Мұхитаралда

41
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле Советхановна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мерзімі:  16.01.2014ж Қазақ тілі сабағы      2 – сынып  ( 6-8  жас)
Сабақтың тақырыбы: Мұхитаралда
Сілтеме: Тақырыпты – күнтізбелі жоспар, сабақ жоспары.«Қазақ тілі» оқулығы. Қайырбекова. А.  Алматы «Атамұра» – 2013 жыл
Жалпы мақсаты: Білімділік: Мұхитарал туралы айта білуге үйрету. Алдыңғы сабақта  алған білімдерін жаңғырту.Сөйлеу әрекетіне жетелейтін тіл бірліктерін қолдану арқылы тілдесім әрекетіне баулу.

Дамытушылық: осы тақырып төңірегінде сөйлей білу, ойын жеткізе алу қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Отанға деген сенім, сүйіспеншілік қалыптастыру. Дұрыс демала білуге баулу.

Сабақтың көрнекілігі (ресурстар): Үлестірме қағаздар, оқулық,карточкалар,бағалау парақтары,слайдты презентация, стикерлер
Әдіс – тәсілдер: Ұжымдық жұмыс, топтық жұмыс,диалог, сыни ойлау тұрғысынан ойлауға үйрету элементтері.
Оқыту нәтижесі: «Мұхитарал»  тақырыбы төңірегінде сөйлей біледі.
Түйінді идеялар: Тақырып барысында кездесетін мұхитарал жайлы мағлұматтар мен мәліметтерді мұғалімнен, бір-бірінен есту арқылы үйренеді;
Сабаққа дайындық: Мұғалімнің  әрекеті

Деятельность учителя

Оқушылардың  әрекеті

Деятельность ученика

Ұйымдастыру кезеңі

Достық қарым-қатынас,түсіністік.

 

1.Сәлемдесу, түгендеу,

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Балалар орындарынан тұрып, амандасады. Әнұран орындайды.

Бір-біріне жақсы көңіл күй тілейді.

Тіл жаттықтыру

(тілдік ортаға ену)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой қозғау

(погружение в тему)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

Бағалау

-Бүгін қай күн?

-Аптаның қай күні?

Қазақ тілі алфавитінде неше әріп бар?

Қазақ тіліне тән әріптер қанша?

Оларды атаңдар, мысал келтіріңдер?

Үйге не берілді?

Думан деген не?

Думанде не бар?

Сөздік диктант (мұғалім орысша оқиды)

Сказочный городок,  океанариум, осьминог, кафе, открылся, черепаха, рыба, интересно, выстовочная площадка.

Тақтаға қазақша аудармасын шығарады.

Әр оқушының жауабына стикер таратып, сабақ соңында бағалайды

Жаңа сөздерді тақтаға жазады, оқиды

Мұхитарал туралы орысша айтып береді:  Океанариум состоит из большого главного резервуара и двух выставочных отсеков с одиннадцатью резервуарами различных размеров. Самая интересная часть Океанариума — главный резервуар, на дне которого находится туннель, достигающий в длину — 70 метров и сделанный из чистейшего акрила в 7 см толщиной. По этому подводному туннелю вы будете идти, словно находясь на морском дне, в нескольких сантиметрах от хищных акул! В выставочных резервуарах Вы можете увидеть индивидуальные разновидности ихтиофауны и получить исчерпывающую информацию от гидов об уникальных рыбах и морских животных. Посетители могут наблюдать, к примеру, за процессом кормления морских питомцев. Два раза в день водолазы специально погружаются в воду, чтобы продемонстрировать интересный и опаснейший трюк, приводящий в восторг всех очевидцев, под названием «кормление акул».

Мұхитарал туралы видео көрсетеді.

1-тапсырма (диск)

Сергіту сәті

2-тапсырма Біліп ал

№2 жазу дәптерінде жұмыс

Жұмбақ жасырады.

Сабақта не туралы білдік?

Мұхитарал қайда?

Мұхитарал – қандай кешен?

Мұхитаралға барғың келе ме?

 

Стикерлерді санап бағалайды.

 

Балалардың жауаптары.

 

 

 

Оқушылар қазақша жазады

Ертегі қалашығы, мұхитарал, сегізаяқ, дәмхана, ашылды, тасбақа, балық, қызық, көрме алаңы.

 

 

Оқушылар тексереді, өздерін бағалайды.

Жаңа сөздерді оқиды, сөздік дәптерлеріне жазып алады, ауызша сөз тіркесін, сөйлем құрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мәнерлеп оқып, аударады.

Оқушылар оқып, біледі.

3 – тапсырма өлеңді мәнерлеп оқиды (қатар бойынша жарыс)

Жұмбақты шешеді

 

Қосымша тапсырма: Сөздік жаттау. №2 жазу дәптері

 

Қосымша оқу: Өлеңді оқу «Мұхитарал»