Диктант

65

Сабақтың тақырыбы: Диктант

Сабақтың мақсаты.

1.Білімділік:  Оқушылардың білім деңгейін тексеру

2.Дамытушылық: Таза ,сауатты жазуға дағдыландыру

3.Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға , адалдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі: диктанттар жинағы    «Қос шалқар»  (113 сөз)

Сабақтың түрі: бақылау  сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІІ. Жаңа сабақ  Мәтінді оқып, оқушылармен сөздік жұмыс жасау

Мәтінді толық оқып шығу , сөйлеммен оқу, сөз тіркесімен оқу, тыныс белгілерін қою үшін сөйлемді қайталап оқу, жазып болғаннан кейін мәтінді толық оқып шығу

                                  Қос шалқар

Міне, біз екі шалқардың арасында тұрмыз. Қоңыр құйқалы, құнарлы шиыр. Адырсыз, жотасыз жазық алап. Керілген кең тақта. Қуаң тартқан қау.

Батыс жағын қапталдай өскен калың жал, көкжиекті көміп, кең жазылған кереге тәрізденіп иіліп келіп екі көлге тіреле тоқгаған. «Қос шалқар» қос босағаға орнатқан күміс бағана тәрізді екі көл. Кешкі тымыққа тынып, жадырап жатқан су ақырын ғана жағасына соғып дірілдейді. Ышқынбайды, тітіркенбейді… Көшпелі көк бұлт көлеңкесін көлге түсіріп, айнаға қарап сыланады. Кешкі күн екі келге кезек шомылып, жарқ-жұрқ етеді. Біз таза ауаны тойғанша жұтып, колхоз егісінің ортасында тұрмыз…

Ақырын соққан самал шалқар көлдің ақша бетін аймалап сүйгендей болады. Сүйген жерінде ирек із қалады. Шалқар шімірігіп ышқынғандай болады.

Мен «Қос шалқарды» өмірімде үш-ақ рет көрдім.

 

VІ. Үйге тапсырма беру.

Құрмалас сөйлем түрлеріне 1 мысалдан жазып келу

VІІ. Бағалау.м