Шешендік өнер

71
  Қазақ тілі

 

Сыныбы:11

 

Сабақ тақырыбы: Шешендік өнер
Жалпы мақсат: Шешендік сөз туралы түсінік бере отырып ,сабаққа деген қызығушылығын    арттыру,негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйрету;

ә) Сауаттылыққа баулу,алған білімі негізінде шығармашылық қабілетін дамыт

б) Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

АКТ-ны тиімді пайдалану

Сілтеме: 1.      Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.

2.      Қазақ тілін оқыту әдістемесі

3.      11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет

4.      Портал материалдары

Оқу нәтижесі: Шешендік өнердің қыр сырын білуі,сөз мәдениетін ұғына білуі,

АКТ пайдалана алуы

Негізгі идеялар: Шешендік өнерге баулу
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

 

Түртіп алу,екі жақты күнделік,

Дерек көздері:  Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:

1.         Шешендік сөздер

2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет

3.         Википедия ашық энциклопедиясы

Тапсырмалар:  сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

     Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін  білу қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин)  8.38-8.48 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

«Сөз мәдениеті және шешендік өнер»

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Шешендік өнер дегеніміз не?

Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінеміз?

Монолог,диалог,полилог деген ұғымдарды даралап көрсету.

Оқулықтағы  2 жаттығуды дәптерге орындату

«Шешеннің сөзі  — шамшырақ» атты ойтолғау жаздыру

Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру

 

 

 

Оқулықтағы  жаттығуды орындау

 

Ойтолғау жазу

IV.Қорытындылау     (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырма беру  (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Шешен тіл шешер сан істі» тақырыбына шығарма жазып келу. Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Формативті  бағалау   Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 м Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Екі жақты күнделік жүргізу Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік  арқылы жеткізу