Ақсақ киік С.Сейфуллин

38

Ақсақ киік С.Сейфуллин

Сабақтың  мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға С.Сейфуллин туралы қосымша өлеңге

толықтыра түсінік беру.

Дамытушылық: Киік туралы білімдерін ортаға сала отырып  білімдерін, тілін

дамыту,қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік:  Қызыл  кітапқа енген жануарларды қорғауға үйрету. Адамгершілікке

тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:аралас сабақ.

Сабақтың көрнекілігі:Қызыл кітапқа енген  жануарлар суреті, С.Сейфуллиннің суреті білемін, білгім келеді, үйрендім  жазылған  плакаттар.

Қолданылатын  технология: Сын тұрғысынан ойлау мен жазу.

Сабақ  барысы:   Ұйымдастыру кезеңі

Ой ашар (Амандасу , оқушылардың  сабаққа  қатысуын  тексеру, сабақтың мақсатын айту.)

Үй тапсырмасын тексеру. «Көкшенің көрінісі»  әңгімесін  сұрау.

1 Жазушы «Көкшенің көрнісін» қалай суреттеген?

2 Неліктен  Көкшені  гауһар тастан жасалған  күмбезге, аспанға  теңейді?

3 Көкшенің көркін өте көркем көрсетіп тұрған не?

Жаңа сабақ

Үйде  топпен  дайындалып  келген  қызыл  кітапқа  енген  жануарлар

бойынша  оқушылардың  дайындағандарын  тыңдау

1 топ: Арқар

2 топ: Қарақұлақ.

3 топ: Кенгру  туралы  айтады.

Қызыл  кітап  туралы  не  білеміз?

 

 

киелі кітап                                                               аңдар

 

 

 

 

 

 

 

                      

өсімдіктер                                                                құстар

 

                  

 

3.Олай болса,балалар біз сендермен бұрында С.Сейфуллиннің шығармалары мен

таныс болғанбыз.Ол кісі туралы не білесіңдер?

С.Сейфуллиннің суретін ілу.Оқушылардың ойын тыңдау.Өлеңдерін сұрау.

Мағынаны тани білу: Бұрынғы білімдерін жаңа біліммен ұштастыру.

  1. Оқушыларға С.Сейфуллин туралы қосымша мағлұмат беру.С.Сейфуллин туралы

не білесіңдер?

Сендерге жаңалық,  ақын жазушы С.Сейфуллин жерлесіміздің атымен 1934 ж.

Жарық кенті С.Сейфуллин атындағы станция болған.Ол кісіні халық жауы деген

жалған жала  жабылғаннан кейін ол атты «Жарық» станциясынан алып

тастады.Бірақ қазіргі уақытта қайрадан  «Жарық» станциясына осы кісінің есімін

қайра беруді ойластырып жатыр. С.Сейфуллин Нілдіде туып өскендіктен Нілді

заводында жұмыс істеген.

Міне балалар біз бүгін  осы С.Сейфуллин жерлесіміздің «Ақсақ киік » өлеңімен

таныс боламыз.

— Киік туралы не білеміз?

(ойларын тыңдау)

 1.Өлеңді мәнерлеп оқу

 2.Өлең туралы оқушылардың ойларын ортаға салу

3.Сөздік жұмыс

4.Ой толғаныс I ,II, III топқа

Тізбектеп өлеңді оқу (тапсырма бойынша)

«Киік»туралы әңгіме құрату (шығармашылыұ жұмыс)

Сұраққа жауап беру арқылы өлең мазмұнын айту.

Қорытынды:

Қиықтап кесілген суреттерді 3 топқа тарату. Суреттің артындағы сұрақтарға

оқушылардың жауабын тыңдау.

Дұрыс жауаптың суретін тақтаға іліп отыру.Ең соңында

қорытындылай отырып  Киіктің бейнесін шығару

           Білемін                             Білмеймін                                       Білгім келеді

С.Сейфуллин              Жарық станциясының                          С.Сейфуллиннің

ақын, жазушы             бұрынғы С.Сейфуллиннің                    отбасы,ұрпақтары

атымен аталғаны                                   туралы білгім келеді.

    Үйге: Өлеңді мәнерлеп оқу,ұнаған шумақты жаттау. Қосымша ақынның отбасы,

ұрпақтары туралы мағлұмат  жинақтау.

    Бағалау: