Лепті сөйлем

192

Тақырыбы: Лепті сөйлем

Жалпы мақсаты: Лепті  сөйлем  туралы  толық  түсінік алуы және оқушының  сөйлеу шеберлігін оқу белсенділігін арттыру.

Түйінді идеясы:Лепті  сөйлем туралы толық мағұлмат алады.Тірек сызбалар арқылы ерекшеліктерін  ажырата біліп,ойын жеткізе алады.

 

Мақсаты  Түрткі Күтілетін нәтиже ОҮБ Критерии Дескриптор

 

Білу Лепті сөйлем туралы білу. Лептісөйлем дегеніміз не?

Лепті сөйлемдер

қандай көңіл күйде айтылады?

 

Лепті сөйлем

дегеніміз

не

екенін және

қандай көңіл күйде айтылатының біледі.

 

«Бағдаршам»

бағалау стратегиясы арқылы бағалау.

Лептісөйлем дегеніміз не екенін және

қандай көңіл күйде айтылатының білу.

 

Лепті сөйлем дегеніміз не екенін жәнеқандай көңіл күйде айтылатының біле алады.

 

Түсіну Лепті сөйлемнің жасалуын  жолдарын,интонациялық ерекшеліктерін білуі қажет. Лепті сөйлем қандай жолдармен жасалады?

Интонациялық ерекшеліктері қандай?

Лепті сөйлемге қандай тыныс белгі қойылады?

«Топтпстыру» стратегиясы арқылы көрсет.

Лепті сөйлемнің жасалу жолдарын,интонациялық ерекшеліктерін сөйлем соңына қойылатын тыныс белгісін түсіне алды. Лепті сөйлемнің жасалу жолдарын,интонациялық ерекшеліктерін сөйлем соңына қойылатын тыныс белгісін түсіне алу. Лепті сөйлемнің жасалу жолдарын,интонация

лық ерекшеліктерін сөйлем соңына қойылатын тыныс белгісін түсіне алады.

Қолдану Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау.

 

24-25-26-27 жаттығуларда берілген тапсырмаларды орындаңдар. Жаттығуларда берілген тапсырмаларды орындай алады. Хабарлы,сұраулы ,

Лепті сөйлемдерден алған білімдерін жаттығуды орындау барысында қолдану.

Хабарлы,сұраулы, Лепті сөйлемдерден алған білімдерін жаттығуды орындау барысында қолдана біледі.
Талдау Сұраулы сөйлем мен лепті сөйлемді салыстыра отырып, айырмашылығын білу.  Сұраулы және лепті  сөйлемдердің  қандай ерекшеліктері және ұқсастықтары бар? Сұраулы және лепті  сөйлемдердің  қандай ерекшеліктері және ұқсастықтары бар екенін біледі. Сұраулы және лепті  сөйлемдердің  қандай ерекшеліктері және ұқсастықтары бар екенін салыстыру. Сұраулы және лепті  сөйлемдердің  ерекшеліктері мен ұқсастықтарын бар екенін салыстыра отырып,ажырата алады.
Жинақтау Тақырып бойынша алынған білімдерін қорытынды жасау жүйелеу. Лепті сөйлем бойынша алынған білімінді жинақта. Лепті сөйлем бойынша алынған білімінді жинақтайды. Тірек сызбамен көрсете білу.
Бағалау Бағалай алады. 1.Сабақ маған ұнады,себебі:———-

2.Сабақ маған ұнамады,өйткені——

3.Сабақтан үйренгенім———

Бағалай алады.. Өзін –өзі бағалау Шынайы бағалай білу. Кері байланыс.