Әдебиеттік оқу пәніне арналған орта мерзімді жоспар

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.

«Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі» КММ

Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Әдебиеттік оқу пәніне арналған орта мерзімді жоспар

1.Оқыпүйренудің негізгі мақсаттары2.Оқытуда қолданылатын  әдісәсілдер3.Әдебиеттік оқуды  үйренудегі тіл тосқауылын жеңу4.Оқып-үйренудің нәтижесі5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын

қосқанда

7. Негізгі дерек

 көздер

1-модуль «Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен»
1-модульТақырыптар:

Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан)

А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру»

С. Мәуленов. «Дала жұлдызы»

Ы. Алтынсарин. «Өнер, бiлiм бар жұрт­тар»

М. Әуезов. «Әке арманы»

А. Құнанбаев. «Адам болам десеңiз»

М. Дулатов «Қырдан келген жас қазақ»

Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан)

М. Гумеров «Күмән»

Қ. Мырза Әли «Мұғалима»

Н. Ғабдуллин «Дос сөзi»

Б. Ысқақов. «Кiм жүйрiк?»

Т. Молдағалиев «Мамандық таңдау»

Қ. Аманжолов «Ұшқыш болғым келедi»

Р. Босилек «Жақсылардың жақсысы»

Ш.Құдайбердiұлы «Адамдық борышың»

 

Тарау білім туралы, білім туралы мақал-мәтелдер арқылы тақырып өзектілігін ашу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ,

Ассоциация жинау, кластер құру, постер құру

 

Суретті сызба, логикалық тапсырмалар.

Сергіту сәті

Сөзжұмбақтар, ребустар, қызықты ойындар.

Шығармашылық тапсырмалар

 

Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу, эссе жазу)

 

 

 

 

Өз бiлiмiңдi тексер.

Шығарма жаз немесе бөлiмге байланысты сурет сал

1.Мақал-мәтелдер жаттау арқылы

Тақырып бойынша жұмабақтар шешу арқылы,

Тақырып бойынша жаттауларды жаттау арқылы өз бетімен және топпен жұмыс, жұптық жұмыстар жүргізуде қалыптасады, дамиды.

 

Күтілетін нәтиже:

  • Авторлар туралы жазған еңбектерін біледі.
  • Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады.
  • Мәтіндегі кейіпкерлерге мінездеме бере алады.
  • Өзінің ойымен автордың шығармасына талдау жасай алады.
  • Мәтіннің мазмұнын аша біледі.
  • Мәтін бойынша сурет сала алады.
  • Топтың және жұптық жұмыстарға баға қоя біледі.

Мәтін авторлары туралы және олардың еңбектері туралы біраз мағлұматтар алады. Олардың өскен ортасы мен жинаған жазбалаларына өзіндік пікірлерін суреттер арқылы бере біледі.

Суретті сызба және логикалық тапсырмаларда бірін-бірі бағалау, Өзін-өзі бағалау,  топты бағалау

 

Төмен  деңгей                     «Әліппенің атасы, Дала жұлдызы

Әке арманы, Қырдан келген жас қазақ, Ауылға келген мұғалім, Күмән, Дос сөзі, Жақсылардың жақсысы» мәтіндерін-түсініп оқу.

«Оқуға шақыру, өнер, білім бар жұрттар, Адам болам десеңіз,  Кім жүйрік?, Мамандық таңдау, Ұшқыш болғым келеді» өлеңдерін-мәнерлеп оқу.

«Мұғалима, Адамдық борышың» -өлеңдерін жаттау.

Орта  деңгей                         «Әліппенің атасы, Дала жұлдызы

Әке арманы, Қырдан келген жас қазақ, Ауылға келген мұғалім, Күмән, Дос сөзі, Жақсылардың жақсысы» мәтіндерін-әңгімелеу.

«Оқуға шақыру, өнер, білім бар жұрттар, Адам болам десеңіз,  Кім жүйрік?, Мамандық таңдау, Ұшқыш болғым келеді» өлеңдерін-тақырыбын ашу, мазмұнын айту.

«Мұғалима, Адамдық борышың» -өлеңдерін жаттау.

Жоғары  деңгей            Авторлар туралы деректер жинау, тақырыптарға байланысты суреттер салу, постерлар құру, сөзжұмбақтар құру,   барлық мәтіндерді талдау, негізгі ойын ашу.

 

Ана тілі және Ана тілі хрестоматиясы

оқулығы 3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)

Мақсаты:  Білу Модульдегі ақын-жазушылар еңбектерімен өткен сыныптағы білімдері арқылы қысқаша сұрақтар қою арқылы ой жинақтау арқылы  еске түсіреді.
Түсіну Суретті сызба және логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың  сөйлеу  қабілеттері артады.
Қолдану Постер құру, кластер құру, ассоциация арқылы өтілген тақырып мазмұнын түсінеді. Мәтінді талдау арқылы өз ойын айта алады.
Талдау Қосымша деректер жинауда (реферат, сөзжұмбақ құру, сөзжұмбақ шешуде) оқушылардың ізденімпаздық, тапқырлық дағдылары арттады, пәнге деген қызығушылықтары оянады.
Жинақтау

 

 

 

 

 

Осы өткен тақарыптар бойынша эссе, қысқаша «ой толғаулар» жазуда оқушылардың танымдық қабілеттері дамиды.