Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы

Сабақ тақырыбы:Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы
Жалпы мақсат:Оқушыларды жасуша мен оның органоидтерінің құрылысымен таныстыру

Оқушылардың  жасуша құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау  қабілетін дамыту.

Оқушыларды  еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу

 

Сілтеме:
  1.  Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 8-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Жасуша тіршіліктің негізгі бірлігі Оның плазмалық мембрана,цитоплазма,ядро т.б. органоидтардан тұратыңдығың білу
Негізгі идеялар:Өсімдік және жануарлар жасушалар салыстырмалы түсінік
Сабақта қолданылатын материалдар:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
Оқыту әдістері:1. Диалог

2.Блум таксономиясы бойынша

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

 

Тапсырмалар:Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру,  Эссе «авторлық орындық».
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)Сыныпты топқа бөлу (смайлик  арқылы )Смайлик арқылы; сары,жасыл, көк, күлген,көзілдірік киген топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап)Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Тақырыпқа кіріспе.ахуал жасау. Видео «Тіршіліктің пайда болуы»

Проблемалық сұрақ:Жасуша дегенде қандай ассоциация пайда болады? Жасушаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен? Эссе жазу. «Авторлық орынға» шығу.

 

Электронды оқулық Өсімдік және жануардың жасушалардың   құрылыстары.Кесте жасату

 

Қойылған сұраққа байланысты эссе жазу. Әңгіме дебат жүргізу,

Жұмыс дәптерлеріне өсімдіктін және жануарлардың ішкі құрылысын  кесте  түрде түсіру

 

 

ІV. Қорытындылау  

(5 мин)

Кері байланыс (сұрақ-жауап) Сұрақтарға жауап беру

Кластер  құрастыру.

V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинауҮй тапсырмасын орындау
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия

(3 мин )

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер таратуСабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу