Ұлттық шешендік өнер

Қазақ тілі

 

Сыныбы:11

 

Сабақ тақырыбы:Ұлттық шешендік өнер
Жалпы мақсат:шешендік сөз туралы түсініктерін кеңейту.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;   ә) сөйлеу тілін,сөз мағынасын түсініп,шапшаң ой қорыта алуға,көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру;                                                                                 б) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып, оқушыларды  елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу.АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме:1.      Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.

2.      Қазақ тілін оқыту әдістемесі

3.      11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет

4.      Портал материалдары

Оқу нәтижесі:Ұлттық шешендік өнердің тарихын білуі,сөз мәнеріне машықтануы.

АКТ пайдалана алуы

Негізгі идеялар:Ұлттық шешендік өнерді насихатау,сөз әдебін қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар:интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері:Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

 

Түртіп алу,екі жақты күнделік,

Дерек көздері: Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:

1.         Шешендік сөздер

2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет

3.         Википедия ашық энциклопедиясы

Тапсырмалар: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
«Амандасу  » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыруБір бірімен амандасу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталауМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін  білуқағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин)  8.38-8.48Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

«Ұлттық шешендік өнер»

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/дебат ұйымдастыру

Дәстүрлі шешендік өнер дегеніміз не?

Шығармашылық жұмыс: Мәтінді дауыс ырғағын құбылтып оқыңдар.Қалай оқығанда әсерлі болатынына назар аударыңдар.Мәтінді басшылыққа ала отырып,  өздерің шығармасын сүйіп оқитын қаламгер жөнінде ой-толғаныстарыңды жазыңдар.

Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру

 

 

Мәтінді мәнерлеп оқып шығу

 

 

 

IV.Қорытындылау     (5 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату

«Жүйелі сөз жүйесін табады, жүйесіз сөз иесін табады»

«Шешен сөз бастайды,көсем ел бастайды»  тақырыбында әңгіме құрату

Өзін-өзі критериалды  бағалау

 

Шағын әңгіме құрайды.

V. Үйге тапсырма беру  (2 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
17 жаттығуды орындау

«Шешеннің сөзі –мерген, шебердің көзі-мерген»

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
   Формативті  бағалау  Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 мМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
«Екі жұлдыз,бір тілек»Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу