Баскетбол ойынындағы допты игеру тәсілдері және командалық тәсіл-әрекеттер

Қадырғалиев Бегелді Сайлауұлы.

Батыс Қазақстан облысы.Ақжайық ауданы.

М.Әуезов атындағы №2 ОЖЖББ мектебінің дене тәрбиесі пәні мұғалімі

Тақырыбы:     Баскетбол ойынындағы  допты игеру тәсілдері  және командалық  тәсіл-әрекеттер

Мақсаты:  Білімділік

                   А)жеке допты игеру шеберлігін дамыту;

Ә)алаңды көру және өзінің орнын таба білуге үйрету;

Б)жылдамдықты, ептілікті шыңдау.

   Тәрбиелік

                  а)әріптестерінің алдында жауапкершілігін сезінуге;

ә)ойын кезінде әріптестер мен қарсылас команданың ойыншыларын

сыйлауға, өзін мәдениетті ұстай білуге тәрбиелеу.

Дамытушылық

Ұжымдық сезімді дамыту.

Қолданылатын құрал-жабдықтар:  баскетбол доптары, ысқырық, секіргіштер, кедергілер.

Өтетін орны: мектептің спорт залы.

Уақыт мөлшері:   45 минут.                            Сыныбы: 8 сынып

 

Сабақ бөлімі

 

Сабақтың мазмұныУақыт мөлшеріӘдістемелік нұсқаулар
 

Ұйымдас-тыру бөлімі

 

10І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

32І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Қорытынды бөлім.

3І

 

Сапқа тұру. Кезекшінің баяндамасы. Сабақтың жоспарымен таныстыру.

 

Бір қатардан бір лек құру, адымдап жүру. Жүрудің түрлері.

 

Қозғалыс жаттығулары:

1.Тізені кезекпен көтеріп жүгіру;

2.Екі қол артта, өкшені артқа сермеу;

3.Екі қол белде, аяқтарын кезекпен тіке алға сермеу;

4.Екі қол желкеде, аяқтарын тіке артқа сермеу;

5.Оң және сол жамбаспен жүгіру, екі қолдарын алға, артқа айналдыру.

6.Тікелей аяқтарын қайшылап жүгіру.

 

Жалпы дамытушылық жаттығулар:

1.Қолымыз белде басымызды оңға, солға 4 реттен айналдыру;

2.Қолымыз иығымызда 4 рет алға, артқа айналдыру;

3.Қолдарыңыздың ұшын тізе бүкпей жерге тигізу.

 

Бірінші тапсырма допты кедергілердің арасымен алып жүру.

 

 
 

 

 
Екінші тапсырма доппен әр кедергіден айналып өту.

 

 

 

 

 
Үшінші тапсырма допты кедергілердің арасымен алып жүру 5м жерден қарсы жарға лақтырып жіберу, допты жерге түсірместен қағып алып, кейін алып келу.

 

 

 

 

 
Шабуыл жасаудың және қорғанудың топтық түрлерін меңгеру.

 

Бірінші тәсіл.

 

 

2
1

 

 

 

 

 
Екінші тәсіл.

 

 

1
3

 

 

 
 

2

 

 

 
Үшінші тәсіл.

 

 

1
2
·

 

 

 

 

 

 

 
Класты екі командаға бөліп. Қозғалмалы баскетбол тәсіл әрекеттері қосылған ойындар.

1-ойын

Команданың капитаны 3м жерде тұрады., белгі бойынша допты команданың1-ші тұрған әріптесіне береді, ол допты кейін капитанға қайтарып береді де өзі артқы қатарға тұрады ,жетекші екінші әріптесіне береді. Кім жылдам болады?

2-ойын.

Белгі бойынша допты оң немесе сол қолмен жүргізіп допты торға лақтыру.

Тыныс алу жаттығуларын орындау.

Бір қатарға тұру. Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма:

Ер балалар: Қолды бүгіп- жазу;

Қыз балалар: шалқалап жатып

кеудені көтеру.

Сыныппен қоштасу.

 

2І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4І

 

 

 

 

 

 

5І

 

 

 

 

 

 

5І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3І

 

 

Оқушылардың әзірлігін тексеру. Спорттық киімдеріне көңіл бөлу.

 

 

 

 

Оқушылардың саппен жүгіруін және саптан шықпауын қадағалау. Жаттығуларды дұрыс орындауын бақылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқ пен қолдың қимылын қадағалау.

 

 

 

 

 

Денемен допты жауып жүру керек.

 

 

 

 

 

Бос қолмен қорғана жүру керек.

 

 

 

 

 

 

Жарыс ретінде ұйымдастырғанда доптан айрылып қалған командаға

1 сек. айып қосамыз.

 

 

 

 

 

Екінші допты біріншіге береді де, өзі қарсыласты жабады, бірінші доппен айнала өтіп, допты себетке тастайды.

Екінші допты үшіншіге береді де, өзі біріншінің қарсыласын жабады, бірінші жапқанды пайдаланып, айып алаңына шығып, үшіншіден доп алып себетке тастайды.

 

 

 

 

 

Бірінші допты екіншіге беріп қарсыласын жабады, екіші жағдайды пайдаланып допты себетке тастайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Допты жерге түсірмеу

 

 

 

 

 

 

Допты торға бір лақтырғаннан түсіру

 

 

 

Оқушыларды бағалау. Жетістіктері мен кемшіліктерін айту.