Екпін алып ұзындыққа секіру. 9 класс

82

 

Сабақтың тақырыбы Екпін алып ұзындыққа секіру. 9 класс

Мақсаты: дамытушылық —  жылдамдық,ептілік,күштілік,қасиетін дамыту

білімділікжеңіл атлетика жаттығуларының оқу процесіне байланыстырылған    түрімен танысу

тәрбиелік — жас жеткіншектерге салауаттық өмір салтын қалыптастыру бұқаралық спортқа деген көзқарасты қалыптастыру

 

Сабақтың типі:   жаңа материалды меңгеру

Сабақтың түрі:   дәстүрлі сабақ

Үйрету тәсілі:      жекелей және топтық жұмыс

Көрнекті құрал: ысқырық,спорттық пирамидалар,секіртпелі ризиналар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бөлім Сабақ барысы Уақыты Методикалық нұсқаулар
Кіріспе бөлімі

1.Сапқа тұрғызу

2.Сәлемдесу

3.Сабақ тақырыбын түсіндіру

4.Техника қауіпсіздік ережесін ескерту

 

 

 

1.Орындағы бұрылыс жаттығулары

А)Оң-ға

Б)Сол-ға

В)Арт-қа

 

 

 

 

 

Дайындық бөлімі

 

2.Жүру жаттығулары

а)Аяқтың ұшымен

 

 

 

б)Өкшемен

 

 

 

в)Табанның сыртқы жағымен

 2мин

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

0,5мин

 

 

 

 

0,5мин

 

 

 

0,5мин

Саптың түзулігі.Оқушылардың сапта тұру кезінде өзара ара қашықтықты сақтауы спорттық форманың ережеге сай болуын қадағалау.Cәлемдесу кезінде синхрондық дауыс ырғағына көңіл бөлу

Бұрылыс жаттығулары кезінде қолдың және аяқтың саптық ережеге сай болуын қадағалау.Ескертуші және орындаушы командаларын дұрыс орындалуына назар аудару.Оқушылардың жаттығуды орындау қабілетіне қарай 2 немесе 3 реттен қайталау

Қол жоғары көтеріліп алақан ішке қарайды.Денені тік ұстап көздің қиығымен саусақ ұшымен қарау

 

Қол белде,шынтақ көлденен аяқтың ұшын жерге тигізбей дене тік ұсталады

 

Екі қол иықта шынтақ көлденен дене тік ұсталады

 

11)15-20 метрден жүгіріп келіп секіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Командалық «Торкөз» ойыны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

 

 

Жалпы сапқа  тұрғызу

 

 

Сабақты қортындылау

 

 

Үйг тапсырма

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

2-3рет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3рет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақтайшаға аяқтын дұрыс қойылуын қамтамасыз ету

1)Жүгіру екпіні қатты болса ұзаққа туседі.

2) Серпілу неғұрлым жоғары болса алысқа түседі.

3) Ұшу, Аяқ алға қатты сермелсе, жерге түсу ұзаққа созылады.

4) Қону, Жүрелей отыру, алға құлау. Дене күшін барынша алға қарай түсіру.

Сынып екі топқа бөлінеді. Ойын бастаушы белгі берілген уақытта өздерін 10-15м қашыктықта сызылған тор көз ішімен секіріп өтеді. Торкөзде секіру кезінде міндетті түрде екі аяқпен жерден итеріле серпілу қажет.

Әр торкөздің ара қашықтығы 1,5 метр болу шарт. Алты сызықтың құрылған бірінші аяқталған команда жеңіске жетеді.

Саптың тузулігі. Оқушылардың қалыпты демалуын қамтамасыз ету

Әр оқушының сабақ өту кезіндегі жетістерімен кемшілңктеріне қысқаша тоқталу. Қабілеті жақсы оқушының тегін атап мадақтау

Қабілеттеріне қарай сәйкестендіріліп үйге тапсырма.Үйде жаттығу жасау кезінде техника қауіпсіздігін сақтауды қатан тапсыру. Жаттығуды ересек кісілердің көмегімен жасау

Оқушылардың жаттығу жасау қабілетіне қарай баға қойылады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзіндік талдау

 

Ашық сабақ екпін алып ұзындыққа секіру тақырыбы бойынша 9 «Д» сыныбында өтілді. Сабаққа он төрт оқушы қатысты, екі оқущы сабаққа себепті жағдаймен келеген жоқ.

Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың жылдамдығын, ептілігін арттыру және кіші допты, лақтыру техникасын фазаға бөліп үйрету; 2) Оқущылардың ептілік, төзімділік, шалттық қабілеттерін дамыту; 3) Оқушы денсаулығын нығайту.

Кіріспе  бөліміне 15 миут уақыт бөлінді. Онда оқушылар сапқа тұрғызылды. Оқушылар рапорт берді. Сәлемдесу. Тексеру рәсімдері жүргізілді. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырылды.  Жүру, жүгіру, дамыту жаттығулары жасалып орындалды. Негізгі бөлімге жиырма жеті минут уақыт бөлінді. Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша , екпіналып ұзындыққа секіру техникасы орындалды. Бұл жаттығуларды оқушылардың ұзындықа алға қарай дұрыс секіру теxникасына үлкен мән берілді. Содан соң оқушылар жаттыға келе,екі топқа бөлініп,эстафеталық ойын   секіру тәсілін орындады. Бұл теxника тәсілі күрделі болғандықтан оқушылар    барынша орындап   жатты.  Негізінен оқушылар бұл техника тәсілін жақсы орындап шықты деп айтуға болады. Оқушылардың қателіктерін сол мезетте айтылып,көрсетіліп тұрджы.

Қорытынджы бөлімге үш минут уақыт берілді. Оқушылар саппен жүріп  дем алу  жаттығуларын жасады да, барлығы бастапқы сапқа тұрды.Ұзындыққа жақсы секірген  оқушылардың аттары аталып,кейбір оқушыға ескертулер берілді. Сабақа аяқталып        қоштасу рәсімі өтілді. Негізінен сабақ ойымдағыдай өтті деп санаймын

 

 

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі     Рзабаи Ғ.И.