Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға — мұғалім

 

Тақырыбы:  Мектеп  жұмысы  мен  оқушы  жетістіктерін  өрістетудегі     негізгі  тұлға —  мұғалім

Мақсаты:  Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру.

Формасы:  тренинг

Күтілетін нәтиже    Мұғалімдер өзгеру қажеттілігі туралы ойланады.

7 модуль туралы жалпы түсінік қалыптасады.

Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді.

Мұғалімнің аты-жөніБактыгереева Элеонорв Исламқызы№4 облыстық мектеп-интернат
Семинар тақырыбыМектеп  жұмысы  мен  оқушы  жетістіктерін  өрістетудегі  негізгі  тұлға —  мұғалім

 

СілтемеИнтернет материалдары,  нұсқаулық   33-35беттер, ресурстар.
МақсатыБағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру.

 

Оқыту нәтижесіСТО  стратегиялары мен әдіс-тәсілдерін қолданғандықтан мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады.
Негізгі идеяларМұғалімдер іс-әрекет арқылы ізденімпаздыққа талпынып, шағын топта жұмыс істеу арқылы сындарлы білім алудың мәнісін түсінеді.
Тапсырмалар 1.     Сергіту «Кірпі» биі

2.     Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын  презентациясымен таныстыру.

3.Постер қорғау «Бағалау критерииі» топтық

жұмыс.

4. Тренинг «Сағат тілімен»

5.  Оқыту үшін бағалау түрлерін қолдану.

                                Семинар барысындағы  іс-әрекет
           УақытыСеминар  іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті
 

           5 минут

Сәлемдесу. топта жұмыс жасауға жағдай туғызу.Қатысушылардың

назарын аудару.Психологиялық ахуал туғызу.

Сергіту «Кірпі» биі

 

Амандасу.мұғалімдердің назарын аудару.

 

 

 

 

Сергіту

            

          

          15минут

 

Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын  презентациясымен таныстыру.

 

 

Презентациялық

таныстырылым

 

           20 минут

 

Постер қорғау «Бағалау критерииі» Топтық

жұмыс.

 

 

Топпен жұмыс

 

           15 минут

 

Тренинг «Сағат тілімен»

 

 

Топпен жұмыс

 

          3 минут

 

Кері байланыс

 

«Бағдаршам»,»Стикер»

оқу құралы арқылы

     Семинар

    жабдықтары

 

АКТ құралдары, слайд, плакат, стикер, маркер,

 

        Оқыту үшін   

          бағалау

       «Смайликтер»,»Қол шапалақтау»,

«Басбармақ» арқылы бағалау.