Заттың атын білдіретін сөздер. Кішіге қамқор бол

49

Сабақтың тақырыбы:  Заттың атын білдіретін сөздер. Кішіге қамқор бол.

Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды үлкенге құрмет, кішіге қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

  1. Оқушыларды заттың атын білдіретін сөздерді ажырата білуге, өлеңді мәнерлеп оқуға төселдіру.

3.Оқушылардың логикалық ойын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін   дамыту.

Көрнекілік:  ойыншықтар, ойын.

Сабақтың сатылары Жасалатын іс-әрекет Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І Қызығу-

шылығын

арттыру

 

 

 

ІІ Мағынасын

ажырату

 

 

 

 

 

ІІІ Ой

толғаныс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

Ой қозғау

 

 

 

 

 

Суретпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

Дәптермен

жұмыс

 

 -Балалар,бізге «Балалар дүкенінен» бір сөмке зат беріп жіберіпті.

-Не беріп жіберді екен?

Заттарды сипап-сезу арқылы не екенін тапқаннан кейін сөмкеден шығаруға рұқсат беру.

-Бұларды бір сөзбен қалай айтамыз?

-Ал, енді кім? сұрағына жауап беретін сөздерді кім айтады?

-Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді қандай сөздер дейміз?

-Атаң, әжең сендерге қандай ақыл айтады?

«Кішілерге қамқор бол» өлеңін оқу.

 

Сөздік жұмысы

—         Өлеңде не туралы айтылған?

—         Сүйкімді бала атану үшін не істеу керек?

—         Үлкендерді сыйлай білесің бе?

—         3-ші шумақтан заттың атын білдіретін сөздерді ата.

Сұрақ қой.

Жатқа жазу

Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сыз.

№2 жазу дәптеріндегі тапсырмаларды талдау, орындау

Ойын  «Өз орнын тап»

Қалам                 Шолпан

мысық

аға                ағаш

дәрігер

Бағанда берілген сөздерді бір-бірімен сәйкестендіру.

1-ші бағандағы сөздерге сұрақ қой.

 

 

-Бұлар қандай сөздер?

-Адамға қатысты сөздерге кім? кімдер?

Заттар мен жануарларға қатысты сөздерге не? нелер? деген сұрақтар қойылады.

 

—         Әдепті бала дегенді қалай түсінесіңдер?

—         Әдепті бала қандай болу керек?

—         Біздің сыныпта әдепті бала бар ма?

 

 

«Мен, мен және менің достарым» ойынымен сабақты аяқтау

 

Тапқан заттың атын жазады.

Сөздерге сұрақ қояды.

Қоян — не?

Машина – не?

Доп – не?

Доп- доптар, қоян – қояндар

Ойыншықтар  — нелер?

Бала, ата,  әже, Самат…

Олар заттың атын білдіретін сөздер.

-Тәртіпті , әдепті бол дейді. …

Өлеңді шумақ бойынша кезектесіп оқу.

Жәбірлеу —

 

Өлең мазмұны бойынша сұраққа жауап беру.

 

 

Сәби – кім?       Ойыншық – не?

Кәмпит – не?    кесе – не?

Батыр туса – ел ырысы,

Жаңбыр жауса – жер ырысы.

Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қою.

Кім?     Не?

Шолпан     Қалам

аға              мысық

дәрігер        қалам

 

 

 

Гүл                    тәтті

Алма              хош

иісті

Қуат             қызықты

Кітап            ақылды

 

Гүл – не?

алма – не?

Қуат – кім?

Кітап – не?

-Бұлар заттың атын білдіретін сөздер.

 

Оқушылар өз ойларын айтады.

 

 

 

 

-Кім үлкенге жүгіріп, амандасып сәлем береді?

—                     Мен, мен және менің достарым.

-Кім мектепте айқайлап тәртіпті бұзады?

—                     Жоқ. Мен емес, менің достарым емес.