Санды 5-ке көбейту және бөлуді пысықтау

130

Сабақтың тақырыбы: Санды 5-ке көбейту және бөлуді пысықтау

Сабақтың мақсаты:

а) санды 5-ке көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау. Есеп шығаруға машықтандыру;

ә) оқушылардың нақты және жүйелі ойлау қабілетін, өзін-өзі бағалауын және сабаққа деген ынтасын дамыту;

б) оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген сенімін арттырып үлкен жетістіктерге жетуге баулу.

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап; ойын түрлері; саралап-деңгейлеп оқыту технологиясы.

Көрнекіліктер: кесте, ойындар.

 

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушыларды сабаққа дайындап, зейіндерін аудару.

  1. Үй тапсырмасын тексеру.

     —    (Көбейту кестесін жатқа айту)

  • Ойын «Орамал тастамақ».

4×4,  3×5, 2×8, 5×2, 4×5,

3×8,  4×9, 2×6, 5×8  т.с.с;

  1. Жаңа сабақ.

— Желтоқсан айында қандай мерекелер бар?

— 16 желтоқсан тәуелсіздік күні.

-Жаңа жыл мейрамы.

Ендеше осы мерекелерді біз қандай табыстармен қарсы алады екенбіз! Бүгінгі сабақта белсенді қатысып, жақсы баға алса, сол оқушы бұл мерекелерді табыспен қарсы алады деп есептейміз. Әрі ата-аналарыңа арналған сыйлық деп есептеңдер. Қазір сабақта 5-ке көбейту, бөлу тәсілдерін пысықтап, есеп шығарып, әр-түрлі тапсырмалар орындаймыз.

1 тапсырма.   Бәрімізге бір амал.

Есеп шығару  (оқулықтың  69-беті: есеп №1).

 

Алынды-10 –ойыншыдан 5 қалам және 25 ойыншық.

Барлығы?

  1. Есеп неше амалмен орындалады?
  2. Неліктен?
  3. 1-амалда не белгісіз?

Шешуі: (10х5)+25=75(0)

Ж/ы: барлығы 25 ойыншық сатып алды

 

 

 

2 тапсырма. Кім жылдам?

5   10   15   20   25   30   35   40   45     -5 –ке кеміт

                                                              -5 есе кеміт

3 тапсырма.  Формула сыры.

— Ережені еске түсірейік

-Алған затқа төленген ақшаны, яғни құнын қалай табамыз?

Қ=БхС

-Бағасы белгісіз болса ше?        Б=Қ:С

-Саны белгісіз болса ше?          С=Қ:Б

Ендеше мына кестеге қарап есеп құрастырып шығара қойыңдар.

 

Баға                        Саны                      Құны

 

5 теңге                          7                             ?

5 теңге                          ?                       35 теңге

?                               7                       35 теңге

 

Бұл есептер бір-біріне кері есеп бола алады ма? Неге?

 

Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрайық

Алақанды ұрайық

Біз отырып, бір тұрып,

Біз демалып алайық.

4 тапсырма.

«Ойлан тап»

 

 

 

 

6                                              1 (2қ)

7                                              1 (1қ)

8                                              1 (3қ)

9                                              1 )4қ)

 

5 тапсырма

Әріптерді алмастыр

45:а=5                   х:3=4                             х*2=4

(оқулықтың 69 беті. №7 теңдеу, қалғанын үйде орындау)

 

6 тапсырма.       Мәре.

( деңгейлі тапсырмалар)

Бұл соңғы тапсырма. Әрқайсыңның білім дәрежелерің осы тапсырмалардан анықталады. Өз еңбектеріңнің нәтижесін көріп, алдағы мерекелерді қандай табыспен қарсы алғандарыңды байқайсыңдар.

 

                     1 нұсқа                                                         2 нұсқа

 

                     1-деңгей                                                      1-деңгей

5*7           35:7              50*5                             35:5         7*5             60*5

5*6          30:5              90*5                             30:6         6*5             80*5

 

                  2-деңгей                                                        2-деңгей

(375+425)-219=                                                 452+(700-289)=

 

                 3-деңгей                                                         3-деңгей

Айжан-6 гүл                                                        Әйгерім -10 сурет

Асылжан-? 2 есе көп                                         Айғаным-?  2 есе аз

 

4-деңгей

Екі балада 10 алма бар. Егер екінші бала біріншісіне 3 алма берсе, онда екіншісінде біріншісіне қарағанда 4 есе кем алма қалады. Әр балада қанша алма бар?

 

  1. Қорытынды.
  2. Таблодағы оқушылар алған бағаны күнделіктеріне қою.