Ш. Смаханұлы « Тәкаппар»

42

Тақырыбы: Ш. Смаханұлы « Тәкаппар»

Мақсаты: а) Мысалды түсініп оқып, мазмұнын ұғыну, меңгерту; ә) Оқушылардың ойлау, есте сақтау, сөйлеу, шы, армашылық қабілеттерін дамыту;

б) Мәтін арқылы оқушыларды жаман әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу;

Көрнекілік: Тірек кесте, сызба, суреттер, тест.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі.а) психологиялық дайындық.ә) балалар назарын сабаққа аудару.

  1. Үй тапсырмасын тексеру.- Даңғой мысалының мазмұнын оқушыларға қара сөзбен айтқызу;

Жаңа сабақ: Шона Смаханұлы Тәкаппар.

Автор туралы түсінік беру:Дәптермен жұмыс.

Жаңа сабақты тірек кесте арқылы түсіндіру (тақтаға мұқият зер саламыз)

Тәкаппар,

Тапсырма:

  1. Мысалдан сусыз өмір сүргісі келген балықтың жайы суреттелген жолдарды тауып оқы.
  2. Кестемен жұмыс.

Кестені толтыр:

Жөнімді өзім білемін,

Сусыз-ақ өмір сүремін.

Қадіріңді білмедім,

Неге шалқып жүрмедім?

Сергіту сәті:

Осы мысал бойынша қандай сурет салар едің?

Эссе жазу Сен білесің бе?Тест:

«Даңғой» сөзінің мағынасын ашатын сөзді тап.

А.Еріншек В.Мақтаншақ С. Ұйқышыл Д. Салақ

«Өркөкірек, мақтаншақ» сөздерінің мағынасына жуық келетін сөзді тап

А, Ұйқышыл В. Еріншек С.Салақ Д.Тәкаппар

«Өндірмесе дәнеме,

Мақтанғаннан не пайда?» деген жолдар қай мәтіннің қорытынды ойы?

Даңғой В. Тәкаппар С. Сүт қалай ұйықтады? Д. Атай

Бекіту: Венн диаграммасы.Даңғой Тәкәппар

Бағалау:

Үйге: Мысалды оқу. Қосымша тапсырма.