Африканың физикалық – географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Африканың зерттелуі.

158

 Африканың физикалық – географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Африканың зерттелуі.

 

Сабақ мақсаты:     Оқушылардың Африка материгі бойынша білімдерін кеңейту.

Міндеттері:  

  1. Оқушылар физикалық – географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді  білу.
  2. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, ойлау, өз пікірін еркін жеткізу, ізденгіштік, салыстыру қабілеттерін дамыту.
  3.   Оқушыларды ережені сақтай отырып, бір-бірін тыңдай білуге, сыйлай білуге, жәрдемдесе білуге, қолпаштай білуге, ортақ шешім қабылдай білуге, өзін әділ бағалай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:   Жаңа сабақ

Құралдар: Интербелсенді тақта, электронды оқулық, төрт түсті маркерлер, атлас, кескін карта, флипчарт, оқулық, стикерлер, скотч, қайшы, бейнекамера, фотоаппарат

Әдіс-тәсілдер: жұппен жұмыс, топпен жұмыс,  талдау.

Оқыту нәтижесі:

-Оқушылар Африка материгінің физикалық – географиялық орнын сипаттауды біледі.                        -Өздігінен білім алу қабілеттері дамиды.

— Диалогқа түседі.

— Өз ойларын жеткізеді.

— Пікірталасқа түседі.

— Ортақ шешімге келеді.

— Өзін және өзгелерді бағалайды.

Атаужүйе: Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный; Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз; Мадагаскар аралы; Ең биік нүктесі – Килиманджаро жаңар тауы (5895м); Ең төмен нүктесі – Ассаль көлі (-153м).

Сілтеме: Оқулық Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймульдинова   «География материктер мен мұхиттар» 7 – сынып, Алматы «Атамұра» 2012жыл.

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті уақыт модуль
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуалды ескеру. «атом молекуласы» сергіту сәтін жүргізу. Бірден топқа бөлу шарты орындалады. Шеңберге тұрып, оқушылар топқа бөлінеді. 2мин ОБжК
Білу

Жаңа тақырыпқа ену

 

 

Тақырыпқа ену үшін кіріспе сұрақтары беріледі.

-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.

-негроидтық нәсіл басым материк

— көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк

Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.

 

 

2 мин  

СТОү, ОЖЕСО

 

 

 

 

Түсіну.

Оқулықпен жұмыс

 

 

Электронды оқулықты пайдаланып Африканың физикалық-географиялық орнын көрсету.

1.Әр топқа тапсырма:

І топ – географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;

ІІ топ – атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары.

ІІІ топ – Зерттелу тарихы

2. «аялдама» әдісі арқылы түсіндіреді.спикер бағыттама арқылы таңдалады.

Түстер арқылы жаңадан топ құру.

Оқулықтағы мәтінді оқиды, жұппен және топпен талқылайды.

 

 

Басқа топта түсіндіреді, басқаны тыңдайды, түсінбегенін сұрайды.

Спикер әр топқа барып, түсіндіреді.

10 мин АКТ

ДО, ОЖЕСО

 

Қолдану

Дәптермен, электронды оқулықпен жұмыс

 

Оқушыны доппен қағып түсу арқылы таңдау.

1. Карточкаға жауап беру:

№1

1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?

2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?

№2

1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?

2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?

№3

1. Генри Стэнли  нені зерттеді?

2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?

2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.

Географиялық нысандар:

Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный;

Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;

—          Доп тиген бала ортаға жауап беруге шығады.

—          Карточкадағы тапсырмаларды орындай отырып, картамен жұмыс жасайды. Африка материгіне сипаттама бере отырып, әр топтың жауаптарын толықтырады.

Берілген объектілерді электронды оқулықтағы  кескін картаға нысандарды дұрыс орналастырады

8мин

 

 

6мин+

2мин

ОмОЖТ, ОБжК

ТжДБО

АКТ

Талдау Флипчартта постер орындату.

1 топ — Африканың физикалық – географиялық орны,

2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.

3 топ- Африканың зерттелуі

Флипчартта постер орындайды, әр топтан бір оқушы «галерея» әдісімен қорғайды, оған басқа оқушылар сұрақ қояды, екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады. 10мин СТОү

ОБжК

ТжДБО

ОүбОб

 

Жинақтау

 

Нені үйрендім? Не ұнады?

 

Не ұнамады? Не білгім келеді?

«insert»әдісі арқылы қорытындалайды.

сұрақтар қояды.

Оқушылар кестені толтыру арқылы, сабақты қорытындылайды. 4мин СТОү

ОүБ

 

Бағалау —          «синквейн» әдісін қолдану арқылы ой түйіндеу.

 

«африка» материгін контур картасында бейнелеп келу

 

« Африка» материгіне

5 жолдық тақпақ шығару

Үй тапсырмасын контур картасына орындап келеді

4мин ОүБ
Бағалау —          Оқушыларға карточка бойынша бағалау.Карточка арқылы бағалау  /критериялар /

Оқушылардың  бірін-бірі бағалауы

Не бағаланады? 5

 

4 3 2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді,орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты

ашуы

5мин ОБжК

оүБОб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 топ

-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.

 

 

 

2 топ

-негроидтық нәсіл басым материк

 

 

 

3 топ

— көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І топ – географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;

 

 

 

ІІ топ – атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары.

 

 

 

ІІІ топ – Зерттелу тарихы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 1. Карточкаға жауап беру:

№1

  1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?
  2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?
  3. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.

Географиялық нысандар:

Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный;

Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;

 

 

 

  1. Карточкаға жауап беру:

 

№2

  1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?
  2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?
  3. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.

Географиялық нысандар:

Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный;

Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;

 

 

 

  1. Карточкаға жауап беру:

 

№3

  1. Генри Стэнли нені зерттеді?
  2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?
  3. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.

Географиялық нысандар:

Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный;

Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;

 

 

 

 

 

 

Флипчартта постер орындату.

1 топ — Африканың физикалық – географиялық орны,

 

 

 

Флипчартта постер орындату.

2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.

 

 

 

 

Флипчартта постер орындату.

3 топ- Африканың зерттелуі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нені үйрендім?

Не ұнады?

Не ұнамады? Не білгім келеді?

Келесі сабақта

 

Нені үйрендім?

Не ұнады?

Не ұнамады? Не білгім келеді?

Келесі сабақта

 

Нені үйрендім?

Не ұнады?

Не ұнамады? Не білгім келеді?

Келесі сабақта

 

 

 

Не бағаланады? 5

 

4 3 2
Тақырыпты түсіндіре білуі        
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы        
Мысалдардың сәйкестігі        
Көмек көрсетуі        
Тақырыпты

ашуы

       

 

Не бағаланады? 5

 

4 3 2
Тақырыпты түсіндіре білуі        
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы        
Мысалдардың сәйкестігі        
Көмек көрсетуі        
Тақырыпты

ашуы

       

 

Не бағаланады? 5

 

4 3 2
Тақырыпты түсіндіре білуі        
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы        
Мысалдардың сәйкестігі        
Көмек көрсетуі        
Тақырыпты

ашуы