Құстар класына жалпы сипаттама

48

Сабақтың тақырыбы Құстар класына жалпы сипаттама

Сабақтың мақсаты.Оқушыларды ұшуға байланысты құс құрылысындағы ерекшеліктермен таныстыру, құстардың шығу тегі, олардың жорғалаушыларға ұқсастығы мен айырмашылығы , оның себебі туралы білім беру.                                                                        Сабақтың тәрбиелілігі : құстарды қорғауға  тәрбиелеу.                                                                          Күтілетін нәтиже : оқушылар құс құрылысындағы ерекшеліктер, олардың құстың ұшуындағы маңызы , құстың шығу тегі туралы біледі.                                                                                            Сабақтың типі :жаңа сабақ.                                                                                                                               Сабақтың өту әдісі : СТО стратегиясы,топтық жұмыс.                                                            Қолданатын әдіс : БЛУМ стратегиясы , Раунд-робин стратегиясы.                                               Қажетті ресурстар : құс тұлыбы, құс қаңқасы,интерьактивті тақта , слайдтар ,бағалау бетшелері, құс жұмыртқасы, қол лупасы.

Сабақтың барысы : уақыты   Мұғалімнің  әрекеті      Оқушының әрекеті Жұмыс түрі
1.      Ұйымдастыру   3     минут Оқушылармен сәлемдеседі, топқа бөледі,бүгінгі көңіл-күйлерін анықтау үшін смайликтер  береді, бағалау бетшелерін таратады .  Топқа бөлінеді,бүгінгі көңіл күйін смайликтен көрсетеді,назарын сабаққа аударады ,оқу құралдарын дайындайды. Ұжымдық жұмыс
ІІ. Білу деңгейі

Қызығушылы

ғын ояту кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ :

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

минут

«Сиқырлы ұяшықтар»

(деңгейлік тапсырма )

5 5 5 5
10 10 10 10
15 15 15 15

Сұрақтары:        1.жорғалаушылардың тері жабындысы ? 2.Тыныс алу жүйесі:

3. Жүрегі 4 бөлікті жорғалаушы?

4.Жорғалаушылардың арғы тегі? ( 5 ұпай сұрақтары )

5.Зерттейтін ғылым ?

6.Қаңқасы неше бөліктен тұрады ?

7.Жылан мен қолтырауында болмай тын  мүше ?

8.Қандай пайдасы бар  (10 ұпай сұрақтары )

9. Автотомия деген не

10.Регенерация деген

11. ҚР-ң Қызыл кітабына тіркелген жорғалаушылар?

12.Бір мақал айту(15 ұп

ББҮ стартегиясы бойынша жұмыс :

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім :

Сұрақтары: өткен сыныптардағы білім деріне сүйену керек :                  1.Құстың жорғалаушылардан қандай ерекшеліктері бар ?

2.Құс қалай көбейеді :

3.Ұшуға байланысты ерекшеліктері қандай ? Одан ары,мұғалім толықтыра отырып , кітаппен жұмыс жасауды ұсынады.

Оқушылар өздері таңдаған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді, ұпай жинайды ,бірін-бірі толықтырады, өз білгендерін ортаға салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып бойынша  не білетіндерін  қол көтеріп айтуға болады немесе естеріне түсіріп, дәптерлеріне жазып айтады.

Жеке және топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс

2. Түсіну      кезеңі 3 топқа  жоспар бойынша тапсырма береді :

1-топқа :Құстардың сыртқы құрылысы мен қаңқасы туралы

2-топқа :Ас қортыу және тыныс алуы

3-топқа :Қан айналым жүйесі :

Оқулықпен жұмыс жасап, мәтінмен танысады, ойларын жинақтап, өзара талдап, ортаға бір оқушы шығып түсінгенін айтады. Топтық жұмыс
3. Қолдану кезеңі     5 минут Жаңа сабақтан алған білімдері мен түсінік терін қолдана білуге дағдыландыру үшін :

Интерьактивті тақтадан биологиялық диктант :

1.Құстардың жамбас сүйегі———-деп аталатын 3 сүйектен тұрады.

2.Құстардың дене темпер турасы———-

3.Құстарда ———доғасы  сақталған.

4.Мүйізді өзек — деп аталады.

5.құстарды зерттейтін ғылым —- деп аталады.

 

Жаңа сбақтан алған түсініктерін қолдана отырып, тапсырманы орындайды. Жеке жұмыс
4.Талдау кезеңі     7 минут Алған білімдерін талдай, салыстыра білуге дағыландыру үшін :

Тапсырма ( әр топқа беріледі )                             1-топқа :Құс жұмыртқа сының құрылысы

2-топқа :құс қаңқасы мен тасбақа қаңқасын салыстыру, ерекшелігін анықтау

3-топқа :Ас қорту және зәр шығару жүйесіндегі жорғалаушылармен салыстырғандағы ерекшеліктерді салыстыру

Алдарына берілген жұмыртқаны ,  қаңқа  (құс) сүйектері (тасбақа )және суреттердіпайдалана отырып тапсырманы орындайды., жинаған ұпайларынжазып алады.  

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

5. Жинақтау кезеңі      3 минут Раунд-робин тәсілі арқылы сабақты жинақтап,сөйлем құрас тыуға нұсқау береді және оларға қолдау көрсетеді. Әрбір оқушы бір сөзбен бірін-бірі қайталамай бүгінгі сабақтан не түсінгендерін бір сөзбен айтып шығады. Жеке жұмыс

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:     5 минут Пихологиялық тренинг

жүргізеді.

Оқушылар берілген психологиялық жаттығуларды орындайды  

Топтық жұмыс

 

 

ІҮ. Бағалау

Кері     байланыс

    3 минут Оқушыларға таратылып берілген бағалау бетшесіндегі жинаған ұпай санына қарай бағалау, жиынтық бағалау, рефлекция.

 

Әр оқушы өзін-өзі бағалайды, мұғаліммен келісе отырып, ортақ бағасын қояды, бүгінгі сабақтың өтілуі туралы өз ойларын  стикерге жазып, тақтаға әр смайликтің тұсына іледі. Топтық және жеке жұмыс

 

 

 

 

Ү. Үйге тапсырма :     2 минут §55. оқу Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. Жеке жұмыс

 

 

Түпқараған ауданы

Ж.Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы

Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі

Атшыбаева Күләш