Ұлулар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері

59

 

Сабақтың тақырыбы: Ұлулар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері

 

Мақсаты: Оқушыларға ұлулар типіне жататын жәндіктерді білу, ерекшеліктерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: Оқушылар ұлулар типіне жататын жәндіктерді біледі ерекшеліктерін  түсінеді.
Әдіс тәсілдер: Сұрақ жауап, ментальді карта , Джигсо әдісі,жорға ойыны
Үйге тапсырма Ұлулар типі

 

Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер Уақыты Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс әрекеті Ресурстар
Мотивация 1мин

 

 І.Ой қозғау

Қызығушылықты ояту

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Оқушының қызығушылығы оянады. Сыныптың іші
Топқа бөлу  

2мин

Түрлі –түсті түймелер арқылы бөліну. Оқушылар ақ, қызыл, жасыл, үш топқа бөлінеді. Мұғалімнің айтуы.
 

Жорға ойыны

 

 

5мин

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі 1топ сұрақ қояды

2топ жауап береді

 

Оқулық,

дәптер

Джигсо әдісі

Ментальді карта

 

20мин

ІІ. Мағынаны тану

Ұлулар типіне жататын жәндіктерді атаңдар?

Бүгінгі тақырыпты жариялау,топтарға тапсырма беру.

 

Оқушылар жауап береді,шапшаңдық байқатады.

 

Мәтінді оқып шығу, түсінгенін ментальді картаға бейнелеу

 

Оқулық, карта,

А 3 плакат,

маркер

Сергіту сәті 5мин Сурет салу Оқушыларды теріс қаратып, бір суретті ақ параққа салдырту,кейіннен оны табу.

 

А 4 парағы,

қаламсап

Қорытындылау

сұрақтары

 

 

10мин

 

ІІІ. Ой толғаныс

Тақырып түсінікті болу үшін сұрақтар қойып жұмыс жасау.

 

Оқушылар картамен жұмыс жасап сұрақтарға  жауап береді. Карта, оқулық

 

Формативті бағалау

 

Жарайсың,керемет

 

Кері байланыс Стикер тарату Сабақтан алған әсерлерін жазады. Стикер

 

 

Рефлекcия:

—————————————————————————————————             —————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————