  үйрету. Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері өседі.

Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі

Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.

Сұрақ- жауап, диалог, СТО Орындалған тапсырмаларды салыстыру Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Формативті

бағалау

 

Методикалық нұсқаулық

 

 

3 Тура және ауыспалы мағына 2 01,03/10/141ж Тура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталу Сөздің тура және ауыспалы мағынасы туралы түсініктері қалыптасады Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Сұрақ- жауап, диалог, СТО

 

Өзіндік ой- пікірін жүйелі жеткізу. Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. Ынталандыру,

жұптық,топтық

диалогтік

Формативті

бағалау,

бағдаршам арқылы бағалау

Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ)

Методикалық басылымдар
4 Көп мағыналы сөздер 1 06/10/14ж Көп мағыналы сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту Көп мағыналы сөздер туралы кеңінен түсінік алады. ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі, Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді;

оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды.

Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі.

Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру)

 

Формативті

бағалау

Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

 

Әдістемелік нұсқаулық –

тар

5 Қорытынды қайталау (тест) 1 08/10/14ж Алған білімдерін жинақтайды Пысықтайды, талдайды Метатану үрдісі Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік  бағалау Тест сұрақтары

 

6 Бақылау диктанты 2  10,13/10/14ж Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады Ойын жүйелі, сауатты жазу Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік

бағалау

Диктанттар жинағы

 

 

«Бекітемін»                                                                                                    «Келісемін»

                    №4 мектеп  директоры                                                                                 Оқу ісі бойынша директор орынбасары

                    _________Е.Ж. Таңатаров                                                                             __________ Е.Л.Дайнашов                                                                                                                           

                    «_____»  _________ 2014ж                                                                             «_____»  __________ 2014ж

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ 

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (3)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саны Мерзімі  

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1 Омонимдер 2 15,17/10/14ж Омонимдер туралы түсінік беріп, өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой — өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту. Омоним сөздер туралы түсініктері қалыптасады.

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері өседі.

Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Сұрақ- жауап, диалог, Венн диаграммасы

 

Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.

.

 

Ынталандыру,

топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)

Формативті

бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2 Синонимдер 1 20/10/14ж Синоним сөздер туралы мағлұмат беру, сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге  үйрету Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді ББҮ әдісі, Жигсо әдісі Орындалған тапсырмаларды салыстыру Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау Формативті

бағалау

Критериалды бағалау

(Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлерін және дескриптор

ларын дайындау)

 

Методикалық нұсқаулық

 

 

3 Синонимдік қатар. 2 22,24/10/14ж Оқушыларды сөз мағынасына мән беруге, сөздерді лексикалық жолмен талдай білуге үйрету, ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу. Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағлұматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді Венн диаграммасы,  Топтастыру стратегиясы Орындалған тапсырмаларды салыстыру Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау Формативті

бағалау

 

Методикалық нұсқаулық

 

 

4 Антонимдер 1 27/10/14ж Антоним сөздер туралы мәлімет беру, білім деңгейін көтеру, тереңдету. Сөйлемдегі қолданысын, ойлау, іздену, табу, қиялдау, елестету, ой қорыту дағдыларын шыңдау және бір — біріне қарама қарсы мәнде айтылған сөздердің айырмашылығын анықтауға үйрету Антоним сөздер туралы жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгереді Қызығушы

лықты ояту, топтастыру стратегиясы.

Ой қорыту, пікір білдіру Ынталандыру,

жұптық,топтық

диалогтік

Формативті

бағалау

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
5 Қорытынды қайталау (тест) 1 29/10/14ж Алған білімдерін жинақтайды Пысықтайды, талдайды Метатану үрдісі Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік  бағалау Тест сұрақтары

 

6 Бақылау диктанты 2  31,03/11/14ж Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады Ойын жүйелі, сауатты жазу Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік

бағалау

Диктанттар жинағы

 

ҚАЗАҚ ТІЛІ 

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (4)

 

 

Тарау және тақырыптар

Сағат саны Мерзімі  

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

 

Оқып үйренудің нәтижесі

 

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді                      жеңу

 

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1 Табу

 

 

1

12/11/14ж Табу сөздердің ерекшелігін ұғындыру, оқушыларға  табу  туралы  және оның мағыналық, құрамдық түрлері жайында лингвистикалық білім беру. 1. Оқушылар табу арқылы тыйым сөздердің мағынасын түсінеді.

2. Табу сөзінің мағынасы жайлы өз ойларын айтады.

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту Ой қорыту, пікір білдіру Ынталандыру,

жұптық,топтық

диалогтік

Формативті

бағалау

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2 Эвфемизм  . Дисфемизм 2 14,17/11/14ж Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағұлмат алып, екеуінің ара жігін ажырата білуге үйренеді Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту Орындалған тапсырмаларды салыстыру Топтық, жұптық жұмыс, диалог Формативті

бағалау

Методикалық нұсқаулық

Қазақ әдебиеті және мемлекеттік тіл №4/2012ж

3 Тұрақты сөз тіркестері 1 19/11/14ж Тұрақты тіркестер, оның ерекшелігі туралы түсінік беру Тұрақты тіркестер туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала алады ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі, Ой қорыту, пікір білдіру Ынталандыру,

жұптық,топтық,

диалогтік

Формативті

бағалау

Қазақ тілін оқыту әдістемесі
4 Қорытынды қайталау (тест) 1 21/11/14ж Алған білімдерін жинақтайды Пысықтайды, талдайды Метатану үрдісі Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік  бағалау Тест сұрақтары

 

5 Бақылау диктанты 2  24,26/11/14ж Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады Ойын жүйелі, сауатты жазу Жеке жұмыс Жеке жұмыс Суммативтік

бағалау

Диктанттар жинағы