ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ ЕКІНШІ (НЕГІЗГІ) ДЕҢГЕЙ ТЫҢДАУШЫСЫ ШАҒАТАЕВА МЕРУЕРТТІҢ МЕКТЕПТЕГІ ТӘЖІРИБЕ КЕЗЕҢІНДЕГІ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

73

 

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ ЕКІНШІ (НЕГІЗГІ) ДЕҢГЕЙ ТЫҢДАУШЫСЫ ШАҒАТАЕВА МЕРУЕРТТІҢ МЕКТЕПТЕГІ ТӘЖІРИБЕ КЕЗЕҢІНДЕГІ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Өтілу мерзімі Сағат

саны

Сабақтың тақырыбы  Мақсаты Күтілетін нәтиже Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту Үйрену барысын бағалау Негізгі дерек көздері, құрал-жабдықтар
1 Баскетбол. Допты жоғарыдан екі қолмен, төменнен бір қолмен беру 1.Допты алға дұрыс алып жүруді дағдыландыру

2.Допты әріптесіне шеберлікпен беруді жетілдіру

Оқушылар допты бір біріне икемділекпен беруді біледі

Қабылдау кезіндегі қолды дұрыс ұстауды дамытады

Санау арқылы (1,2,3,4) топтастыру

Практикалық сабақ

Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар Басбармақ арқылы бағалау

 

Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,тартқыш(резина),

гантельдер , АКТ планшет

1 Бір орында тұрып және қозғалыста себетке екі қолмен допты лақтыру; екі жақты оқу жаттығу ойыны 1.Ойын кезіндегі оқушының шапшаңдығын дамыту.

2.Ойын кезінде орын ауыстыру дағдысын қалыптастыру

Оқушылар баскетбол ойынын ұтқыр ойнауға үйренеді.

Допты ептілікпен қабылдап алуды, шеберлікті

меңгереді.

Топқа бөлу СТО стратегиялары (Блум таксономиясы )

Практикалық сабақ

Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар Өзін өзі  бағалау Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,тартқыш(резина),

гантельдер, АКТ планшет

 

1 Бір орында (оң және сол қолмен) және

қозғалыста(төмен жоғары,қозғалу бағытын өзгерте) алып жүру , алдап өту

Негізгі қозғалыс ептілігі мен дағдысын қалыптастыру және қолдана білү шеберлігін жетілдіру Допты екі қолмен қабылдай алады.Ойын арасында допты топ мүшесіне бере алады. Санау арқылы (1,2,3,4) топтастыру

Практикалық сабақ

Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар -іс-әрекетті ажырата білуін

-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын

-тақырыптың мазмұнын түсіне ме

-сабақтағы белсенділігі

Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,фишкалар

 

  1 Шабуылдағы қорғанғаныстағы ойын тактикасының элементтері Оқушыларға АКТ- ны пайдалануға бағыт бағдар беру , өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру , интербелсенді тақтамен жұмыс істеуге жетелеу сыни ойлау қабіілеттерін дамыту Өзінің пікірін дәлеледеп үйренед . Бағалау жұмыстарын жүргізеді . Оқушылар тақырыпты топпен талқылай отырып түсінеді Топтық.

СТО стратегиялары (Блум таксономиясы )

Теориялық сабақ

Топпен жұмыс жасайды -іс-әрекетті ажырата білуін

-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын

-тақырыптың мазмұнын түсіне ме

-сабақтағы белсенділігі

АКТ планшет,интер белсенді тақта,видео,маркер,стикер,

постер