Информатика пәнінен модульдік оқыту технологиясы бойынша жасалған авторлық бағдарлама

 

Информатика  пәнінен  модульдік оқыту  технологиясы бойынша  жасалған  авторлық бағдарлама

 

 

/7 сынып/

 

 

Дайындаған математика –информатика

пәні  мұғалімі Ахметкалиева Г.С

 

 

 

 

 


 

   

 

 

 

 

 

 

Алғы  сөз

 

 

        Қазіргі  уақытта  білім берудің  өзіндік  ұлттық үлгісі  қалыптасуда. Бұл  процесс білім парадигмасының өзгеруімен қатар жүреді. Жаңа білім парадигмасы бірінші  орынға  баланың білімін ,білігі мен  дағдысын емес,оның тұлғасын,білім алу арқылы дамуын  қойып отыр.  Сабақтың тиімділігін арттырудың бірнеше  тәсілдері  бар.

   Стандартты  емес сабақтың  бір  түрі  модульдік сабақтар. Бұл сабақтар   басталысымен  бала мақсатын  анықтау  арқылы не істеу  керектігі, сабақ  соңында  өзінің  нені  біліп шығатыны туралы  толық мағлұмат алады.  Топпен  жұмыс  істеу кезінде  ойын түрлері  көптеп  қолданылады. Сонымен  қатар, бұл сабақ  кезінде  сабақтан тыс қалатын  бала болмайды, яғни  барлық оқушының  білімін  тексеруге  мүмкіндік  береді.

     7 –сыныпқа арналған информатика  оқулығы  бойынша  (авторы  Н.Ермеков, Н. Стифутина) арналған  модульдік технологиямен  күнтізбелік  жоспар құрдым
7 сынып

 

Модуль № 1   Адам . Ақпарат. Компьютер.  5 сағат

 

 

Модуль құрылымыСағат  ретіМодульдің    мазмұныУақыты /мин/Қолданылатын әдіс, көрнекіліктер
Кіріспе бөлім1-ші  сабақ1. Модульге кіру

2. Лекция . Қауіпсіздік техникасы ережелері

3. Электр тогымен зақымданғанда көрсетілетін көмек түрлері

4. Көзге жасалатын жаттыу түрлерімен таныстыру

5. Оқушылардың  ережелермен танысқандығы туралы  дәптерге қол қойғызу.

3 мин

15 мин

 

15 мин

 

8 мин

 

 

4 мин

 

Таблицалар арқылы

әңгілесу

 

Кіріспе бөлім2 ші сабақ1.Мақсатты анықтау

2. Лекция. Ақпарат  түрлері . Ақпаратты кодтау. Адам ақпартты қалай алады?

3. Практикалық тапсырмалар

/ А деңгейі /

4. Үйге тапсырма  1.1,1.2 тақырып

2 мин

 

25 мин

 

15 мин

 

3  мин

 

Түсіндіру әдісі

Тірек сызбалар, таблицалар

3 ші сабақ1. Максатты анықтау

2. Лекция. Компьютер деген не?

Программалық жабдықтамалар. Есептеуіш құрылғылар

3.Сигналды карточкалармен практикалық жұмыс

4. Үйге тапсырма 1.3 тақырып

3 мин

 

25 мин

 

15 мин

 

2 мин

Түсіндіру әдісі

Тірек сызбалар, таблицалар

Сөйлесу бөлімі4 ші  сабақ1. Мақсатты анықтау

2.«Орнын дәл тап» практикалық жұмыс

3. «Хат жазысып көрейік» ойыны

4.Үйге тапсырма : Ақпарат тақырыбына жұмбақ ойлау, оның  жауабын кодтау.

3 мин

20 мин

 

20 мин

2 мин

Оқулықпен, дәптермен жекелеген жұмыс
5-ші  сабақ1. Мақсатты анықтау.

