Оңтүстік Америка материгі туралы жалпы білім

37

Тарау:  Оңтүстік Америка

Мақсаттары:  1. Оңтүстік Америка  материгі туралы  жалпы білімдерін қалыптастыру

  1. Өз беттерімен білім алуды, өз-өздерін реттеу дағдыларын дамыту
  2. Бір-бірін тыңдай білуге, уақытты тиімді пайдалана білуге тәрбиелеу
Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау Дарынды оқушылармен жұмыс Білім көзі Көрнекілік.
1 § 37  Оңтүстік Американың физикалық-географиялық орны Материктің  географиялық «ең,ең» обьектілерін  жатқа білу

Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу

Зерттеушілерін және олардың зерттеулерін айтып беру

Мұхит ағысы мен материк табиғатын байланысына мысал келтіре алу,және ерекшелігін түсіндіру

Диалог Ең, ең обьектілерін жатқа айтып береді.

Материктін физикалық-географиялық орнын сипаттай алады

Перуан суық ағысының материк жағалауына әсерін мысал келтіре отырып түсіндіре алады.

Өзін-өзі бағалау Оқулық интернет материалдары
2 § 38  Жер бедері мен пайдалы қазбалары Материктің ең биік нүктесін,ойпаттарын,қыраттарын

,үстірттерін картадан атап көрсете алу

Кездесетін пайдалы қазбаларын атап беру.

Қалайы белдеуінің қай елде екенін атап,көрсете алу

Диалог

Топтық

Картадан Аконкагуа тауын, Амазонка

Ла-Плата

Ориноко

Гран-Чако

Маморе

Пантанал

Гвиана

Бразилия

Патагонияны көрсете алады.

Кездесетін пайдалы қазбаларын атайды.

Қалайы белдеуінің Боливияда екендігін біледі, елді картадан көрсете алады.

 

Топтық бағалау Материк табиғаты жайлы қосымша білетіндерін айтып береді. Оқулық интернет материалдары
3 § 39  Климаты Материктің климатын қалыптастырушы факторлардың әсерін түсіндіре алу

Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білу және басты белгілерін анықтай алу

 

Зерттеушілік әңгіме

кумулят. әңгіме

Материк  климатына әсер ететін факторларды(географиялық орын, жер бедері, ауа массаларын)  атай алады.

Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білеу және басты белгілерін айта алады.

Топтық бағалау Материк  климатына әсер ететін факторлардың:географиялық орын, жер бедері, ауа массаларының қалай әсер ететіндігін ашып айта алады. Оқулық интернет материалдары
4 § 40  Ішкі сулары Басты өзендері мен көлдерін,сарқырамаларын  атап, көрсету,қандай алаптарға жататындығын айтып беру

Олардың өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру

 

Диалог

Топтық

Басты ішкі суларын атап,көрсете алады. Амазонка өзеніне тән ерекшеліктерді түсіндіре алады. Топтық бағалау Оқулық интернет материалдары
5 § 41-42 Табиғат зоналары Материктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіре алу

Басты ұғымдарды («Сельвас»,»кампос»,»льянос»,»пампа»,  ) жатқа білу.

Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелді екендігін дәлелдеу

Диалог

 

 

 

 

Топтық

 

Материктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіреді

Басты ұғымдардың анықтамасын біледі. («Сельвас»,»кампос»,»льянос»,»пампа»,  )

Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелділігін Анд тауының мысалында айта алады.

Топтық бағалау Оқулық интернет материалдары
6 § 43  Оңтүстік Американың халқы және саяси картасы

Анд елдері және Шығыстағы жазық елдері

Материк халқының нәсілдік, ұлттық құрамын білу, олардың қалай қалыптасқанын түсіндіру

Елдерін қандай аймақтарға топтастырылатынын білу,оларды картадан табу,көлемі жағынан ондыққа кіретін  ірі елдерін көрсете алу(Бразилия,Аргентина)

СТО

Топтық

материкте қандай негізгі халықтар тұратындығын біледі.

Елдерді топталуы бойынша көрсете алады.Ірі елдерді атап,көрсете алады.

Топтық бағалау Халқы туралы қосымша айтады. Оқулық интернет материалдары