5-сыныпта өткенді толық қайталау сабағы

77

Сабақ жоспары

Бекітемін: Қазақ орта мектеп — интернаты
Сабақ: қазақ тілі Сынып: 6 «а» — сынып
Уақыты: 14.00-14.45 Шаяхметова А.Е.
Сабақтың тақырыбы: 5-сыныпта өткенді толық қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты: Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың өткен тақырып жайлы ойларын қозғау, қайта жаңғырту. Тез ойлауға, бірін – бірі сыйлауға тәрбиелеу
Ресурстар: Оқушылар оқулығы,

Оқушы дәптерлері.

Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/

 

Сабақтың әдісі: Ой ашар.

Психологиялық тренинг Қара жорға биі

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

/топпен жұмыс, әр түрлі деңгейде сұрақтар мен тапсырмалар/

Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану

Слайд көрсету

Жас ерекшелік, талантты және дарынды

 

Уақыты: Жұмыс түрі: Мұғалім әрекеті: Оқушы әрекеті:
 

14.00-14.05

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг Би билеу Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырады, санау арқылы бөлінеді Оқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, ойын ойнау арқылы ынталанады
14.05-14.10 Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/

Мұғалім оқушыларға 5-сыныптан өткен тараулар бойынша сұрақтар қоямын Оқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады
14.10-14.15 Ой шақыру сыни ойлау арқылы 1-слайд тіл дыбыстарының тілдің, жақтың, ерін мен езудің қатысына қарай бөлінуі Оқушылар слайдқа көз жүгірту арқылы өткенді еске түсіреді
14.15-14.25 Деңгейлік тапсырма 2- слайд жуан у мен жіңішке у бөліп жазу Оқушылар дәптерге орындайды
14.25-14.30 Деңгейлік тапсырма 3-слайд көп нүктенің орнына тиісті дауысты дыбысты қойып жазу Оқушылар дәптерге орындайды
14.25-14.30 Сергіту сәті 4- слайд  сергіту сәті 2-4 оқушы шығыады
14.30-14.40 Деңгейлік тапсырма 5-8 слайд  семантикалық картамен жұмыс Оқушылар дәптерге орындайды
14.40-14.43 Сабақты қорыту Сұрақ-жауап арқылы Әдеби тіл дегеніміз не? Оларға қандай сөздер жатады? Қандай сөздер жатпайды? Нормаға жатпайтын қандай сөздер? Диалект сөздер дегеніміз не? Сабақта не ұқтық? Не білдік? Не үйрендік? Оқушылар берілген сұрақтар төңірегінде мұғалімге жауап береді. Топ ішінде біріне бірі сұрақтар қояды.
14.43-14.44 Үй тапсырмасын беру Әдеби тіл және оның нормасын, мәтінмен байланысын мазмұндау Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
14.44-14.45 Рефлексия Плактты тақтаға іліп қоямын Оқушылар стикерлерге бүгінгі саабаққа қорытынды жазып іледі
14.45-14.45 Бағалау Топ басшыларының бағалау Топ ішіндегі басшылары бағалайды