2. Сөзжұмбақтар шешу

3. «Қарлы кесек» ойыны

4. Үйге тапсырма Ойларынан тақы- рыпқа байланысты сөзжұмбақтар құрастыру

3 мин

7 мин

33 мин

 

2 мин

Оқулықпен, дәптермен

топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль №2

 

Компьютердің аппараттық құралдары   4 сағат

 

 

Модуль құрылымыСағат  ретіМодульдің    мазмұныУақыты /мин/Қолданылатын әдіс, көрнекіліктер
Кіріспе бөлім1-ші  сабақ1. Модульге кіру

2. Лекция . Компьютер құрылысы. Жүйелік блок. Процессор. Монитор Пернетақта . Тышқан.Компакт дискілер. Сканер

3.Ол не? Бұл қайсы? Сұрақтар  мен жаттығулар

4. Үйге тапсырма  2.1,2.2 тақырып

3 мин

30 мин

 

 

 

10 мин

 

2 мин

 

Жеке  құрылғыларды  көрсету арқылы түсіндіру

 

 

 

 

Әңгімелесу сабағы2 ші  сабақ1 Мақсатты  таныстыру

2. Пернетақтамен жекелей  танысу . Практикалық  сабағы

3 Пернетақтада қол жаттықтыру ойыны

4.Үйге  тапсырма   52 беттегі сұрақтар мен тапсырмалар

 

3 мин

25 мин

 

15 мин

 

2 мин

 

Пернетақта арқылы,таблица арқылы жалпы   дәптермен жұмыс

3 ші  сабақ1 Мақсатты таныстыру

2. «Дүкенші» ойыны

3. Информатикалық   диктант жазу

және оны  ауыстырып тексеру арқылы бірін-бірі  бағалау.

4. Үйге  тапсырма  Не? Қайда? Қашан? Кестесін толтырып келу

 

3 мин

15 мин

 

25 мин

 

 

2 мин

 

 

Дәптермен жалпы жұмыс

Қорытынды  бөлім4 -ші сабақ  Екі  модуль бойынша  тестік  тапсырма45 минЖеке тпасырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль  №3    Windows xp   операциялық  жүйесі  7 сағат

 

Модуль құрылымыСағат  ретіМодульдің    мазмұныУақыты /мин/Қолданылатын әдіс, көрнекіліктер
Кіріспе бөлім1-ші  сабақ1. Модульге кіру

2. Лекция. Windows объектілері. Windowsтің  басқару элементтері . Тыш-қанмен жұмыс. Тапсырмалар тақтасы.

3. Өзің орында! Практикалық жұмыс

4.Үйге тапсырма 3.1 тақырып

3 мин

30 мин

 

10 мин

 

2 мин

 

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру

2 –ші сабақ1. Мақсатты анықтау

2Лекция . Терезелер. Терезе  элементтері Айналдыру  жолағы.. Тере-зелер арасында  ауысу.

3. Өзің орында ! практикалық жұмыстары

4. Үйге  тапсырма . 3.2 тақырып

3 мин

30 мин

 

10 мин

 

2 мин

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру
3-ші  сабақ1. Мақсатты  анықтау

2. Лекция .  Программаларды іске қосу және құжаттарды  ашу. Файлдар мен қапшықтар жаңа  қапшық  құру

Өзің орында ! практикалық жұмыстары

Үйге  тапсырма 3.3 тапсырма

3 мин

30 мин

 

10 мин

 

2 мин

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру
 Практикалық  бөлім4-ші  сабақ1. Мақсатты  анықтау

2. Практикалық жұмыс

  • Мауспен жұмыс
  • Терезе элементтері сөзжұмбағын шешу
  • Сөйлемдерді  аяқтау  тапсырмасы
  • Бұл қандай  таңбаша? тапсырмасы
  • Сөйлемдерді толықтыр тапсырмасы

3. Үйге  ттапсырма  Әр оқушы 3 тестік  тапсырма ойлап келу.

