Нәсілдер

44
Ақжайық ауданы Қаршы орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Мусагалиева Айсұлу Абылхайырқызы
 

Сабақтың тақырыбы:

 Сыныбы

 

Жалпы мақсаты:

 

Міндеттері:

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

География

Нәсілдер

 

6 «Б»

 

Жер бетіндегі нәсілдердің таралуы, нәсілдік белгілер туралы жалпы түсінік беру

1)    Жер бетіндегі нәсілдер туралы түсінік беру

2)    Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығы

3)    Нәсілдердің теңдігі

—         Жер бетіндегі нәсілдер туралы жалпы түсінік алады

—         Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын түсінеді

—         Нәсілдердің тең екендігіне көз жеткізеді

Кезеңдері:

 

Мұғалімнің іс – әрекеті Оқушының іс – әрекеті
І.Ұйымдастыру:

3 мин

Тренинг:

 

—         Оқушылармен амандасу

—         Топқа бөлу

—         «Амандасу» тренингін ұйымдастыру.

—         Бағалау парағын таратады.

Сәлемдесу

Кезекшінің жауап беруі.

Оқушылар қозғалысы.

Топтасады

Топ басшыларын, репортер, хатшы, тәлімгерлерін сайлайды.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

7 мин

Сергіту сұрақтары:

Кубизм тәсілін қолдану.

1)    Адам баласы дамуының алғашқы кезеңінде жердегі халық саны не себепті өте баяу өскен?

2)    Демографиялық жарылыс деген не?

3)    Демографиялық кризис деген не?

4)    Демографиялық саясат деген не?

5)    Дүние жүзінде халық саны ең көп елдер?

6)    «Бір отбасына бір бала» деген саясат жүргізуді қолға алған ел?

7)    Демография қандай ғылым?

8)    Жер шарындағы халықтың орташа тығыздығы қанша?

Оқушының сұрақтарға жеке жауап беруі.
Жаттығулар:

10 мин

—         Олай болса балалар тапсырма орындайық?

Тапсырма: Кесте толтыру.

Оқушылар жеке-жеке жұмыстанады.
ІІІ.Жаңа сабақ:

14 мин

Интерактивті тақтадан нәсілдердің жер бетінде таралуы картасын қарап, нәсілдер теңдігін зерттеген Н.Н.Миклухо-Маклаймен танысу. Үш нәсілге жататын адамдар белгілерін топтастыру.

Оқушыларды топтастыру.

Әр бір жеке топқа тапсырма беру.

1 топ: Негроид.

2 топ: Монғолоид.

3 топ: Еуропоид.

Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығып, белгілерді нәсілдердің тұсына жинақтайды.

 

 

 

 

Оқушылар нәсілдердің белгілерін қайда кездесетінін топ болып қорғайды.

ІҮ.Дерек көздері:

2 мин

Слайд көрсету. Топпен бірлесе қарау.
Ү.Қорытындылау:

7 мин

Географиялық диктант.

«Домино» ойыны.

Сұрақтарға жауап береді, сәйкестендіреді.
ҮІ.Бағалау: 2 мин Рефлексия жаздыру. Формативті, топтық.
ҮІІ.Үйге тапсырма: §59 «Нәсілдер» оқып келу.