Ізетті бала

74
  Апта Күні Сыныбы: 6 орыс
Сабақтың тақырыбы Ізетті бала
Жалпы мақсаты

 

«Ізетті бала» өлеңімен танысу,ізетті сөзінің мағынасын түсіну,сұраққа дәл жауап беру,орыс тіліне аудара білу, мақал-мәтелдермен танысу,сын есімді еске түсіру,топпен,жұппен ынтымақтаса жұмыс жасау
Күтілетін нәтижелер

 

Ізетті бала туралы түсінігі қалыптасады,дүниетанымы,сөздік қоры дамиды,өз бетімен ,топпен жұмыс жасайды.Баланың жаман,жақсы қасиеттерін талдап береді.
Сабақ әдісі Сұрақ-жауап ,әңгімелесу, бес жолды өлең құрастыру,сыни ойлау
Сабақ  түрі Жаңа сабақ меңгерту, топтық ,жұптық жұмыс, бағалау, АҚТ-мен жұмыс.
Тапсырмалар

 

Сұрақ-жауап,  Бес жол өлең әдісі, кластерлік топтастыру.
Керекті жабдықтар бағалау парағы, интерактивті тақта, А3,смаиликтер,стикер,маркер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті  Тапсырмалар Оқушы әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе

 

 

 

Амандасу, түгендеу

Психологиялық ахуал туғызу. Тренинг « Шаттық шеңбері»,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы: «Досымның отбасы» туралы жазып келген әңгімелерін оқиды.( 10 мин)

 

 

 

Оқушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап,бәрі бірге «Көңіліміз шат,сабаққа әзірміз,іске сәт» деп айтады.Оқушылар орындарына отырады.( 1 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақтадағы сөзді оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

«Ой қозғау»

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағы-наны тану

 

Сабағымыздың тақырыбы «Ізетті бала» туралы болмақ.Осы «ізетті» сөзі бізге таныс па,ойланып көрейікші?

 

Ал енді оқушылар әрі қарай жұмыс жасау үшін біздің жаңа бір топқа бөлінуіміз керек. Топқа бөлу.

 

 

«Ізетті бала» деп біз қандай баланы айтамыз екен,ол үшін 29 -беттегі Ә.Табылдиевтің «Ізетті бала»өлеңімен танысайық

 

 

Ізетті     бала

Сонымен оқушылар ізетті баланың бойында қандай қасиеттер болады екен?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ізетті бала» өлеңін мәнерлеп оқу

Оқушылар осы сөзге қатысты өз білетіндерін, ойларын ортаға салады. (3 мин)

 

 

Сын есімнің түріне, түсіне, сапасына қарай 3  топқа бөлінеді.

лады.( 1 мин)

 

Үш топтан бір-бір оқушыдан дауыстап,мәнер-леп оқып шығады.

( 3мин)

 

 

Оқушылар ойларын топтастыруға толықтырады.» (1 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақтарын тарату.

 

 

 

Интерактивті тақтаға жазып шығады

 

 

Бағалау парақтары

 

 

 

 

Оқулық

Ізетті,елгезек қандай сөз табына жатады ? Ол сөздерге қандай сұрақ қоямыз? Дәптермен жұмыс

Сөздік

Ізетті – вежливый

Елгезек – чуткий

Ізет – почет,уважение

Нұрлану — светиться

Оқушылар сөздікпен танысады,дәптер-ге жазып алады. (2 мин) слайд
 Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бәріміз бір-бірімізге қол шапалақтау арқылы  бүгінгі жұмысымызға қошемет көрсетейік

 

 

Қорытынды бағалау

 

 

Үйге тапсырма: « Ізетті бала» өлеңін жаттау 1 тапсырма

 

 

 

1 топ: Баланың жақсы қасиеттері туралы

2 топ: Балаға тән ортақ қасиет

3 топ: Баланың жаман қылықтары

 

 

Жұптық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

28 – бет

2-тапсырма

« Қай топ тез?»

 

 

 

 

 

 

 

 

Бес жолды өлең

 

Оқушылардың рефлексиясы(1 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтағы оқушылар бірлесе отырып кластер толтырады.Ынты-мақтастық орнатады.Әр топ қорғайды.(8 мин)

 

 

Оқушылар жұбының жағымды,жағым-сыз қасиеті туралы жазып,оқып береді.(7 мин)

 

Қазақша мақал-мәтелді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіреді.

Топ мүшелері түгел дәптерге жазып шығады.

(5 мин)

 

 

 

«Ізетті бала»(2 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бірін – бірі бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздерді орынды қолдануы,

сөздік қоры

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көңіл-күй смаиликтің жан-жағына орналастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А3 кластер толтырады

 

 

Смаиликпен бағалау

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен,

дәптермен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы.

Оқушының аты-жөні Үй тапсырмасы Сұрақ-

жауап

Топтастыру Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Бес жол өлең Бағасы
1
2
3
4
5