Желілілер класына жалпы сипаттама

79

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы 7
Сабақтың тақырыбы  Желілілер класына жалпы сипаттама

 

Мақсаты Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктері, белгілері, түрлері, даму ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже 1.Омыртқалы жануарлардың кластарын біледі.

2.Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстырады.

3.Қосымша  алынған мәліметтер  арқылы  білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың  маңызын  ұғынады.

Керекті жабдықтар Кестелер, флипчарт, постер, оқулық, жұмыс дәптері, стикер, маркерлер,  ноутбук, интернет желісі, уикипедия
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе Ынтымақтастық атмосферасы                           «Сәлемдесу » ойыны

 

 

 

 

Сыныпты  топқа бөлу.

 

Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен тез амандасады. Көзбен, қолмен, иықпен, тіземен, өкшемен, құлақпен, арқамен.

 

Оқушылар 3  топқа туған айлары бойынша бөлініп отырады.

Тұсаукесер Үй тапсырмасын тексеру «Миға шабуыл»

 

Дұрыс жауаптарын беріледі.

Жарайсыңдар!

Желілілер типі

 

 

 

 

 
Бүгінгі сабағымыз  омыртқалылар тип тармағына жалпы сипаттама.

Сабақтың мақсатын айтып, «Біз нені меңгеруіміз керек?»  сабақ критерийі  беріледі.

Төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарға оқушылар жауап береді.

Бірін-бірі бағалайды.

 

 

Көрсетілген презентациядағы класс тармақтарын, өкілдерін айтады.

 

 

Сабақ критерийлері

1.Омыртқалы жануарлардың кластарын білу.

2.Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстыру.

3.Қосымша  алынған мәліметтер  арқылы  білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың  маңызын  ұғыну.

Негізгі бөлім 3 топқа  тақырыптарды бөлу.

Интернеттен қосымша мәлімет

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

 

 

Постер қорғау

 

Сурет арқылы сұрақ.

Жаңа сабақты меңгеру үшін оқушылар  оқулықтан және интернеттен википедия бетінен қосымша мәлімет алып  топта талқылайды.

Оқушылар ортаға шығып постер қорғайды. «2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы  бірін-бірі бағалау.

Презентация суреттер берілген, ұқсастығы неде екенін табады.

Қорытынды «Конверт-сұрақ» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

Үйге «Маршруттық карта» электронды почталарына жіберемін, кейбіріне қағаз түрінде.

Рефлексия: Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

1.Неліктен бассүйектілер деп аталды?

2.Жақсүйексіздердің өкілдері.

3.Қандай белгілерге қарап салқын және жылықандылар деп бөлінеді?

4.Қағанақсыздардың ұрығы қайда дамиды?

5. Қағанақты жануарлар.

 

Үй тапсырмасы бойынша бірін – бірі бағалайды, 2 жұлдыз, 1 ұсыныс айту арқылы бірін-бірі  формативті бағалау, критерий бойынша өзін-өзі бағалайды.

Тапсырманы орындап, кері эл.почта арқылы жібереді.

Оқушылар бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болғанын, сабақ соңында қандай сезімде болғанын парақта білдіреді.

 

 

 

Постерді  бағалау парағы

Топ  __________

Критерий Дескриптор Жетістік деңгейі
 

 

А   Мазмұны

Тақырып мазмұны ашылмады 0
Тақырып мазмұны ашылды, бірақ толық мәлімет қамтылмады  

1

Тақырып мазмұны толық ашылды, қосымша мәліметтер көп болды  

2

 

 

В  Безендірілуі

Бояуы қанық емес, сурет салмаған т.с.с 1
Әсемделген, бірақ бояу түстеріне мән берілмеген 2
Жақсы әсемделген, сурет, символ, белгілелер қолданылған т.с.с  

3

 

 

 

С  Баяндау шеберлігі

Ойды жеткізу тілі түсініксіз болды 1
Ойды жеткізе білді, бірақ шешендік жетпеді немесе ой қайталана берді, қыстырма сөздер көп қолданылды т.с.с  

2

Тіл байлығы жақсы, ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады т.с.с  

3

Шығармашылық Тақырыпты өзге қырынан аша білді 3

 

 

 

 

 

 

Өзін –өзі бағалау парағы

Аты-жөні: _________________________________

Р/с   Мен білдім Мен көп білген жоқпын Мен аз білдім Жиынтық баға
1 Өздік жұмыс «Миға шабуыл» 3 2 1
2 Қосымша мәліметпен жұмыстану 3 2 1
3 Топтық жұмыстағы белсенділік 3 2 1

 

«8-9 балл » — «5»

«6-7 балл» — «4»

«5-тен төмен» — «3»