Дарынды балалармен жұмыстағы оқу-тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.

48

 

 

Коучинг сабақтың тақырыбы

 

Дарынды балалармен жұмыстағы оқу-тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.
Жалпы мақсаты ·         Дарынды және талантты оқушылардың білімді өз бетімен іздене алуына мүмкіндік беру.

·         Дарындылықты ашу жолында күрделі тапсырмалар бере отырып жұмыстану.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

 

·         Өз беттерімен әзденіп жұмыстануға мүмкіндік алады.

·         Күрделендірілген тапсырмаларды орындай алады.

·         Ойлау қабілеттері.дамып, ашық сұрақтарға жауап бере алады.

·         Өзіндік мақсаттарын айқындап, табыс критериилерін анықтауға үйренеді.

 

Сабақта туындалған негізгі  идеялар

 

Оқушылардың дарындылығын ашу мақсатында түрлі бағыттағы сайыстар,олимпиадалар,

конкурстарға, ғылыми жобаларға қатыстыру.

Тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Әдістемелік бірлестіктер бойынша топтарға бөлу:

       I.            Эстетикалық пәндер бірлестігі: «Дарынды және талантты балалардың әлеуетін қалай анықтай аламыз?»

     II.            Қазақ тілі мен әдебиеті және тарих пәндері бірлестігі: «Дарынды және талантты балаларды оқытудағы жоғары нәтижелер.»

 III.            Математика пәні бірлестігі «Дарындылықты ашудағы кедергілер.»

  IV.            Дене-тәрбиесі пәні бірлестігі: «Дарынды және талантты оқушыларды қолдау.»

     V.            Бастауыш сынып бірлестігі: «Дарынды және талантты оқушыларды анықтаудың алғы шарттары.»

  VI.            Шет тілдер пән бірлестігі: «Дарынды және талантты оқушылардың қабілеттерін көрсететін тапсырмалар немесе рольдерді белгілеу.»  

(Топтар постермен жұмыстанады,жоба қорғайды, бірін-бірі бағалайды.)

 

 

 

Дереккөздер. МАН. 99-бет. Үлестірмелі материалдар.  Екінші апта

 

Ұсыныс Дарындылықты дамыту жұмысы жалғасын таба берсін.