«Акробатикалық жаттығулар.»

74

 

Тақырыбы: «Акробатикалық жаттығулар.»

Мақсаты:  «Акробатикалық жаттығуларды түсіндіру және өмердегі маңыздылығы.»

Оқыту нәтижелері: «Акробатикалық жаттығуларды түсінді және өмердегі маңыздылығын білді.»

Оқыту әдіс-тәсілдері: «Топтық, АКТ, диалогтік әдістер»

Құрал-жабдықтар: ысқырық,постер, планшет, түрлі қаламдар, уақыт өлшеуіш және т.б

 

Сабақтың барысы

 

Кезеңдері Уақыты Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әркеті Бағалау
Ұйымдастыру  

2 мин

Сапка тұрғызу,сәлемдесу, түгендеу, өткен тақырыпты сұрау, назар аудару жаттығулары. Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беруі, өткен тақырыпты қайталауы. Формативтік,

мадақтау

Қыздырыну жаттығулары  

13 мин

Жүру барысында орындалатын жаттығулар, жүгіру барысында орындалатын жаттығулар, Түрлі-түсті суреттермен топқа бөлу, ЖДЖ. Жаттығуларды орындайды. Денелерін қыздырады.

Түрлі-түсті суреттермен топқа бөлуінеді.

Формативтік,

мадақтау

Жаңа тақырыбы  

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

Акробатикалық жаттығулар. Акробатика дегеніміз не?

Акробатикалық жаттығулардың қандай түрлері бар?

Акробатикалық жаттығулардың өмірдегі қолдану маңыздылығы?

Топтағы оқушылардың іс әрекетін бақылау

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты туралу ойлануы, ізденуі.Ойларындағыны қағаз бетіне түсіруі. Акробатикалық жаттығуларыдың өмірдегі маңызын білуі. Топ арасында талқылаулары, пікірталасулары. Формативті бағалау,топтық бағалау,озін-өзі бағалау, кедергілерді жеңе білу, мадақтау
Қызығушылығын ояту СТО ойландыруға мүмкіндіктер беру, ұйымдасқан түрде топпен постер жасату, оқулықтар мен жұмыс жасау. АКТ(ұялы телефонмен интернеттен мәліметтер іздеу) Ойлана отырып көрген суреттерді өзара талқылауы, интернеттен, оқулықтан алған мәліметтерін ой ларын өткізіп постерлерге салуы, жаттығудың маңыздылығын жан-жақты түсінулері. Формативті,

Мадақтау, озін-өзі бағалау

Қорытынды  

 

5 мин

Жалпы сапқа тұрғызып, бүгінгі өтілген тақырпты қорытындылау және уйге тапсырма беру, сабақ барысында жіберген қателіктерін айту,түсіндіру. Жалпы сапқа тұруы, сабақ барысында жіберген қателіктерін көруі, түсінуі, ойлануы Формативті бағалау, озін-өзі бағалау, жеткен жетістіктеріне қарап жұлдызшалар беру
Рефлексия  

5 мин

Не білді ? Не үйренді? әлі де нені уйренсем? деген сұрақтар тарату

 

 

Не білдім? Не үйрендім? Болашақта нені үйренсем болады? Деп жауап жазулары.