3 мин

 

7 мин

5 мин

10 мин

10 мин

8 мин

 

2 мин

 

 

Дәптермен жұмыс

Лекция  сабақ5 ші сабақ1. Мақсатты анықтау

2. Лекция .Объектілермен жұмыс .Қапшықтарды, файлдар мен таңба-шаларды жылжыту  және көшіру..Көшіру, қию, кірістіру әмірлері.  Қапшықтар мен файлдарға  ат беру.  Қапшықтар  мен файлдарды жою. Себет түсінігі. Себетті  тазалау.

3. Өзің орын !  практикалық  сабақ

4. Үйге  тапсырма 3.5 тақырып

3 мин

 

 

30 мин

 

 

 

10 мин

2 мин

 

 

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру

Практика-  лық  бөлім 6 — шы сабақ1. Мақсатты анықтау

2.  Практикалық жұмыс.

  • Өз атыңда қапшық, файл аш, жұмыстан көшіру, қию, кірістіру
  • Дискеттерді пішімдеу
  • Объектіні дискетке көшіру
  • Объектілерді жой, себетті  тазала

Үйге  тапсырма. 3 бөлімді  қайталау

3 мин

 

25 мин

 

10мин

5 мин

 

2 мин

Бекіту сабағы7-ші  сабақТестік  жұмыс45 мин

 

 

 

Модуль  № 4

Paint  графикалық  редакторы .  5 сағат

 

Модуль құрылымыСағат  ретіМодульдің    мазмұныУақыты /мин/Қолданылатын әдіс, көрнекіліктер
Кіріспе бөлім1-ші  сабақ1. Модульге  кіру

2. Лекция. Paint  программасын  іске қосу. Сурет салу  құралдары.

3. Сурет  салу  құралдары  арқылы  қарапайым фигуралар  салу

4. Үйге  тпасырма . 4.1,4.2 тақырып

3 мин

15 мин

 

35 мин

 

2 мин

 

Таблицалар , тірек сызбалар арқылы түсіндіру

2 –ші  сабақ1. Мақсатты анықтау

2. Лекция. Команданы орындатпау.

Команданы  қайталау.  Суреттерді қалай сақтайды.  Үзінділермен көр- сеті летін әрекеттер.

3. Эллипс,, дөңгелек арқылы фигуралар салу Құю арқылы бояу

4. Үйге  тапсырма. 4.3,4.4 тапсырма

3 мин

20  мин

 

 

20  мин

 

2 мин

Таблицалар , тірек сызбалар арқылы түсіндіру
Практикалық сабақ3-ші сабақ1. Мақсатты анықтау

2.Практикалық  сабақ

  • Кірпі  салу
  • Поезд салу
  • Сергіту сәті
  • Ағаштың суреті
  • Пирамида
  • Сергіту сәті
  • Сиқырлы дастархан
  • Қарақшы суреттерін  салу

3. Үйге  тапсырма  Қайталау

3 мин

 

 

40 мин

 

 

 

 

2 мин

 

 

Компьютермен жұмыс

4 –ші сабақ1. Мақсатты  анықтау

2. Сурет  салуды  жақсы  көретіндерге қосымша  тапсырмалар

Арасында  сергіту   сәті

 

 

45 мин

 

Компьютермен жұмыс

Бекіту  сабағы5-ші  сабақ1. 145 беттегі 4 тапсырма

2. Тестік  тапсырма

 

45 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль № 5

 

WordPad   мәтіндік   редакторы  5 сағат

 

Модуль құрылымыСағат  ретіМодульдің    мазмұныУақыты /мин/Қолданылатын әдіс, көрнекіліктер
Кіріспе бөлім1-ші  сабақ1. Модульге кіру

2. Лекция .WordPad   мәтіндік   редак торы.   WordPad мәтіндік  редакто- рының  батырмалары. WordPad -та құжат құру. Құжатты ашу, сақтау Құжаттарды басу

3. Өзің орында! Практикалық жатығулар

4. Үйге  тапсырма 5.1 тақырып

3 мин

 

 

30 мин

 

 

10 мин

 

2 мин

 

 

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру

2 ші  сабақ1 Мақсатты  анықтау

2. Лекция . Мәтін  үлгілерін  жыл -жыту  және  көшіру. Күн мен уақыт- ты кірістіру. Мәтінді  іздеу. Мәтінді ауыстыру. WordPad құжатына сурет- терді кірістіру .Программадан шығу.

