Допты тордың астынан көтеру.

31

 

Құрал жабдықтар: Волейбол доптары, доп, сықырғыш.

Сабақтың түрі: Оқу-жаттығу

Сабақтың тақырыбы: Допты тордың астынан  көтеру.

Міндеті:   1. Екі қолмен астынан көтеру;

  1. Екі қолмен жоғарыдан көтеру;
  2. Эстафеталықойындар.

Мақсаты: Қозғалыс қабілетін арттыру.

Мазмұны:

 

Мөлшер Ұйымдастыру және методикалық нұсқау
Дайындық бөлім

1.     Сапқа тұру

Рапорт

Амандасу

Сабақтың мақсатын      түсіндіру.

2.     Бұрылу: оң-ға

сол-ға

артқа

3.     Жүру: жай, Спорттың аяқтың ұшымен, қол жоғарыда өкшемен, қол желкеде табанның ішімен, қол белде табанның сыртымен, қол белде.

4.     Жүгіру: жай, бір қалыпты баяу жүгіріс

5.     Адымдап секіре, оң жақ иықпен қолды алдыға айналдыру

6. Адымдап секіре ,сол жақ йықпен қолды артқа айналдыру.

7. Аяқтарды артқа сермеп жүгіру.

8. Бір қалыпты баяу жүгіріс.

 

9. Жүгірістен, баяу жүгіріске ауысу.

10. Дем алуға арналған жаттығулар. 1-4 ауаны ішке сорып қол шығарып аяқтың ұшымен көтерілу, 5-8 қолды жанына түсіріп, демді сыртқа шығару.

Орнында орындалатын жаттығулар.

1.     Б.қ.- қол маңында

1- басты шалқайту

2- оңға, солға бұрылу

3- алдыға  иілу.

4-Б.қ.

2. Б.қ. қолды йыққа қою,

йықтарды 1-2 алдыға, 3-4 артқа айналдыру.

3.Б.қ. Б.қ.- тік тұру, 1-ші  қол төменде, 2-ші қол жоғары серпіледі.

4.Б.қ.- аяқты алшақ қоямыз, қол белде.

1.Сол жақтан жанбасты айналдырамыз

2. Б.қ.

3.Оң жақтан жанбасты айналдырамыз.

4. Б.қ.

5.Б.қ.- аяқты алшақ қойып, қолды

1. Оң аяқты, оң қолдың ұшына тигіземіз.

2.Б.қ.

3. Сол аяқты, оң қолдың ұшына тигіземіз.

4.Б.қ.

5.Б.қ.- негізгі тұрыс.

1. Қолды жоғары көтереміз.

2. Денені алдыға еңкейтеміз.

3. Отыру, қол алдыда

 

4.Б.қ.

7.1. Секіріп, аяқты алшақ қойып қолды жанынан жоғары көтеру.

1.Б.қ. негізгі тұрыс 2-3 орында тұру.

8.Б.қ.- тік тұру, қол белде.

1. Оң аяқты көтеріп секіреміз.

2. Сол аяқты көтеріп секіреміз.

3. Екі аяқты қосып секіреміз.

 

ІІ. Негізгі бөлім

 

1.     бір сапқа тұрып 3 топқа бөліну.

а) Әр оқушы допты қабырғаға төменгі түзу беріспен соға жаттығады.

б) Әр оқушы допты қабырғаға жоғарыдан екі қолмен соғып жаттығады.

2. 3 топқа бөлініп, допты жоғарыдан беру, қолды созып екі қолмен төменрек алып, жоғарыға көтеру.

3. Допты тордың астынан көтеру.

а) Допты қолды созып астынан көтеру.

б) Допты екі қолмен жоғарыдан көтеру.

 

 

ІІІ. Қорытынды бөлім.

 

1.     Сапқа тұрғызу

2.     Екі топқа бөлу

3.     Эстафеталық ойын:

а) Жүгіріп барып допты 5 рет астымен  ұру.

б) Жүгіріп барып допты жоғары қабырғаға соғу.

 

 

IV. Сабақты бағалау.

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы:

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

2*20

2*20

2*20

2*20

 

 

 

 

 

30

 

 

 

30

 

30

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.5р

 

 

 

4.5р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

10р

 

 

 

 

 

 

20р

 

20р

 

20р

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

 

5

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

10

 

 

 

Формаға көңіл аудару.

Сабаққа қатысын тексеру.

 

 

 

 

 

Өкшемен бұрылу

 

Қадамды жиі алу.

Денені, басты тік ұстау.

Кеудені тік ұстау.

 

 

 

 

 

Мұрынмен дем алуға тырысу.

 

Жоғары секіруге тырысу.

 

Жоғары секіруге тырысу.

 

 

Өкшені алақанға тигізуге тырысу.

 

Мұрынмен дем алу.

 

 

Жай жүру.

 

 

Мұрынмен дем алу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ауызды жауып, кеудеге тигізу.

 

 

Бел түзу, қол ұшын йықтан алмай айналдыру.

 

 

Қолды тік серпітеміз.

 

 

 

 

 

 

Кеудені, аяқты тік ұстау.

 

 

 

 

 

 

 

Қолды тік ұстау, төмен түсірмеу.

 

 

 

 

 

Тізені бүкпеу, қолды түсірмеу.

 

 

 

 

 

Көтеру.

 

 

 

 

Денені тік ұстау.

 

Жоғары секіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Допты соққанда шынтақты түзу ұстауына назар аудару.

 

 

Саусақтың ұшымен допты алу, алақанға тигізбеу.

 

Ортаға бір оқушыны шығарып, шеңберге тұру, допты әр оқушыға кезек-кезек беру.

 

 

 

 

Шынтақты түзу ұстау.

 

Допты саусақпен көтеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Допты түсіріп алмай, жақсылап орындау.

 

 

 

 

 

 

Ағзаны қалпына келтіретін жатт-р

 

 

 

 

 

Жоғарыдан төменге қабылдау.