Конькимен бұрылыстардан оңға, солға бұрылу.

 

 

Ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы: Конькимен бұрылыстардан оңға, солға бұрылу.

Өтетін жерлері: №5 орта мектептегі мұз айдыны

Керек жарақтар: Коньки, ысқырық, секунд өлшеу

Сабақ бөліміСабақтың мазмұны ДҰйымдастырушылық әдістемелік нұсқау
ІДайындық бөлімі:

1.       Оқушылардың мұз айдынына шығуға спорттық құрал – жабдықтарын дайындауды.

2.       Оқушылардың мұз айдынына сапқа тұру, сәлемдесу, сабақ мақсатын хабарлау.

3.       Әртүрлі жүгіріс және еркін сырғанау.

 

 

6

 

 

 

 

3

 

 

 

 

6

 

Құрал – жабдықтарының қауіпсіздік ережесін ескерту.

 

 

Сапқа тұру, мұз үстіндегі қауіпсіздік ережесін айту.

 

 

 

 

Бір бағытқа жүгіру және сырғанау, сағат тіліне қарсы.

ІІНегізгі:

Конькимен  оңға – солға бұрылу.

Тіке және бұрылыстағы.

Жылдамдыққа жүгіруді үйрену және жетілдіру.

1.    Сөрелеік қалып: сөре орны, жарыса жүгіру басталатын жері. Алғашқы қозғалыста күштің пайда болуы оқушының мәредегі тұрысына байланысты, ауырлық орталығы тіреу аяққа түсу керек. Сөредегі бастапқы қалып – сол аяқ бүгіңкі болады, дене алға еңкейіңкі, сол қол төменде,оң қол көлденең жағдайда орналасқан.

2.    Сөреден (шығу) жүгіру:

(сөреден жүгірудің мақсаты) Қажетті жылдамдықты алу сөреден жүгірудің мақсаты болады және осы қарқында жүгіруді сақтау керек.

Жүгіруге үйренді екі адамнан басталады. 1- адам ысқырық белгісімен оқушы оң аяғын жазады және сол аяғымен сырғанайды. 2 – адамның 2- адамнан айырмашылығы сырғанаған аяғымен итеріледі барлық қозғалыстың үлкен амплитудасымен.

3.Ара қашықтықтағы жүгіру:

Тіке жүгіруге ауысу дененің алға еңкеюінің ұлғаюымен негізделеді. Барлық қозғалыстың амплитудас әрдайым ұлғайып отырады. Бұрылысқа айналу, оң аяқпен соңғы қадам болып айқындалады. Оң аяқпен итеруі кезінде сол аяқтың ұшы орталық күшпен қозғалу бағытына байланысты. Бұрылу кезінде әрдайым алға қарайды, жүгіру кезінде  қолдың қозғалысы доға бағытында.

4.Еркін сырғанау және мұз айдынындағы қимылдық ойындар ойнау.

25

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіндіру әдісін қолдану және жаттығу көрсету

 

 

 

 

Аяқтың, қолдың және дененің бұрылуына көңіл бөлу

 

 

 

 

 

 

 

Топтық әдіс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Денежағдайын және қоолдың жұмысын, аяқтың дұрыс қойылуын қадағалау

 

 

Мұғалімнің қарауына байланысты демалыс жасау.

 

 

 

 

Мұз ортасында сырғанау және ойындар.

ІІІҚорытынды бөлім:

Оқушыларды  сапқа тұрғызу, сабақты қорытындылау, спорт залға кіру, спорттық құрал – жабдықтарды тапсыру.

5Белсенді оқушыларды мақтау, жіберілген кемшіліктерді айту. Үй тапсырмасы: ЖДЖ (жалпы дамыту жаттығулары), сырғанау