«Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері» коучинг жоспары

92
Сессия тақырыбы: Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Жалпы мақсат: Курстан өтпеген мұғалімдерге Кембридж тәсілімен оқытудың теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу нәтижесі: Топта жұмыс жасау арқылы мұғалімдер Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін түсінеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым — қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Түйінді идеялар: Бағдарламаның негізгі міндеті – қазақстандық мұғалімдерге педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалауға көмектесу.
Сабақта қолданылатын материалдар: А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, «ББҮ» кестесі, көңіл-күй карталары
Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар

Дерек көздері: Бағдарлама мазмұны бойынша теориялық материал жазылған парақтар, слайд
Тапсырмалар: Сұрақ – жауап, jigsaw бойынша мәтінмен жұмыс, таныстырылым жасау
Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коучингті жүргізу барысы:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

 

Коучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
3 мин. «Айна» тренингі
Топқа бөлу

2 мин

Суреттер арқылы үш топқа бөлу. Суреттер арқылы үш топқа бөлінеді.
2 мин «ББҮ» кестесінің «Білемін» бағанын толтыруға тапсырма береді. «ББҮ» кестесінің «Білемін» бағанын толтырады.
Кіріспе

5 минут

Слайд арқылы бағдарламаның мақсат-міндеттеріне қысқаша түсініктеме береді. «ББҮ» кестесінің «Білгім келеді» бағанын толтырады.
І тапсырма

 

15 мин

 

 

 

 

Бағдарлама мазмұны бойынша таратпа қағаздарын ұсынады.

Топтық жұмыс

Jigsaw әдісі арқылы бағдарлама мазмұны туралы  теориялық материалды оқып, топта талқылайды.

 

ІІ тапсырма

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқыған материал бойынша топтарға таныстырылым дайындауға тапсырма береді.

 

Топтық жұмыс

1 топ – Бағдарлама мазмұны, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2 топ – Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану, Талантты және дарынды балаларды оқыту.

3 топ – Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сергіту сәті

(3 мин)

«Baby Lily’s Dance» сергіту сәтін ұйымдастырады. Интерактивті тақтадан көрсетілген бейнеклиптегі іс-қимылдарды қайталайды.
ІІІ тапсырма

(15 мин)

 

Әр топ өз таныстырылымдарын қорғайды.

Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

Рефлексия

(5 мин)

«ББҮ» кестесінің «Үйрендім» бағанын толтыруға тапсырма береді. 1. «ББҮ» кестесінің «Үйрендім» бағанын толтырады.

 

2. Коучингті «Үш жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды.