Дарынды балалармен жұмыстағы оқу-тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.
Коучинг сабақтың тақырыбы
| Дарынды балалармен жұмыстағы оқу-тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. |
Жалпы мақсаты | · Дарынды және талантты оқушылардың білімді өз бетімен іздене алуына мүмкіндік беру. · Дарындылықты ашу жолында күрделі тапсырмалар бере отырып жұмыстану. |
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
| · Өз беттерімен әзденіп жұмыстануға мүмкіндік алады. · Күрделендірілген тапсырмаларды орындай алады. · Ойлау қабілеттері.дамып, ашық сұрақтарға жауап бере алады. · Өзіндік мақсаттарын айқындап, табыс критериилерін анықтауға үйренеді.
|
Сабақта туындалған негізгі идеялар
| Оқушылардың дарындылығын ашу мақсатында түрлі бағыттағы сайыстар,олимпиадалар, конкурстарға, ғылыми жобаларға қатыстыру. |
Тапсырмалар
| Әдістемелік бірлестіктер бойынша топтарға бөлу: I. Эстетикалық пәндер бірлестігі: «Дарынды және талантты балалардың әлеуетін қалай анықтай аламыз?» II. Қазақ тілі мен әдебиеті және тарих пәндері бірлестігі: «Дарынды және талантты балаларды оқытудағы жоғары нәтижелер.» III. Математика пәні бірлестігі «Дарындылықты ашудағы кедергілер.» IV. Дене-тәрбиесі пәні бірлестігі: «Дарынды және талантты оқушыларды қолдау.» V. Бастауыш сынып бірлестігі: «Дарынды және талантты оқушыларды анықтаудың алғы шарттары.» VI. Шет тілдер пән бірлестігі: «Дарынды және талантты оқушылардың қабілеттерін көрсететін тапсырмалар немесе рольдерді белгілеу.» (Топтар постермен жұмыстанады,жоба қорғайды, бірін-бірі бағалайды.)
|
Дереккөздер. | МАН. 99-бет. Үлестірмелі материалдар. Екінші апта
|
Ұсыныс | Дарындылықты дамыту жұмысы жалғасын таба берсін. |