XX ғасырдың басында және ортасында Қазақстан аумағының зерттелуі

55

 

ТақырыбыXX ғасырдың басында және ортасында Қазақстан   аумағының зерттелуі

 

Мақсаттары: 

Білімділік.       Оқушыларға  Қазақстан жерінің физикалық географиялық тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар, зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту ,    түсінік беру .Туған өлкенің зерттелу тарихы жайында, Қ.И.Сатпаевтың, Ш.Уалихановтың  зерттеуге қосқан үлесі туралы білім беру.

Дамытушылық.  Қазақстанның географиялық орнын және карта бойынша сипаттау арқылы және өз  туған өлкемізді зерттеген ғалымдар мен зерттеушілердің еңбектері мен зерттеу жұмыстарын қарастыра отырып, Қазақстанның зерттелу тарихы туралы білімдерін жетілдіру.

Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Зерттеу әдісі,диалог,миға шабуыл,сұрақ-жауап,әңгімелесу,СТО деңгейлік   тапсырмалар,картамен

Құрал-жабдықтар:  физикалық картасы, интербелсенді тақта ,электронды оқулық ,кескін карта,атлас.

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.  Оқыту мен оқуда  ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
1.Ұйымдасты-ру кезеңі

(3 мин)

Оқушылармен амандасу, түгенде тексеру. Сабаққа дайындықтарын байқау.. Мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау кезекшінің жауабы.
2.Білу.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.   « Миға шабуыл»     Қашан ?Нені зертеді?  Кроссворд шешу.        Төменгі  сұрақтар. Оқушылар  өз ойларын ортаға салып әр сұрақтарға жауап, сұрақтарын қояды.  Өзара  ой алмасады.
2Түсіну

 

    Сұрақ –жауап. Қандай қазақ зерттеушілерін білесіңдер? Қандай еңбектерін?    Зерттеуге қосқан үлестері қандай ?

І кезең,ІІ кезең,  ІІІ кезең зертеулерінде.

Орта ойлану.

Оқушылар  тақырыпты бекіту мақсатында мұғалім берген кестелерді толтырады. Түсінбеген жерлерін  өзара

Пікірлесу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

піі

 

 

өсұрайды.

3. Қолдану  Кескін картаға түсіру Ш.Уалихановтың,П.П. Семеновтың сапарлары Қ.И. Стапаевтың зерттеген жерлерін кескін картаға түсіру.  Орта ойлану Бағаланады, ескертулері болса  айтылады.
4 Талдау Ш.Ш. Уалиханов және Қ.И. Стапаев кім? Олардың қандай еңбектері бар? Зерттеу жұмыстарының маңызы неде?

Венн диаграммасын толтыру арқылы жіктеп анықтап талдайды.     Жоғарғы

 

Сергіту сәті .

Топтық жұмыс   ой бөлісіп толтыру,ойларын ашық айту.

 

 

 

Оқкшылармен бірлесе жасау

 

5 Синтез Эссе «Егер,Шоқанның ғұмыры ұзақ болса….. »  шығармашылық  ,біріктіру болжау,    Жоғарғы

 

 

Оқушылар дәптерлеріне мұғалімнің берген тақырыбына  жазып, өз ойларын ортаға салып, сұрақтарын қояды.  Өзара және мұғаліммен пікір алмасады.
6    Бағалау

 

 

 

 

   Үйге тапсырма беру кезеңі

Зерттуші ғалымдардың еңбектерін  салыстыру бағалау      Ш.Уалиханов пен Қ.И.Сәтпаев .

Қандай жаңалықтар әкелді.

Ақылдың  алты қалпағы.

 

Сабаққа белсенді қатысып отырған және қорытынды жасай алған оқушыларға жоғары баға қойылады.

Өткен тақырыптарды қайталау.Кескін картаны аяқтау.

 

 

Оқушылар берген  тапсырманы  топта орындады.

Топтарға қалпақшалар арқылы бағалату.

 

 

 

Түсінбеген жерлерін сұрайды.