Б.Момышұлы «Өнегелілік туралы», Ә.Кекілбаев «Біздің бала шығамыз», М.Сәрсеке «Ерте есейген бала»

Тақырыбы: Б.Момышұлы «Өнегелілік туралы», Ә.Кекілбаев «Біздің бала шығамыз», М.Сәрсеке «Ерте есейген бала»

Мақсаты: 1. Б.Момышұлы «Өнегелілік туралы», Ә.Кекілбаев «Біздің бала шығамыз», М.Сәрсеке «Ерте есейген бала» шығармаларымен таныстыру. 2.Ақындардың шығармаларындағы оқушыларға беретін адамгершілік тәрбиенің жолдарын түсіндіру,оқу – білімге, өнер үйренуге ниет қойдыру. 3. Ақыл-ойларын дамыту.

Сабақтың түрі: қалыпты сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,  жинақтау, көрнекілік

Сабақтың көрнекіліктері:    мазмұнды суреттер

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.

Балалар, бір – біріңе қарап  жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Терең білім аламыз,

Күшімізді саламыз.

Маңыз беріп оқимыз,

Әр күніміздің сабағын.

ІІ  Үй тапсырмасын тексеру: Бауыржан өлеңінен жаттаған үзіндіні сұрау.

Ел үшін әңгімесінің мазмұнын сұрау.

ІІІ  Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

ІҮ Жаңа материалмен жұмыс:  

Топпен жұмыс: 1.Оқушылар үш топ болып бөлініп, «Өнегелілік туралы» шығармасын оқи отырып, «Өнегелі адам» сөзіне топтастыру жасайды.

 

  1. «Ерте есейген бала» шығармасын үш топқа бөліп беру. Әр топ өз бөлімін оқып, бөлімге ат қойып,түсіндіріп береді.
  2. Ана тілі оқулығымен байланыс «Қазына көтерген бала» шығармасына байланысты постер құру.
  3. Ә. Кекілбайдың «Біздің бала шағымыз» өлеңін үш топ мәнерлеп, іштей оқиды. Үш топ 1 шумақтан бөліп алады,үш-төрт минутта жаттап айтады, жазып беруге болады.

Сұрақ жауап:

  1. «Жаным-арымның садағасы» деген кімнің сөзі?
  2. Қаныш қай жылы мектепке барды?
  3. Ә.Кекілбайдың қандай шығармаларымен білеміз?

ҮІ Қорытындылау

Қандай жазушылардың шығармаларымен таныстық?

ҮІІ  Үйге тапсырма: «Менің балалық шағым» тақырыбына әңгіме құрау.

«Өнегелілік туралы», «Ерте есейген бала» әңгімелерін мазмұндау.

ҮІІІ Оқушыларды бағалау