Атмосфераның құрамы мен құрылысы

52
Сабақтың тақырыбы: § 26 Атмосфераның құрамы мен құрылысы

 

Сабақтың мақсаты: Атмосфераның бізді қошап тұрған газ қабығы екендігін ,ауаны ластаушы негізгі көздерді айтып түсіндіру.

 

Күтілетін нәтиже:

1.        Оқушылар  жаңа   білім алады.

2.        Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.

3.        Қызығушылықтары артады.

4.        Сыни ойлау дағдылары артады.

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Дифферен-циация Баға-лау Ресурстар
Ұйымдас-тыру Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді. Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды. Топқа бөліну тренингі
Үй тапсырма-сын сұрау: Тест тапсырмасын орындау.

1.Судың  қасиеті.

А)мөлдірлігі

Ә)ағуы

Б)иісі

В)түссіз болуы

Г)еруінде

2. су  қоймасы  емес.

А)көл

Ә)өзен

Б)сарқырама

В)мұхит

3.Қандай  температурада  су  мұзға  айналады?

А)0-тан  жоғары

Ә)0

Б)0-тан  төмен

4.Суды  тазалау  процесі  қалай  аталады?

А)қыздыру

Ә)сүзгіден  өткізу

Б)суыту

5.Судың неше агрегаттық  күйі бар

А)1                Ә)5            Б)3

6. Судың  қасиеті.

А)ағынды  болуы

Ә)жанғыштығы

Б)еруі

В)мөлдірлігі

Г)сынып  кетуі

Оқушылар орындайды. Тест
Қызығушы-лықты ояту: Жердің қандай қабаттарын білесіңдер?

Жердің ауа қабатынсыз тіршілік қандай күйде болуы мүмкін?

 

Оқушылардың жауаптары тыңдалады. Жаңа сабаққа назар аударады. Диалогтық әдіс. Сыни ойлау дағдыларын арттыру СТО
Мағына-ны тану: Жаңа сабаққа шолу жасау:

 

Қосымша ақпарат:

Атмосфераны ластаушы көздердің бірі автокөліктер мен ұшақтар. Дүние жүзінде 500 млн-ға жуық автокөліктер бар. Олардың ауаны ластаудағы үлесі 60 пайыз. Оның түтіндерінің құрамында адам өміріне зиянды 200-ге жуық улы компоненттер бар. Реактивті ұшақ 1 сағат ұшу барысында 6-10 тонна оттегін жағады. Атмосфера ластануының нәтижесінде Антарктидадағы озон қабатының жұқаруы мысал бола алады.

Оқушылар қажетті ақпараттарды дәптерге жазып отырады:

1.Жердің ауа қабаты (атмосфера)

2.Ауаның құрамында қандай газдар бар? (азот, оттегі,басқа газдар)

3.Оттегін бөліп шығарушы (өсімдіктер)

Оқулықтағы суреттерге талдау жасайды.

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру, көшбасшылық, дарындылықты анықтау, ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқулық. Ғаламтор мәліметтері

 

Ой-толғаныс: Оқушылар топта төмендегі тапсырмаларды орындайды: СТО
Үйге тапсырма §26,27
Кері байланыс: Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.

Бекітемін