3.Өзің орында! Практикалық жұмыс

4. Үйге тапсырма . 5.2 тақырып

3 мин

 

30 мин

 

 

10 мин

 

2 мин

 

 

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру

3-ші  сабақ1. Мақсатты анықтау

2. Практикалық тапсырмалар

  • Аты  мен  міндеті
  • Тапсырмаларды қазақша, орысша, ағылшынша жаз , компьютерге  жауабын тер
  • Өлең бойынша  суреттерін салу, астарына  аттарын жазу

3. Үйге  тапсырма

3 мин

 

7 мин

15 мин

 

 

17 мин

 

 

Дәптермен  жұмыс

4- ші  сабақ Топтық жарыс: « Компьютерге  кім жүйрік ?»45 мин
Қорытынды  сабақ5- ші  сабақТестік  тапсырма45 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль  № 6

 

Блокнот  пен калькулятор  программалары .

 Компьютердің мультимедиялық мүкіндіктері  4 сағат

 

 

Модуль құрылымыСағат  ретіМодульдің    мазмұныУақыты /мин/Қолданылатын әдіс, көрнекіліктер
Кіріспе бөлім1-ші  сабақ1. Модульге кіру

2. Лекция . Блокнот прогарммасы. Калькуляторды іске  қосу  Каль-кулятормен жұмыс Инженерлік калькулятормен жұмыс жасау

3. Өзің орында! Практикалық жұмыс

4.Үйге тапсырма 6.1,6.2 тапсырма

3 мин

 

30 мин

 

 

10 мин

 

2 мин

 

 

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру

2- ші  сабақ1 Мақсатты анықтау

2. Лекция  Лазерлік ойнатқыш программасы. Дауыс қаттылығын реттеу. Әмбебап ойнатқыш про- грам масы. Фонограф  програм -масы..

3.Практикалық  сабақ . Тақпақ жазу

4.Үйге тапсырма 7.1  тақырып

 

3 мин

 

30 мин

 

 

 

10 мин

 

2 мин

 

 

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру

3 — ші  сабақ1. Мақсатты  анықтау

2.. Кестелер  бойынша  есептер  шығару

3. Инженерлік  калкулятормен есептер щығару

4.Үйге тапсырма

3 мин

10 мин

 

10 мип

 4 ші  сабақТестік  қорытынды.

 

Модуль №7

Компьютерлік  желілер  2сағат

Қорытынды   2 сағат

 

Кіріспе бөлім1- сабақ1. Модульге кіру

2. Лекция . Желілік  қор Электрондық пошта. Электрондық поштамен  жұмыс.

3. Өзің орында! Практикалық жұмыс

4.Үйге тапсырма 8.1,8.2 тапсырма

3 мин

 

30 мин

10 мин

2 мин

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру
2-  сабақ1 Мақсатты анықтау

2. Практикалық  сабақ . «Не? Қайда? Қашан?» атты брейн-ринг бағдарламасы

Өткен ойынға  талдау

4.Үйге тапсырма  Курсты қайталау

3 мин

35 мин

5 мин

 

2 мин

Таблицалар, құралдар арқылы түсіндіру
Қорытын

ды бөлім

3 —   сабақ1. Мақсатты  анықтау

2. Жалпы қайталауға  арналған  жекелей  тапсырмалар

3.Үйге тапсырма

3 мин

 

40 мин

 

2 мин

4 — сабақ1. Мақсатты  анықтау

2. «Денсаулық  және  компьютер» атты  семинар  сабақ

3   Қорытынды

3 мин

40 мин

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

Қолданылған  әдебиеттер

 

 

  1. Информатика оқулығы -7 сынып

 

  1. А.А. Анеликова «Тесты»

 

  1. Информатикадан 30 сабақ

 

  1. 7-сыныпқа арналған  әдістемелік  құрал

 

 

  1. «Информатика негіздері»  журналы