Компьютер. Хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдер.

75

 

Сабақтың тақырыбы:   Компьютер. Хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдер.

Сабақтың  мақсаты:  1.Білімділік: Сөйлем түрлерін ажырата білуге, тыныс      белгілерін дұрыс қоюды, тақырыпқа байланысты дұрыс сөйлем құрастыра білуге,сауатты жаза білуге үйрету.

2.Дамытушылық: Сөйлемдерді дамытып жазу арқылы, оқушылардың қисынды ойлау қабілеттерін дамыту, компьютер туралы қосымша мәліметтер бере отырып, оқушылардың сөздік қорын молайту.

  1. Тәрбиелік: Сауаттылыққа,жаңалыққа жақын,жан-жақты болуға үйрету,қазіргі ғылым мен техника жетістіктерінің пайдасын білуге талпынысын дамыту.

 

Пәнаралық байланыс:  Информатика,тарих.

Сабақтың көрнекілігі: Кестелер, суреттер, қима қағаздар

 

 

Сабақтың  барысы:

I . Ұйымдастыру кезеңі

  1. Үй тапсырмасын тексеру

III. Сабақтың  мақсатын, барысын айту

I V.  Грамматикалық тақырып.  Сөйлем түрлері: Хабарлы, сұраулы, лепті бұйрықты сөйлемдер.Тақтада сызба көрсетіледі. Осы сызба арқылы грамматикалық тақырып түсіндіріледі.

 

Сөйлем тиянақты ойды білдіреді

 

Хабарлы               Сұраулы               Бұйрықты                 Лепті

Хабарлайды       Сұрау мақсатында    Бұйрық                Көңіл-күйді

Баяндайды          қолданылады           Өтініш                 білдіреді.

Суреттейді                                             тілекті білдіреді

 

 

Сөйлемдер айтылу мақсатына қарай:  хабарлы, сұраулы,,лепті, бұйрықты болып бөлінеді.

Хабарлы сөйлем —    Мен мектепке жақын тұрамын.

Сұраулы  сөйлем —    Мектебің қайда  орналасқан ?

Лепті  сөйлем   —   Туған жер қандай байтақ!

Бұйрықты сөйлем  —  Сен мектепке  бар.

1946ж

 

1981ж                                                                1948ж

Компьютер ЭЕМ

 

 

70- жылдар                    70- жылдар                    Өткен ғасырдың                                                                                                                                                         басында                          соңында                        40- жылдарында

 

  1. Сөздік жұмысы .
  2. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру,сөздік дәптерге жазу.
  3. Берілген сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.

3.мұқтаж болу —  нуждаться

Қарапайым құралдар- простые средства

Қажеттілік –необходимость

Адам күші –человеческая сила

Электрондық шамдар – электронные лампы

Жабдықтар – оборудование

V I.  Лексикалық тақырыпты түсіндіру

Мәтін «Компьютер»  — (ИТА –арқылы суреттер көрсету )

Кіріспе сөз —  Кәзіргі замандағы компьютердің орны)

а ) Мәтінмен жұмыс    1.Әңгімелеу

2) Мәтінді мәнерлеп оқу

3) Мәтін бойынша жоспар құру ( жоспар бойынша мәтіннің мазмұны)

Ә) Тапсырмалар

VII.  Бекіту

2 –топқа бөлініп  деңгейлік тапсырмалар  орындау

1-ші топ        III-деңгей

2-ші топ         II – деңгей

Мемлекеттік білім стандартына  сай тапсырмалар ( 3 топқа бөліну )

Хабарлы сөйлем тақырыбы бойынша (1,2 тапсырма )

Сұраулы сөйлем тақырыбы  бойынша ( 5-тапсырма )

Лепті сөйлем тақырыбы бойынша (4- тапсырма )

Б) Лексикалық тірек сызбамен жұмыс  ( II – деңгей бойынша)

VIII. Сабақты қорытындылау, бағалау.

1.Нені білдік ?

2.Нені үйрендік ?

3.Нені білуіміз керек ?

  1. Үйге тапсырма беру .

Мәтін мазмұнын айту. Сөйлем түрлеріне мысалдар жазу.

 

 

 

V I. Лексикалық  тақырыпты  түсіндіру

Мәтін « Компьютер»   —    ( интерактивтік тақтадан суреттер көрсету)

Кіріспе сөз-  ( кәзіргі замандағы компьютердің орны)