Антарктика материгінің зерттелу тарихы

74

Маңғыстау облыстық дарынды балаларға арналған қазақ-түрік мамандандырылған мектеп-лицей-        интернатының география пәні мұғалімі

Алигулова Рано Кумисбаевнаның қысқа мерзімді жоспары

 

Күні: 6.05.2013 ж
Сабақтың тақырыбы: Антарктика материгінің зерттелу тарихы
Мақсаттары: Антарктида материгінің географилық орны, зерттелуі туралы мағлұмат бере отырып, білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдану арқылы қалай оқу керектігін үйрету.
Оқыту нәтижесі
  • Материк туралы негізгі білімін қалыптастыру;
  • Өз бетінше ойлау қабілетін дамыту;
  • Өз бетінше жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру.
Түйінді идеялар: Іздеген жетер мұратқа.
Сабақтың  мазмұны
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс — әрекеті Ресурс
1 – әрекет.

Оқушылармен амандасу.

Бір-біріне қарама-қарсы тұрып, өзінің жұбына сәттілік тілейді.
 

 

 

 

5 минут

2 – әрекет. Топқа бөлу.

Мозайка. Антарктиданы мекендейтін жануарлар суретін пайдалану арқылы сыныпты 3 топқа бөлемін.

1-топ. «Арыстан»

2-топ. «Алақұлан»

3-топ. «Леопард»

 

 Суреттегі жануарлардың мекендейтін жерлерін айта отырып, сабақ тақырыбы анықталады.

 

Тақтадан слайд шоу корсетіледі.
5 минут 3 – әрекет.

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятады.

«Бұл материк соңғы ашылған материк» неге? Қандай кедергілер болды? Деген сұраққа оқушылардың өзіндік ойы тыңдалады. Интерактивті  тақта.
20 минут 4 – әрекет.

«Мұз астындағы материк» бейнефильмі  көрсетіледі.

Оқулықпен жұмыс.

Оқулықтан әр топқа тақырыпшалар  бөліп береді.

 

 

Берілген тақырыпшалар бойынша постер салады, қорғайды.  

Түрлі түсті карандаштар, флипчарт қағаздары.

10 минут 5 – әрекет.

Арнайы тапсырмалармен жұмыс жасатады.

5.1

«Материк құжаты»

Кіріспе мәтініндегі негізгі мәліметтерді 5 минут ішінде оқып, болған соң бір – біріне сұрақ қоя отырып, жауап алады. Ары қарай Антарктика материгінің аумағын, шеткі нүктелерін, экваторға, меридианға қатысты орналасуын, жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздерді т.б. жазады. Дәптерге орындайды.

 

 

 

5.2

«Ширақ ой…»

Сөйлемге антоним сөздерді қою.

1 — топқа:

1) Арктика –

2) Экваторда жыл бойы жаз болады –

3) Дүние жүзінде теңіз деңгейі бойынша орташа биіктігі 350 м болатын төмен материк Австралия –

2 – топ.

1) Тұздылығы ең жоғары су Қызыл теңізде 41‰ –

2) 1933 жылы дүние жүзіндегі ең жоғарғы температура Сахараның солтүстігіндегі Әль Азизияда +580 C тіркелген –

3) Дүние жүзінде ең биік шың Джомолунгма (8848 м) –

3 – топ.

1) Жер шарының теңіз деңгейінен төмен орналасқан жері Өлі теңіз (-403м) –

2) Сөнбеген вулкан жоқ материк Австралия –

3) Дүние жүзіндегі континенттердің барлығында адамдар кездеседі –

 

Оқушылар мәтінмен танысып болған соң тапсырмаларды орындайды.

1) Антарктика

2) Антарктика материгінің 99% қалың мұз басқан.

3) Орташа биіктігі жоғары материк Антарктика — 2040 м.

1) Дүние жүзіндегі тұщы су қорының 90% құрайды.

2) 1983 жылы дүние жүзіндегі ең төменгі температура -89,20 C тіркелген.

3) Антрктиданың ең биік нүктесі Винсон (5140м ).

1) Теңіз деңгейінен ең төмен орналасқан жері Бентли қазаншұңқыры (-2555м)

2) Антарктидада сөнбеген вулканның ең ірісі — Эребус(3794м) Роса аралында.

3) Антарктиданың жергілікті тұрғындары жоқ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Парақ қағаз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.3

Жұппен жұмыс. «Капитан және штурман».

 

Топ арасынан оқушы шығып, өздерінің қалауы бойынша  бірі капитан, екіншісі штурман аталды. Капитан зерттеушінің есімін атайды, штурман контур картадан жүріп өткен жолын көрсетіп, түсіндіреді.

Дж.Кук, Ф.Беллинсгаузен мен Лазарев,

Р.Амудсен, Р.Скотт есімдері аталады.

Ақылды тақта
5 минут 6-әрекет

Бағалау

Әр топ  бірін-бірі  бағалайды Топты бағалау бетшесі
Кейінгі тапсырма Сурет не туралы, сұрақпен берілген обьектіні нені білдіеді? Үлестірме қағаз
Рефлексия  + ?  —

 

Тақтада көрсетілетін «Түсіндім», «Түсінбедім», «Ұсынысым» деген жазулары бар күлегештерге  өз бетшелерін іледі.