Абай Құнанбаев . Қара сөздер «Жиырма тоғызыншы сөз»

112
Сыныбы Күні
Сабақтың тақырыбы

 

Абай Құнанбаев . Қара сөздер «Жиырма тоғызыншы сөз»
Мақсаты Абай Құнанбаевтың  қара сөздеріндегі тақырыпты ашу, өзіндік ерекшеліктерін  талдау.
Күтілетін нәтижелер

 

 

Жиырма тоғызыншы қара сөздің мазмұнын меңгереді, басты идеясын түсінеді. Бесінші қара сөзбен салыстыра отырып, ұқсастықтарын анықтайды. Пікір алмасады,өзгенің пікірін бағалауға үйренеді.

 

Керекті жабдықтар

 

 

Оқулық, флипчарттар, маркерлер, Интерактивті тақта

Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті  Оқушы әрекеті
Кіріспе

2 мин.

 

 

 

5мин.

Оқушыларды сабақтың  мақсаты  таныстыру.Бағалау крийтерилерін ұсыну.

Оқушылар 3топқа бөлініп отырады .

Үй жұмысын сұрау.

«Стикерлермен диалог» әдісі арқылы  тексеремін.

Абай Құнанбайұлы туралы сұрақтар қойылады, жауап алынады

 

Оқушылар топқа бөлінеді, тыңдайды , дайындалады.

 

 

 

Бір топ   екінші топқа стикерлер арқылы сұрақтар кояды. Екінші топ ойланады, сұраққа жауап береді.

Тұсаукесер

4 мин

 

 Оқушыларға Абайдың бесінші қара сөзін тыңдатамын.( сұрақтар коямын)

— Бұл қара сөзден нені ұқтық?

— Бұрын соңды қара сөздерді естуіміз бар ма?

— Абайдың неше қара сөзі бар?

 

—          Оқушылар ойланады.

—          Сұрақтарға жауап береді

 

Негізгі бөлім

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

3 топқа  3 түрлі қара сөзді бөліп беремін. ( бесінші, жиырма тоғызыншы, он сегізінші қара сөздер

ДЖИКСО әдісі

1 топ- Жиырма тоғызыншы қара сөзді талдайды.

2 топ- бесінші қара сөзді талдайды.

3 топ – он сегізінші қара сөзді талдайды.

 

 

 

 

1. Қабілеті төмен оқушыларға жеке жұмыс беріледі, ( Семантикалық карта)

2. Дарынды балаларға жеке тапсырма беріледі.

1)      Жеке жұмыс.

2)      Топтық жұмыс.

— Әр  топ  берілген  қара сөздерін оқиды.

Өз топтарының ішінде  таймкипер, бақылаушы, хатшы, баяндамашылар міндетін бөліседі.

— Топтық талқыға салады.

— Әр оқушы өз міндетін атқарады ( таймкипер уақытты бақылайды, бақылаушы жағдайды қадағалайды, хатшы мәліметтерді түртіп отырады, баяндамашы басқа топқа барып өз бөлімін баяндайды, сарапшы қорытындысын айтады).

 

Тапсырманы орындайды, жауап береді.

 

 

 

 

 

Қорытынды

5 мин

3 мин

2 мин

 

INSERT әдісі .

 

Бағалауға уақыт беріледі.

Уй жұмысы беріледі.  Қара сөзді оқу, түсінгенін айту.

 

-Оқушылар ойланады, өз ойларын дәптерлеріне жазады .

Критерийлер бойынша бағалайды.

Рефлексия парағын толтырады.

 

 

БӨЛІСУ
Алдыңғы жазбаАтам мен әжем
Келесі жазбаСөзжасам