«Қазақ тілі» лингвистикалық алаңының мақсаты мен міндеттері:

63

 

«Қазақ тілі» лингвистикалық алаңының

мақсаты мен міндеттері:

 

Оқушылардың жазғы демалыс кезінде бос уақытын тиімді ұйымдастыру;

Жаңа технологияны қолнадана отырып оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту;

«Қазақ тілі»  лингвистикалық алаңының мақсат-міндеттері:

  • Оқушылардың қазақ тіліне  деген  қызығушылықтарын көтеру;
  • Қазақ тілінің ұлттық  ерекшеліктерін ұғындырып,  қазақ халқының салт-дәстүрлерін дәріптеу;
  • Қазақ тілінен алған білімдерін тереңдету, теорияны практикада пайдалана алу дағдыларын дамыту;
  • Шығармашылық қабілеттерінің ашылуына  көмек  беру;
  • Жазғы демалыс уақыттарын тиімді пайдалануға жағдай жасау.

 

 

Демалыс кезінде мектептен алған білімдерін ұмытып қалмауға жәрдем       жасау;

Әрбір баланың шығармашылық, қызығушылық, белсенділігін дамыту;

Мұражай және т.б. демалыс орындарына саяхат жасау арқылы, Отанға, табиғатқа, рухани –адамгершілік құндылықтарды игере білуге жағдай жасау;

 

 

Күтілетін нәтиже:

  • Баланың жазғы демалыс кезінде сабақтан тыс материалдарды қолданылады;
  • Жаңаша көңілмен демалады, өзіне күш жігер жинап, білімін аттырады;
  • Басқа да балалармен қарым – қатынас жасайды, сыни ойлау қабілеті дамиды,  жаңаша ақпаратпен  толықтыруына жағдай жасалады.

 

 

Тақырыбы Сағат саны Күні
1 «Қазақ тілі лингвистикалық алаңының»  ашылу салтанаты

Алаңның мақсат-міндеттерімен таныстыру.

Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

3
2 «Қызықты грамматика» туралы түсінік 3
3 Фонетика тарауы бойынша презентация 3
4 «Буын  үндестігіне   саяхат» теориялық сабақ 3
5 Морфология тарауы 3
6 Байланысу түрлері мен тәсілдері

(теориялық сабақ)

3
7 «Жалғаулық шылаулар түрлері, ерекшелігі» 3
8 Құрмалас сөйлем түрлері

(теориялық-практикалық жұмыс)

3
9 Поэзия сағаты  (сайыс) 3
10 «Тұрақты тіркестер тіл көркемдігін арттыра ма?»  топтық сайыс 3

Ақсай қаласының № 4 орта  жалпы білім беретін мектебіндегі

«Қазақ тілі лингвистикалық алаңының»

бағдарламасы

 

 

 

 

 

 

Жұмыс жоспары

Тақырыбы Күні Уақыты
1 1.     «Қазақ тілі» алаңының  ашылу салтанаты

2.     Алаңның мақсат-міндеттері жайлы оқушылармен әңгіме

Топ мүшелерімен танысу (тренинг)

3. «Менің тілім- мемлекеттік тіл» ойтолғау

9. 00

10.00

 

11.00

 

2 1.     «Қызықты  грамматика»  туралы жалпы түсінік

2.     Тараулар бойынша слайд жасау, қорғау

3.     Сергіту сәті

4.     «Мұражайда» әңгіме құрау

9. 00

10.00

 

 

11.00

 

3 1.     Фонетика тарауы бойынша презентация жасап , қорғау

2.     Тест құру (топтық  жұмыс)

3.     «Досыма көмек»  тест жұмысына критерий құру

9. 00

10.00

 

11.00

 

 

4 1.     «Буын  үндестігіне   саяхат» теориялық сабақ

2.     Практикалық  жұмыс

3.     Буын үндестігіне байланысты диалог құру.

4.     Музыкалық минут

9. 00

10.00

 

11.00

 

5 1.     Морфология тарауы

2.     «7 атамның елінде»

3.     Қ.Мырзалиевтің «Жеті септік» өлеңі бойынша талдау

4.     Рефлексия

 

9. 00

10.00

 

11.00

6 1.     Байланысу түрлері мен тәсілдері (теориялық

сабақ)

2.     Сергіту сәті

3.     Практикалық жұмыс (тест)

4.     Қатемен жұмыс

9. 00

 

10.00

11.00

 

 

7 1.     «Жалғаулық шылаулар түрлері, ерекшелігі»

 

2.     Слайд жасау, қорғау   (топтық жұмыс)

3.Музыкалық сергіту

9. 00

 

10.00

11.00

 

8 1.     Мұражайға саяхат

2.     Құрмалас сөйлем түрлері (теориялық-практикалық жұмыс)

3.     Шағын әңгіме жазу

4.     Рефлексия

9. 00

10.00

 

11.00

9 1.     Поэзия сағаты  (сайыс)

2.     «Мен ұнатқан жазушы,ақын» топтық жарыс

3.     Рефлексия

9. 00

10.00

 

11.00

10 1.     «Сүйемін туған елімді дархан» қабырға газетін шығару

2.     «Тұрақты тіркестер тіл көркемдігін арттыра ма?»  топтық сайыс

3.     Өнерлі өрендер (концерт)

4.     Оқушыларды мадақтау

 

9. 00

 

10.00

 

11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Қазақ тілі» лингвистикалық алаңына

 қатысатын оқушылар тізімі

 

 

 

Аты-жөні Мекен-жайы телефоны сыныбы
1 5 «а»
2 5 «а»
3 5 «а»
4 5 «а»
5 5«а»
6 6 «а»
7 6 «а»
8 6 «ә»
9 6 «ә»
10 7 «ә»
11 7 «ә»
12 7 «ә»
13 7 «ә»
14 7 «ә»
15 7 «ә»
16 7  «ә»
17 7 «ә»
18 7 «ә»
19 7 «ә»
20 7 «ә»