Жасушалардың тіршілік қасиеттері.Жасушалардың бөлінуі,олардың өсуі мен дамуы ,мамандануы.Тітіркенгіштік және қозғыштық қасиеттері.

АптаКүні             жылы  

 

Сабақ

 

Сабақ тақырыбы:Жасушалардың тіршілік қасиеттері.Жасушалардың бөлінуі,олардың өсуі мен дамуы ,мамандануы.Тітіркенгіштік және қозғыштық қасиеттері.
Жалпы мақсат:¢  Оқушыларды биология пәніне

¢  қызығушылығын артырып,алған білімдерін

¢  жүйелеуге  үйрете отырып одан әрі дамыту

¢  Тез ойлауға, шапшаңдыққа ,

¢  өз бетімен ізденуге үйрету .

Сілтеме:Биология 8 сыныпқа арналған оқулық

Электрондық оқулық

Оқушылар үшін оқу нәтижелері :Жасуша туралы толығырақ біліп өмірмен байланысты екнін түсінеді
Негізгі идеялар:Жасушаның маңызын біледі.Тіршілік ұғымын толығырақ түсінеді.

 

Сабақта қолданылатын материалдар:Презентация

Слайд

 

Оқыту әдістеріОқу мен оқудағы жаңа тәсілдер диалог

СТО

Бағалау

Дарынды баламен жұмыс

 

 

Дерек көздері:

Ғаламтор

 

энциклопедия

Тапсырмалар:Модельдер жасау,кластер қорғау,дарынды оқушылармен жұмыс,эссе жазу.
 

                 Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға

психологиялық

   ахуал туғызу

 

Сергіту сәті

 

Топтың ережесімен

таныстыру

 

 

 

 

 

 

1.Білу

 

 

Үй тасырмасын сұрау

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

4.Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

Қолдану

 

Постерді қорғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

5.Талқылау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма беру

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылармен амандасу.Сабаққа жақсы көңіл күй тудыру.

 

Қызылөрік

 

 

Моносахаридтер мен дисахаридтер арқылы бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модель жасап әкелу  түсіндіру

Аминқышқылы

Нәруыз

Полисахаридтер

Нуклеин қышқылдары

 

 

 

 

 

§5 оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

Мұғалім тапсырма береді.

1 топ. Жасушаның зат алмасуы

2топ қозғыштық қасиеті

3топ Жасушаның тітіркенгіштігі

4топ Жасушаның өсуі,дамуы

Мұғалім топтарға жақындап

Бағыт-бағдар береді.

Оқушылардың қателескен жерін

Сұрақ қою арқылы өз қателерін түзетеді.

Қорытынды жасатады.Анықтамасын өздеріне айтқызып, жаңа материалды өздеріне меңгертеді

 

1,2,3 балдық  жүйе

 

 

Еркебұлан мен Нұржанның сұрақтары бойынша жұмыс

 

Тапсырма дарынды баламен жұмыс

 

Сұрақ жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Эссе жаздыру

«Жасуша және тіршілік»

 

 

 

 

 

 

 

Жеке оқушылардан әр топтан сұрау

Мұғалім топ жетешілеріне немесе

Оқушыдан қойған бағасын сұрайды.

 

Смайлик арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

Топта көшбасшы

Спикер,тайм кипер,хатшы,дизайнер сайлап

алу

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.

Бағалау парақтарыңа жауап берген оқушылар бағасын қояды.Өзін-өзі бағалау.

 

Оқулықтан оқиды

Өз беттерімен оқу,жұппен талқылау

Топпен талқылау

 

 

 

 

 

 

кластер қорғап жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

Кластер құру

 

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау

 

 

 

 

 

 

Берілген тапсырманы топ ішінде талқылап топ мүшелері жауап береді

Өздерін-өздері

бағалайды.

 

 

Топ болып талқылайды

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық

жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

өздерін-өздері бағалайды

топ жетекшісі бағалайды.

 

 

 

Сабақбойынша болашақтағы маған тілектеріңді жазып кетулеріңді сұраймын