Кірпікшелі кебісше — күрделі құрылысты қарапайым жәндік. Жыныстық процесс. Жорғалап қозғалатын және отырықшы инфузориялар. Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялар.

270
Сабақ тақырыбы: Кірпікшелі кебісше — күрделі құрылысты қарапайым жәндік. Жыныстық процесс. Жорғалап қозғалатын және отырықшы инфузориялар. Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялар.

 

Жалпы мақсат: 1.Білімділік: оқушыларға біржасушалылардың тіршілігі, мекен ортасы мен құрылысы туралы білім беру.
2.Дамытушылық: оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіре отырып, коммуникативтік құзіреттілігін дамыту, қызығушылығын арттыруға, әрбір жеке тұлғаның ақыл – ойының дамуына, өздігінен жұмыс жасай білу қабілетін арттыру.
3.Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін – бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.
Сілтеме: 1.      Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал

2.      7-сыныпқа арналған Биология оқулығы

3.      Электронды оқулық

4.      Интереактивті тапсырмалар

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру

Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау.

Негізгі идеялар: Кірпікшелі кебісше — күрделі құрылыстымен таныстыру Жыныстық процесс еске түсіру . Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялармен таныстыру.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.      Презентация

2.      Интереактивті тапсырмалар

3.      Видео

Оқыту әдістері: 1. Диалог

2.Блум таксономиясы бойынша

3. Алты қалпақ

Дерек көздері: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

 

Тапсырмалар: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Сыныпты топқа бөлу.Біржасушалы жәндіктер атаумен(амеба,хломидаманада,

эвглена,домаланғы,кірпікше кебісше.)

5 топқа бөліну.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (10мин) Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру. Алты қалпақ

 

 

Алты қалпақты кигізіп сабақта не білгендерін айтып беру.

 

 
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) Тақырыпқа кіріспе.ахуал жасау.

Кірпікше кебісше.Видео

Проблемалық сұрақ Кірпікше кебісше дегенде қандай ассоциация пайда болады? Кірпікше кебісше қандай түрлері болуға мүмкін?

 

Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.

 

ІV. Қорытындылау  

(5 мин)

Кері байланыс (сұрақ-жауап)

Электрондық оқулық

 Сұрақтарға жауап беру

 

V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин) Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау Үй тапсырмасын орындау
VI. Бағалау   (5 мин)   Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия

(3 мин )

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа  жазу