« Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы география пәні сабақтарының орта мерзімді жоспары

 

« Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы  география пәні сабақтарының

орта мерзімді жоспары

 

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және күтілетін нәтижелер.Белсенді жұмыс түрлері

(ӨЖ, ЖЖ, ТЖ)

АКТ-ларды қолдану арқылы оқу үдерісін жақсарта аласыз ба?

ОүБды қалай пайдаланасыз?Сіз сабақтағы барлық оқушыларды қалай қамтисыз.

(талантты және дарынды)

Пәнді оқытуда кедергілерді қалай жеңесіз?Сіз жоспарыңыз бойынша, оқушылардың күтілген нәтижеге жеткенін қалай анықтайсыз?
1 сабақТақырыбы: Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі.

Мақсаты және күтілетін нәтиже: Еліміздің зерттелу тарихын,кезеңдерін анықтап түсінік беру және ерте кездегі мағлұматтармен  танысу.Ұлы жібек жолы ,қалалары туралы білім беру. Туған жерді аялау, алған  білімдерін пайдалана білу.Сөйлеу қабілеттерін дамыту,пікір айта білуге дағдыландыру.

Оқушыларды сабақта топтарға бөлу,

1-тапсырма «Миға шабуыл»тест  өзіндік жұмыс.

2-тапсырма кестені толтыру «Үйрете отырып ,үйренемін»

3- тапсырма мағананы ажырату  топтық жұмыс. Синквейн.

. Бейне жазбадан үзінді көру . Кескін карталарға түсіру.

Қортынды.

Бағалау.

 Тапсырмаларға нақты бағалау критерийлерін қолданамын. Оқушыларды қызықтыру үшін жұлдызшаларды пайдаланамын .Өз-өздерін бағалу болады.Сыныптың  барлық оқушыларын сабаққа қатыстыру үшін  кескін картамен жұмыс,  оқушының деңгейіне арналған жеке-жеке «Мағынаны ажырату» тапсырмалар тарату.Дарынды оқушылар мәтінде берілген ойды өмірмен  байланыстыруМәтінді оқығысы келмейтін оқушылар үшін.Оқушылар тапсырмаларды орындағанда түсініксіз сұрақтарды талдаймыз,картадан көрсетеміз-Тапсырмалардың жауаптарын тексеру арқылы.

-Өз жұмыстарының нәтижесін сынып алдында қорғауын бақылау арқылы.

-Тапсырмаларды орындау барысындағы оқушылардың іс-әрекетін бақылау арқылы.

-Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексивті  «Бүгінгі күнгі» жаттығу арқылы.

2 сабақТақырыбы: Орта ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуі.Мақсаты және күтілетін нәтиже:Орта ғасырда зертеулерінің сипаты,еркшеліктері,мақсаты және зерттеуші ғалымдар туралы мағлұмат беру.Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе,отансүйгіштік қасиеттерін арттыу.Оқушылар сабақ барысында төрт тапсырма орындайды.Қызығушылықты ояту. 1- тапсырма:Сұрақ –жауап әдісі өзіндік жұмыс, 2-Мағынаны ажырату жұптық жұмыс, 3-өзіндік жұмыс, 4- постер жасу топтық жұмыс.

Оқушыларға қажетті материалдарды ұсынамын.Бейнефильмнен үзінді көрсетем.

Бұл сабақта өзін-өзі бағалауды қолданамын. Ол үшін әр тапсырманың бағалау критерийлерін дайындаймын. Оқушылар осы критерийлер бойынша бір-бірлерін бағалайды, топбасшы жазып отырады.Өзіндік жұмыстарды орындау үшін, әрбір оқушыға кеспе карта түріндегі тапсырмаларды таратып беремін және әрбір оқушының жауабы бағаланады.Егер де оқушылар арасында түсініксіз терминдер, ұғымдар пайда болса, онда оқушы – мұғалім арасында диалог құрып, ұғымдардың физикалық мағынасын талқылаймыз. Постер дайндауда тақырыптан ауытқымау үшін кілт сөздер беру.—  олардың орындаған тапсырмаларының нәтижесін тексеру;

— сабақ кезінде оқушылардың іс-қимылын бақылау;

— оқушылардың сабақ барысында жинаған ұпайларын талдау

3 сабақТақырыбы: XYI-XIX ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуі.

 

Мақсаты және күтілетін нәтиже: физикалық –географиялық тұрғыдан зерттеулерінің басты мақсаты еңбек сіңірген ғалымдар ,қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.Географиялық мәдениетке тарту.

Оқушыларды топтарға бөлу . Оқушылар сабақ барысында 3 тапсырма орындайды.

1-тапсырма өзіндік жұмыс. 2-тапсырма топтық жұмыс 3 – тапсырма кескін картамен жұмыс.

Оқушыларға тапсырмаларды, бағалау критерийлерін және Электрондық оқулық қолданамын.

Оқушыларды бағалау үшін.

Әр тапсырманың соңында бағалау критерийлері бойынша жұмысты қорғау.

Тапсырмаларды үш түрлі деңгейде дайындаймын. 1-топқа орта деңгей, 2-топқа төменгі деңгей. Әр топты бағалау кезінде пайда болған түсініксіз сұрақтарды талқылаймыз.

 

— бірінші тапсырмада оқушылардың толтырған кестелерін тексеру арқылы.

— екінші тапсырмада оқушылардың орындаған тәжірибелері арқылы.

— Өзін-өзі бағалау парағын қалай толтырғанына байланысты.

— оқушылардың стикерлерге жазған пікірлері арқылы.

4 сабақ Тақырыбы: XX ғасырдың басында және ортасында Қазақстан   аумағының зер ттелуі .Мақсаты және күтілетін нәтиже: Жаңа дәуірде зерттелуінің басты мақсаттары , ғалымдардың зерттеуге қосқан үлесі туралы білім беру.Отансүйгіштік қасиеттерін арттыру,отан туралы  білімдерін тереңдету.

 

 Топтарға бөлу үшін, алманың  суретін өздері ағаштан алады,  суретінің артқы жағындағы сызық бойынша бөлінеді, меридиан мен паралелдерге . Сабақ барысында оқушылар Блум таксономиясы бойынша әр деңгейгегі тапсырмалар орындайды

1-кроссворд

2-сұрақ-жауап арқылы 3-кескін картаға түсіру

4- топтық жұмыс Венн диаграмасы . 5-Эссе . «Егер ,Шоқанның ғұмыры ұзақ болса» өзіндік жұмыс. Бейне жазбадан үзінді, интербелсенді тақтаны қолданамын.

Блум таксономиясы бойынша.БағалауАқылдың 6алты қалпағы.

Әр тапсырма үшін нақты бағалау критерийлерін дайындайым және оқушылардың орындаған тапсырмаларын осы критерийлер бойынша бағалап, жұлдызша таратып отырам.

Эссені бағалау.Топ топты бағалайды.Екіжұлдыз бір тілек.

Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдердің көмегімен барлық оқушы жұмысқа жұмылдырылады, топтық , өзіндік жүмыс барысында жоғарғы деңгейдегі оқушылар өз қабілеттерін көрсетеді.Сыныптастарымен ашық түрдегі сұрақтар қою арқылы   оқушылардың тілдік және ойлау қабілеттерін дамыту.— Берілген тапсырмаларды орындау нәтижелерін тексеру   барысында.

— Оқушылардың тапсырманы қалай орындап жатқанын, олардың белсенділігін бақылау      сәтінде

Кері байланыс жасаған кезеңінде.

 

 

7 модульді қолдану түстері:

1.Оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту: жасыл түс

2.АКТ: сары түс

3.Сыни тұрғыдан ойлау: қызыл түс

4.Бағалау : көк түс

5.Талантты және дарынды балаларды оқыту: сұр түс

6.Көшбасшылық: қызғылт

7.Жас ерекшеліктеріне сай оқыту: көктас түс