Шылаудың емлесі

31

Сабақтың тақырыбы: Шылаудың емлесі

Сабақтың мақсаты: Шылаудың жазылуына мән беріп, тыныс белгілерін қоюға үйренеді.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, ізденіс, демонстрация, талқылау, сөзжұмбақ шешу, деңгейлік тапсырма

Негізгі дерек көздері: оқулық, қосымша әдебиеттер, үлестірмелі карточкалар, постерлер, деңгейлік тапсырмалар, сөзжұмбақ, презентация.

Сабақтың нәтижесі: Шылаудың жазылуын үйренеді, тыныс белгілерін қояды.

Шылауды толық сипаттай алады.

 

Уақыт Сабақтың барысы

 

І. Ұйымдастыру сәті /Психологиялық ахуал туғызу/

 

Оқушыларды кабинеттің алдында жақсы көңіл-күймен қарсы аламын.

Бүгінгі күн тамаша екенін, ауа райының өте жақсы болуын және күннің көзінің  жарқырап тұрғанын еске саламын.

 

ІІ. Сергіту сәті  /Осы кезде бағалау парақтарын таратып қоямын/

 

Кіріктірілген модуль
 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

Қалай оқу керектігін үйрету

 

АКТ

 

Сыни тұрғыдан ойлану

 

Диалогтік оқыту

 

Бағалау

 

Талантты және дарынды балаларды оқыту

 

Балалардың жас ерекшеліктерін ескеру

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

1 мин

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3  мин

 

 

 

10 мин

 

2 мин

 

5 мин

 

5 мин

 

 

 

1 мин

 

Сыныпты жұпқа бөліп, үй жұмысын тексеремін.

Өткен материаоды қайталау мақсатында және жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде «миға шабуыл» әдісін қолданамын.

Ең алдымен тақтадан «Отанымды барлық жаулардан әрқашан өлеңмен және мылтықпен қорғауға менің дауысым мен қолым әлі де қуатты».

1.      Сөздерді не байланыстырып тұр және қалай?

2.     Осы сөздерді қалай сипаттар едіңдер?

3.     Сөйлемде бұл сөздер қалай жазылып тұр?

4.     Егер демеулік шылаулар болса ше?

5.     Сұраулы шылаулар болса ше?

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру үшін сабақтың ұранын табу, сөзжұмбақ шешу

 

 

 

 

 

 

Сөзжұмбақтың шешімі бүгінгі сабақтың ұраны

 

 

Инсерт әдісі арқылы сабақтың мақсатын анықтау.

 

Топқа бөлу /бойларымен тұрғызып, 1,2,3,4 санау, төрт топқа бөлу/

1 тапсырма – Зигзаг әдісі

Әр оқушы құрылған топта берілген тапсырма бойынша талқылап, жинаған ақпараттарын өздерінше қағаз бетіне түсіреді де, ақпаратты өзінің тобына апарады, ол үшін тек түстерге қарай бөлінеді. Мысалы:

І топ — қызылмен жазылған 1,2,3,4 жиналады

ІІ топ – көкпен жазылған 1,2,3,4

ІІІ топ – сарымен жазылған 1,2,3,4

ІУ топ – жасылмен жазылған 1,2,3,4

Кейін бір-біріне түсіндіреді, бірін-бірі бағалайды.

 

Келесі тапсырма – стикердегі он сұрақ

Бір оқушыны ортаға шығарып, өзі түсінген бойынша

W-6 әдісі бойынша сұрақ қояды.

 

Деңгейлік тапсырма – тақтаға шығарып қоямын.

 

Сәйкестікті тап тапсырмасы – тақтаға шығарамын.

 

Синквейн

 

Сабақты қорыту мақсатымен және осы сабаққа рефлексия жасау үшін мен оқушыларды ортаға шақырамын.

«Уақыт шеңбері»  пікір-талас жүргізу

 

Бағалау /бағалау парақтарын жинап аламын/

 

 

 

1 мин Үй жұмысы

336 – жаттығу және тіл, мәдениет тақырыптарына ақпарат жинастырып, картография әдісіне түсіру