Ынтымақтастық және топтық оқыту

37

Тақырыбы : Ынтымақтастық және топтық оқыту

    Мақсаты : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, оқыту мен оқуда   бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру

Коучинг

кезеңдері

 

Қолданатын

әдіс-тәсілдер

 

Уақыты

 

Коучтің іс-әрекеті Коучинг

қатысушы-

лардың іс-

әрекеті

 

Күтілетін

нәтиже

1 Ұйымдастыру

қатысушыларға

парақ қағазға саусақтарын салып, адам аттарын жазу.Саусақтарға амандасау түрлерін жазу. Сол бойынша адамдармен амандасу

Сергіту 5 минут Мұғалімдерге А4 қағаз таратады Мұғалімдер бір-бірімен амандасау түрлерін жасап көрсетеді. Ынтымақтастық байланыс орнайды.
2 Топқа бөлу

1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу

Топқа бөлу 2 минут 1,2,3,4 сандарын санау арқылы

4 топқа бөледі

4 топқа бөлінеді
3 Топ ережесі 1 минут Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді Әр топ ережесін айтады
4  «Құмырсқалар» бейнефильмі

 

Ой қозғау

 

2 минут Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар? Топта талқылайды, өз ойларын айтады мұғалімдер өз идеяларын айтады
4 «Елбасы жолдауы-халық таңдауы» Мәтінмен жұмыс 10 минут Мәтінді таратады Топ мүшелері берілген мәтінді оқып, талдайды. Топ алдында  постер қорғайды Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді.

Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.

5 Бағалау 3 минут Әр топ қорғаған жұмысына баға беріп, стикерге жазып жапсырады Топта бір-бірін бағалауды үйренеді
6 Сергіту

«Ойна да күл» би

1 минут Бидің қимылдары музыка ырғағына сай билейді Мұғалімдер сергиді, көңіл күйі көтеріледі
7 Топқа бөлу

Жеміс-жидектер арқылы

2 минут Алма, банан, апельсин, алмұрт атауларын қолданып, 4 топқа қайта бөледі Топқа бөлінеді Топқа бөлу әдісімен танысады
 

7.

Сұрақтар:
1) «Топтық жұмыстың тиімділігі қандай?

2) «Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру»

дегеніміз не?

 

7 минут

А4қағазға сұрақтарды жазып, топқа таратады Бірлескен топтық жұмыс туралы 5 сөз жазады, постер қорғайды Олар топтық жұмыстың тиімділігімен

танысып шығады

8  «Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары» Презентациялық таныстырылым

 

7 минут Тақырыпты таныстырады, түсіндіреді Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады
9 Қорытынды

Рефлексия

 

Екі жұлдыз, бір

тілек

 

3 минут Не ұнады?

Не ұнамады?

 Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын  стикерге жазады Жұмыстарын  «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы өзара бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты:Әріптестер кез-келген әріпті таңдап алып, қойылған сұраққа  қолдарындағы әріптен басталатын сөзбен жауап беруі тиіс.

  • Бүгінгі көңіл күйіңіз қандай?
  • Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?
  • Сабағыңызда қандай әдіс-тәсілдер қолданасыз?
  • Үш деңгейлік курсқа барғыңыз келе ме?
  • Курстан өзіңізге керекті әдіс-тәсілдер ала аламын деп ойлайсыз ба?
  • Тренингке не мақсатпен келдіңіз?
  • Тренингкте кездескен сұрақтарға қалай жауап беремін деп ойлайсыз?
  • Тренингке немен келдіңіз?
  • Маған айтар ұсынысыңыз…

 

Топқа бөлу: Алфавиттің алғашқы бес әріпі І топ ,келесі бес әріп ІІ топ,келесі бес әріпі ІІІ  топқа бөлінеді.

 

  1. Кері байланыс:”Менің атым Қожа” видеоролик.Сұрақтарға жауап беру.

Б.Соқпақбаевтың сценариі негізінде жазылған режиссер  А.Қарсақбаевтың  «Менің атым-Қожа»фильмінен үзінді көрсетілуімен басталды.

Тақырыпқа шыққанан кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған  сұрақтар қойылды:

1)Фильмдегі мұғалім туралы ойыңыз,ол қандай адам?

2)Кинодағы мұғалімге баға беріңіз

3)Қазіргі мұғалім қандай болу керек?

 

9     Қорытынды       10 мин   «Мектепке өзгеріс қажет пе?«тақырыбында ой қозғау.(Де Бононың«Ойлаудың 6 қалпағы)әдісі қолданылды.                                                     Мұғалімдер өз ойларын дәлелдерімен жеткізеді,тұжырымдайды, қорытындылайды .Сұраққа байланысты оң және теріс пікірлерін айтады.             6 қалпақ

Сабақта сын тұрғысынан ойлау  қандай нәтижеге жеткізеді ?